panorama dach staleje

Moderator: Dziki Mar

daniel.miller
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 26 lut 2012, o 12:28
VIN:
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: daniel.miller »

Ale jak to mogłeś wybrać?? odłączyłeś silniczek od roletek czy co?
Mercedes c180 w203 sportcoupe
Awatar użytkownika
fajterek2
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 3 kwie 2012, o 12:16
VIN:
Lokalizacja: Mińsk Mazowieckki

Post autor: fajterek2 »

No dobra to opisze cala sytuacje:

Na poczatku szyber otwieral mi sie tylko jakies 5-10cm i koniec, i moglem tylko go zamknąć. Pozniej zaczelem kombinowac no i otwiera sie cały ale nie zamyka tzn. 5-10cm przed zamknieciem sie zatrzymuje i staje i juz nic nie pomaga bo dalej leca roletki. Tak jak by myślał ze sie juz zamknął.

Po dłuższej zabawie i próbie zaprogramowania/kalibrowania dachu teraz szyberek działa ale roletki nie reagują (wiec jakis blad musi byc w systemie skoro wczesniej dzialaly)

Nie wiem jak to rozwiązać.
C220 Sport Coupe 01'
dorek
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 17 mar 2011, o 19:29
VIN:
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: dorek »

Witam również mam problem z szyberdachem.

Z otwieraniem nie ma problemu, przyciskam i się otwiera od początku do końca.
Jednak podczas zamykania dochodzi do np 15 cm i zaczyna się otwierać, czasami dojdzie dalej (za każdym razem praktycznie do innego miejsca dochodzi) i sam się otwiera do końca. Żeby go zamknąć muszę klikać na przycisk zamykania tak aby zamykał się krótkimi skokami.

Co to może być ?
Gdyniak
VIP
Posty: 1952
Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
VIN:
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Gdyniak »

dorek pisze: Co to może być ?
Kiedy ostatnio smarowałeś prowadnice?
W203 OM612

"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem
Awatar użytkownika
iceman
VIP
Posty: 193
Rejestracja: 28 kwie 2008, o 13:59
VIN:
Lokalizacja: Leszno

Post autor: iceman »

Mi pomogło smarowanie prowadnic od dachu i rolet , użyłem silikonu w spreju , problem znikł na dłuższy okres jedynie po zimie na nowo smaruje , kalibracja robiłem raz i działa do dziś , jestem pewien ze jest tam mechanizm oporowy ( dla bezpieczeństwa ) odcinający zasilanie przy zwieszonym oporze , smarowanie rozwiązuje ten problem . Nasmarować i pojeździć od otwarcia do zamknięcia z 10 razy . Jak nie da się wykonać elektrycznie , można manualnie korbka .
C 200 Kompresor Sport-Cupe 2001 r. ( 215 KM ) sequentronic
ODPOWIEDZ

Wróć do „Szyberdachy”