Problem ze sprzęgłem-prawdopodobnie zapowietrzone
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 1 sie 2008, o 18:16
- VIN:
- Lokalizacja: anglia
Problem ze sprzęgłem-prawdopodobnie zapowietrzone
czes wam wszystkim juz od niedawna sledze te forumi postanowilem sie zarejstrowac bo chce wam cos opisac i potrzebuje rady, na temat skrzyni biegow manualnej, mam mercedesa 203 roku cdi220 i problem mianowicie taki ze wszystko chdzilo bez zazutu a nagle podczas jazdy ciezko zaczela wskakiwac 2 a potem juz nie moglem zmienic na zaden inny bieg i pedal po jakims czasie zostal wcisniety i nie odbil a potem jak go wciskalem to sie odbil. A najleprze jest w tym wszystkim ze zgasilem samochod odczekalem z 5 minut zapalilem powciskalem kilkakrotnie sprzeglo i teraz znow wszystko chodzi bez zazutow, prosze o porade co to moglo byc i czy mam sie martwic tym dziwnym zjawiskiem w mojej skrzyni?
Ostatnio zmieniony 3 sie 2008, o 19:19 przez lukasz00v, łącznie zmieniany 1 raz.
- Gerri
- expert
- Posty: 1255
- Rejestracja: 15 paź 2007, o 19:39
- VIN: WAUZZZ8P9BA087930
- Lokalizacja: Limerick
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
-
- Użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 1 sie 2008, o 18:16
- VIN:
- Lokalizacja: anglia
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
Najlepiej robić to we dwóch, musisz odkręcić odpowietrznik i poczekać aż będzie leciał płyn, zakręcasz i pompujesz pedałem do upadłego po czym znowu pod samochód i odkręcasz, jak leci sam płyn to jest dobrze, ale najlepiej powtórzyć tą operacje 2-3 razy żeby przeszło przez cały układ.
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
-
- Użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 1 sie 2008, o 18:16
- VIN:
- Lokalizacja: anglia
-
- Użytkownik
- Posty: 60
- Rejestracja: 25 mar 2008, o 03:43
- VIN:
- Lokalizacja: Kalifornia
moze to cie sie przyda http://www.w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=18770
C 230 kompressor Coupe 2002
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
Aby fachowo odpowietrzyć sprzęgło należy:
połączyć przewodem gumowym odpowietrznik przy przednim prawym kole i odpowietrznik przy siłowniku skrzyni biegów. Luzujemy odpowietrzyk przy siłowniku, pomocnik "pompuje" 3 razy pedał hamulca i trzyma wciśnięty. Wtedy luzujemy odpowietrznik przy zacisku hamulcowym.Zakręcamy odpowietrznik i powtarzamy operację parę razy.
Chodzi o to ,aby przepompować płyn przez cały układ sprzęgła i "wygonić" powietrze do zbiorniczka z płynem.
Pozdrawiam
połączyć przewodem gumowym odpowietrznik przy przednim prawym kole i odpowietrznik przy siłowniku skrzyni biegów. Luzujemy odpowietrzyk przy siłowniku, pomocnik "pompuje" 3 razy pedał hamulca i trzyma wciśnięty. Wtedy luzujemy odpowietrznik przy zacisku hamulcowym.Zakręcamy odpowietrznik i powtarzamy operację parę razy.
Chodzi o to ,aby przepompować płyn przez cały układ sprzęgła i "wygonić" powietrze do zbiorniczka z płynem.
Pozdrawiam