Tuning C32 amg
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 45
- Rejestracja: 26 paź 2016, o 19:59
- VIN: WDB2032651F161186
- Lokalizacja: Podlaskie Białystok , Niemcy Dolna Saksonia
Re: Tuning C32 amg
Masz mocne plany. Powodzenia w realizacji , chętnie skorzystam z rad jak przetrzesz szlak modyfikacji . Z tym kółkiem są podzielone zdania ...czytałem że zmniejszenie na kompresorze nie daje zbyt dużego rezultatu radzą zmianę koła pasowe na wale korbowym ( pytanie ile obrotów wytrzyma kompresor by go nie uszkodzić ) . Osobiście zaopatrzyłem się już w drugi kompresor udało mi się kupić w dobrym stanie . Kupiłem też drugą skrzynię biegów będę zmieniał , w obecnej jak jest zimny olej po zmianie biegu szarpnie delikatnie ..tylko na obrotach do 2000 powyżej jest ok ( może sprzęgło się kończy) .
-
- VIP
- Posty: 78
- Rejestracja: 23 lip 2017, o 20:19
- VIN: WDB2030651F246862
Re: Tuning C32 amg
Zobaczymy co z tego wyjdzie. A ze skrzynią to trzeba było najpierw zmienić zawór lock-up. Koszt 230pln u promerca I do tego olej I filtr. Ostatnio to u siebie robiłem, bo też był problem na zimnym oleju do do drugiego biegu.
Ja u siebie to narazie wymieniłem to co w temacie plus do tego customowy intercooler pod kompresorem (wydajność 500koni ) I tyle narazie.
Ten mój grat to moje daily, ale robotę robi i jak na 18lat i 300000km przebiegu, silnik jeszcze nie otwierany, skrzynia też. Olej od samego początku wymieniany co 10000 i cały czas 0w40- od wymiany do wymiany zero zużycia.
Także jestem dobrej myśli.
Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
Ja u siebie to narazie wymieniłem to co w temacie plus do tego customowy intercooler pod kompresorem (wydajność 500koni ) I tyle narazie.
Ten mój grat to moje daily, ale robotę robi i jak na 18lat i 300000km przebiegu, silnik jeszcze nie otwierany, skrzynia też. Olej od samego początku wymieniany co 10000 i cały czas 0w40- od wymiany do wymiany zero zużycia.
Także jestem dobrej myśli.
Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
-
- VIP
- Posty: 45
- Rejestracja: 26 paź 2016, o 19:59
- VIN: WDB2032651F161186
- Lokalizacja: Podlaskie Białystok , Niemcy Dolna Saksonia
Re: Tuning C32 amg
Zawór w skrzyni wymieniłem (lock- up) pomogło szarpał tak jak napisałeś . U mnie przebieg 259000 , tyle na liczniku . Jeżdżę głównie autostradą to zużycie oleju Vavoline 5W40 mam do 600ml na 1000 km .Od kiedy kupiłem przejechałem 64000 km i zużycie oleju nie wzrasta . Też wymieniam co 10000tys .
- Dziki Mar
- Moderator
- Posty: 4172
- Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
- VIN: WDB2110891B355007
Re: Tuning C32 amg
Chcesz powiedzieć, że dolewasz 6 litrów od wymiany do wymiany? Nie za dużo?
W203 C200 M271 2005 Był
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest
ALBUM
Regulamin Forum
Status VIP
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest
ALBUM
Regulamin Forum
Status VIP
-
- VIP
- Posty: 78
- Rejestracja: 23 lip 2017, o 20:19
- VIN: WDB2030651F246862
Re: Tuning C32 amg
Chyba trochę za dużo tego oleju ci bierze. Hmmm, sprawdzałeś kompresję?
Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
-
- VIP
- Posty: 45
- Rejestracja: 26 paź 2016, o 19:59
- VIN: WDB2032651F161186
- Lokalizacja: Podlaskie Białystok , Niemcy Dolna Saksonia
Re: Tuning C32 amg
Sprawdzałem kompresję ,na pierwszym miałem 8,5 na pozostałych 9 . Z tym pierwszym to mierzyłem z uszkodzoną sprężyną na zaworze .Do wymiany dolewam 4 litry obecnie mam wymianę czyli brakuje mi 50km do wymiany . Ale początki jak zacząłem pałować na autostradzie takie miałem zużycie . Nie wiem czy dużo pobiera oleju ...nie mam porównania a mechanik żaden jak do tej pory mi nie odpowiedział jakie powinno być . Z forum jak wyczytałem że M112 lubi po ciagnąć oleju przy pałowaniu .