Dwumasa w203
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 12
- Rejestracja: 22 kwie 2022, o 08:50
- VIN: WDB2030461F471083
Dwumasa w203
Cześć. W sobotę zacząłem wymianę sprzęgła docisku dwumasy (która jest popękana) i wysprzeglika. Pojawił się jednak problem, mianowicie, po odkręceniu wszystkich śrub od koła dwumasowego, nie mogę do zdjąć. Sprawdziłem czy na pewno są odkręcone wszystkie śruby (od strony skrzyni biegów) i tak są wszystkie odkręcone. Nie wiem czy od np temperatury się „zgrzała” czy może są jakieś śruby od drugiej strony (?). Czy ktoś wie o co może chodzić? Koło nie da się poruszyć żeby je wyjąć.
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3335
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
Re: Dwumasa w203
Wszystkie śruby są od strony skrzyni (8 sztuk). Jeżeli je wykręciłeś i nie schodzi, to jest zapieczona na wale korbowym.
Jestem ciekawy jaki jest prawdziwy przebieg bo u znajomego w OM646 dwumas przy 500 tysiącach wyglądał dobrze i jeszcze spokojnie by zrobił kolejne 40-50 tysięcy, ale że szło nowe sprzęgło to wymienił.
Jestem ciekawy jaki jest prawdziwy przebieg bo u znajomego w OM646 dwumas przy 500 tysiącach wyglądał dobrze i jeszcze spokojnie by zrobił kolejne 40-50 tysięcy, ale że szło nowe sprzęgło to wymienił.
-
- VIP
- Posty: 19
- Rejestracja: 22 lut 2020, o 15:43
- VIN: WDB2037471A175480
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Dwumasa w203
podłączę się pod temat. Czym, jakimi elementami różnią się między sobą dwa koła zamachowe ( Dwumasa ) : od diesla 415 0242 10 LUK i drugie benzyna : 415 0141 10 LUK. Wymiary zewnętrzne, mocowanie, ilość zębów dla czujnika położenia wału.
Buda bez rdzy i z silnikiem M111. Takiego szukałem