Tuning C32 amg

Moderator: Dziki Mar

Bloomek
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 15 wrz 2019, o 21:15
VIN: WDB2032651F239906

Tuning C32 amg

Post autor: Bloomek »

Witam,
Czy zna ktoś może jakieś sklepy/osoby sprowadzające i sprzedające części potrzebne do podniesienia mocy w C32?
Szukałem w internecie i jeśli chodzi o dolot od sl55 to niestety tylko firmy z USA które nie chętnie wysyłają do Polski, ew. dedykowany customowy dolot do c32 ale niestety też temat wchodzi w USA.
Druga sprawa to znalezienie specjalisty od pomniejszania kółka, na olx widnieje jeden ale niestety jeszcze kółka w C32 ma nieopanowane.(jest z Olsztyna).

Ma ktoś jakieś sprawdzone miejsca gdzie mógłym wykonać taki tuning? Cena nie gra roli, jest to moje wymarzone auto i tylko to się liczy ;)
Szczęśliwy posiadacz MB C32 AMG o Vinie: WDB2032651F239906 :mb:
kraven
VIP
Posty: 78
Rejestracja: 23 lip 2017, o 20:19
VIN: WDB2030651F246862

Re: Tuning C32 amg

Post autor: kraven »

Dolot z sl-a nic nie daje. Na samym początku to musisz pozbyć się nadmiernego ciepła. Czyli:
- odseparuj układ chłodzenia kompresora od układu chłodzenia silnika
- wydajniejszy wymiennik ciepła pod zderzakiem
- wydajniejszy intercooler pod kompresorem
- zbiornik na chlodziwo kompresora
- wydajniejsza pompka elektryczna do chłodzenia
(Ja w swoim zrobiłem ww I już czuć poprawę. Na koło przyjdzie czas)
Zrobisz to, to dopiero można brać się za kółko.
Ale w gruncie rzeczy to wypadałoby pojechać na SD i popatrzeć na parametry czy jest wszystko ok.


Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

pralinka01
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 13 sty 2020, o 20:27
VIN: WDB2032651F128493

Re: Tuning C32 amg

Post autor: pralinka01 »

@kraven - masz może jakiś namiar na klamoty do wyżej wspomnianych modyfikacji? ;) znalazłem w sieci tylko jakieś posty na amerykańskich forach za jakieś chorendalne kwoty... ;p
kraven
VIP
Posty: 78
Rejestracja: 23 lip 2017, o 20:19
VIN: WDB2030651F246862

Re: Tuning C32 amg

Post autor: kraven »

Jasne że mam.
Więc:
-Pompa johnson pump cm30 od marco marine szczecin. Na zamówienie ale 2 lata gwarancji i bardzo dobra cena.
- zbiornik wyrównawczy na chłodziwo kompresora aliexpres. Trzeba go trochę zmodyfikować, tzn wspawać inne króćce na węże
- najważniejsze w całej tej operacji wymiennik ciepła z aliexpres. Jest wydajniejszy i większy niż oem (który znając życie to u Ciebie będzie miał strasznie mały przepływ i może być zamulony) trzeba go trochę zmodyfikować bo oczywiście nie jest idealny (brakuje przegrody w jednym miejscu- trzeba wspawać)
- kilka metrów węża, opaski zaciskowe, łączniki do węża, kolanka gumowe to z allegro/lokalnego sklepu motoryzacyjnego.
- jeszcze coś do monitorowania temp. płynu, taki łącznik z wejściem na czujnik, aliexpres
- kilka takich zaślepek na węże

Masz pytania, pytaj Obrazek

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
Dżon
Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 13 lut 2020, o 14:48
VIN: WDB2030651F341839
Lokalizacja: Bytom / Warszawa

Re: Tuning C32 amg

Post autor: Dżon »

:bravo:
marks
VIP
Posty: 45
Rejestracja: 26 paź 2016, o 19:59
VIN: WDB2032651F161186
Lokalizacja: Podlaskie Białystok , Niemcy Dolna Saksonia

Re: Tuning C32 amg

Post autor: marks »

"Dżon " Jak kolego modyfikacje chłodzenia w 32 AMG , przyniosły rezultaty ?
Sam jestem zainteresowany by zacząć grzebać przy swoim 32 amg . Pozdrawiam .
kraven
VIP
Posty: 78
Rejestracja: 23 lip 2017, o 20:19
VIN: WDB2030651F246862

Re: Tuning C32 amg

Post autor: kraven »

Oczywiście że tak. Cały tamten rok, upalne zeszłoroczne lato i do teraz. I moc jest zawsze, nawet jak jest prawie 40 stopni. Jeszcze się nie zdarzyło, aby po modyfikacjach samochód spuchł po ostrym pałowaniu. A wcześniej to był dramat...

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

marks
VIP
Posty: 45
Rejestracja: 26 paź 2016, o 19:59
VIN: WDB2032651F161186
Lokalizacja: Podlaskie Białystok , Niemcy Dolna Saksonia

Re: Tuning C32 amg

Post autor: marks »

"kraven" masz może kolego rysunek jak to wygląda obecnie chłodzenie powietrza i po modyfikacjach . Dodatkowy zbiorniczek gdzie go umieścić i podłączyć . Nie wiem jak do końca działa chłodzenia powietrza . Wiem gdzie są poszczególne części pompa za nadkolem czy intercooler .
Dodatkowo pod kompressorem chłodnica ... nigdy się nie zastanawiałem skąd dokładnie pochodzi płyn chłodzący :bezradny:
kraven
VIP
Posty: 78
Rejestracja: 23 lip 2017, o 20:19
VIN: WDB2030651F246862

Re: Tuning C32 amg

Post autor: kraven »

Na tym schemacie masz wszystko. Tak wygląda w oryginale. Cały układ chłodzenia silnika jest połączony z układem chłodzenia powietrza. I należy te układy oddzielić.
Zbiornik zamontowalem koło akumulatora (mam mały akumulator) węże pociągnięte pod zbiornikiem wyrównawczym, część fabrycznych węży zaślepionych.
Zdjęcia mogę wrzucić jutro po południu.
Btw.
Pod kompresorem jest intercooler "air to water"
A pod zderzakiem wymiennik ciepła ObrazekObrazek

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

marks
VIP
Posty: 45
Rejestracja: 26 paź 2016, o 19:59
VIN: WDB2032651F161186
Lokalizacja: Podlaskie Białystok , Niemcy Dolna Saksonia

Re: Tuning C32 amg

Post autor: marks »

"Kraven" Bardzo dziękuję za rysunek :bravo: .Teraz to mam wszytko na czarne białym. Rozejrzę się za kupnem części i będę montował . Pozdrawiam .
kraven
VIP
Posty: 78
Rejestracja: 23 lip 2017, o 20:19
VIN: WDB2030651F246862

Re: Tuning C32 amg

Post autor: kraven »

A tak to wygląda u mnie. Dodatkowo węże są owinięte matą izolującą ciepło.ObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

marks
VIP
Posty: 45
Rejestracja: 26 paź 2016, o 19:59
VIN: WDB2032651F161186
Lokalizacja: Podlaskie Białystok , Niemcy Dolna Saksonia

Re: Tuning C32 amg

Post autor: marks »

Dzięki za wstawienie zdjęć . Wygląda zachęcająco bym oddzielił też chłodzenie kompresora .
kraven
VIP
Posty: 78
Rejestracja: 23 lip 2017, o 20:19
VIN: WDB2030651F246862

Re: Tuning C32 amg

Post autor: kraven »

Próbuj. Najpierw to sprawdź jaki masz przepływ przez wymiennik ciepła pod zderzakiem. Wyciąg go, bo znając życie to będzie zawalony wewnątrz.

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

marks
VIP
Posty: 45
Rejestracja: 26 paź 2016, o 19:59
VIN: WDB2032651F161186
Lokalizacja: Podlaskie Białystok , Niemcy Dolna Saksonia

Re: Tuning C32 amg

Post autor: marks »

Sprawdzę na początek , tak jak mi radzisz (WYMIENNIK CIEPŁA). Sprawdzałeś może na hamowni swój samochód ? Jaką moc osiągnął . Ja robiłem w swoim w tamtym roku wyszło na hamowni 331 KM i 404 Nm o ile dobrze pamiętam ( do serii daleko) ,fakt że borykałem się z usterką wypadania zapłonu na pierwszym cylindrze , to był koszmar , objeździłem fachowców nikt mi nie pomógł . Okazało się że była pęknięta sprężyna na zaworze ssącym . Wyszło po tym jak pękła w drugim miejscu .
kraven
VIP
Posty: 78
Rejestracja: 23 lip 2017, o 20:19
VIN: WDB2030651F246862

Re: Tuning C32 amg

Post autor: kraven »

Jeszcze nie, bo cały czas coś modzę I jakoś nie mam czasu, zresztą teraz to jeszcze musze sprawdzić wałki rozrządu i wtedy kółko zostało do założenia, I finalnie remap. Wtedy się okaże. Ale celuje na 400+. Graty mam do 500,ale to nie jest realne

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki benzynowe”