Automatyczna skrzynia biegów i hamowanie pod górę
Moderator: Dziki Mar
- bjr
- Użytkownik
- Posty: 18
- Rejestracja: 12 maja 2009, o 15:58
- VIN:
- Lokalizacja: W-wa
- mugger
- VIP
- Posty: 1785
- Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
- VIN:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
huh... tych książek sam byś trochę poczytał...
już twoje wywody na temat brania oleju powinny dać do myślenia...
wracając jednak do samej skrzyni....
samochód ze skrzynią automatyczną po wybraniu odpowiedniego trybu pracy - czy to D czy R powinien zacząć się powoli toczyć w danym kierunku, jeśli znajduje się za wzniesieniu (mam na myśli jakąś zwykłą pochyłość nie pionową ścianę) czy ma jakąś przeszkodę powinien zostać w miejscu - auto w pozycji skrzyni D nie powinno się cofać ze wzniesienia...
tym co próbują pokonywać skrzynią (bez dodawania gazu) grawitacje na dużych wzniesieniach - współczuję... pomysłów
podstawowy test sprawności ASB polega na wybraniu pozycji D a potem R i puszczenia hamulca - jeśli auto zacznie się toczyć - skrzynia na pierwszy rzut oka jest sprawna
co do położenia P - jest to blokada parkingowa - która jak sama nazwa wskazuje zabezpiecza auto przed toczeniem
już twoje wywody na temat brania oleju powinny dać do myślenia...
wracając jednak do samej skrzyni....
samochód ze skrzynią automatyczną po wybraniu odpowiedniego trybu pracy - czy to D czy R powinien zacząć się powoli toczyć w danym kierunku, jeśli znajduje się za wzniesieniu (mam na myśli jakąś zwykłą pochyłość nie pionową ścianę) czy ma jakąś przeszkodę powinien zostać w miejscu - auto w pozycji skrzyni D nie powinno się cofać ze wzniesienia...
tym co próbują pokonywać skrzynią (bez dodawania gazu) grawitacje na dużych wzniesieniach - współczuję... pomysłów
podstawowy test sprawności ASB polega na wybraniu pozycji D a potem R i puszczenia hamulca - jeśli auto zacznie się toczyć - skrzynia na pierwszy rzut oka jest sprawna
co do położenia P - jest to blokada parkingowa - która jak sama nazwa wskazuje zabezpiecza auto przed toczeniem
w168, w203, w123