Siemka. Mam plan i pare pytań do omówienia na temat mojego projektu w203 coupe. Mam silnik om646 na turbinie gt1852v na nastawniku elektrycznym.
Obecne mody:
Intercooler fmic 550x140x65mm
Egr off wraz z 2 katem (1 kat za turbo jest)
Klapki z kolektora wyrzucone
Oil catch tank
Noi mapka na ten moment wykonywana przed wymiana ic i map sensora 172km 405Nm
Mam lekki niedosyt jest okej z mocą ale jednak myśle jeszcze nad turbiną. W firmie przeróbka na hybrydke gt1852v -> gt1856v tak juz na forum byl poruszany temat tej hybrydki powiedzieli mi 1900 netto. Na ten moment to troche przewyższa budżet wraz z korektą softa to kolejne 1000zł. Noi rodzą sie moje pytania czy jest sens założyć turbo z om647 2.7cdi też na nastawniku.
1. Czy wyjscie/wejscie turbo z 2.7 ma ten sam wąż dolotowy?
2. Troche czytałem lecz chce sie upewnic czy pasuje p&p do om646?
3. Czy takie turbo nie zmuli mu bardzo dołu, wirnik po zimnej stronie sie zmienia to na ciepłej też. Softem myśle że bedzie sie krecił fajnie.
Mile widziane jakby ktoś robił takiego moda i podsunął pare wskazówek i odpowiedział na pytanie. Dzieki wielkie
Turbo 2.7 do 2.2
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 23
- Rejestracja: 3 mar 2024, o 09:50
- VIN: Wdb2037081a668338
- Lokalizacja: Żory
- Kontakt:
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3673
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
Re: Turbo 2.7 do 2.2
OM646 bez żadnych mechanicznych modów, wykodowania EGR i wywalenia kata, czyli wersja fabryczna na samej mapie wyciąga około 175/420 (skąd wiem - mój tak ma). Chcesz więcej to hybryda z turbo od 2.2 z downpipem i kominem 3,5 cala oraz większe/wydajniejsze wtryski bo trzeba to podlać paliwem.
-
- VIP
- Posty: 23
- Rejestracja: 3 mar 2024, o 09:50
- VIN: Wdb2037081a668338
- Lokalizacja: Żory
- Kontakt:
Re: Turbo 2.7 do 2.2
A wtryski z 2.7 i 3.2 nie maja tych samych kodów rożnią sie cos? Wsensie że rozpylają wiecej?