jaki płyn chłodniczy????
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 25
- Rejestracja: 19 lut 2011, o 21:13
- VIN: WDB2032061F262620
- Lokalizacja: Wro
jaki płyn chłodniczy????
Witam
Mam taki problem, autko jest po wymianie pompy wody i alternatora, przy wymianie trochę płynu chłodniczego uciekło i chciałbym go uzupełnić , bo w zbiorniczku jest dokładnie pół tylko nie wiem jaki kupić, oryginalnie płyn był nalewany w ASO.
Pozdrawiam
Mam taki problem, autko jest po wymianie pompy wody i alternatora, przy wymianie trochę płynu chłodniczego uciekło i chciałbym go uzupełnić , bo w zbiorniczku jest dokładnie pół tylko nie wiem jaki kupić, oryginalnie płyn był nalewany w ASO.
Pozdrawiam
W203 automat 2.2 cdi kombi 2002r
album_personal.php?user_id=5641
album_personal.php?user_id=5641
- pleban
- VIP
- Posty: 1513
- Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
- VIN:
- Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
- jjanicki
- VIP
- Posty: 780
- Rejestracja: 3 lip 2009, o 23:59
- VIN: WDD2122251A291175
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Wystarczy, że kupisz jakiś spełniający specyfikację MB 325.2 - powinna być na opakowaniu.
Jednym z takich jest np. Dynagel 2000, którego używam. Bardzo polecanym jest z kolei płyn FEBI o tej samej specyfikacji. Podzwoń po Fotach, InterCarsach czy innych hurtowniach...
Jednym z takich jest np. Dynagel 2000, którego używam. Bardzo polecanym jest z kolei płyn FEBI o tej samej specyfikacji. Podzwoń po Fotach, InterCarsach czy innych hurtowniach...
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
- pleban
- VIP
- Posty: 1513
- Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
- VIN:
- Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
- jjanicki
- VIP
- Posty: 780
- Rejestracja: 3 lip 2009, o 23:59
- VIN: WDD2122251A291175
- Lokalizacja: Szczecin, PL
A jaka to niby różnica Płyny dziś są w większości takie same, a różnią się kolorem barwnika...
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
- pleban
- VIP
- Posty: 1513
- Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
- VIN:
- Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
Fabrycznie zalany płyn wytrzymuje 15 lat lub 250 000 km. Przez ten okres może być kilku użytkowników i każdy dolewa sobie płyn w/g twojej metody i co mamy w układzie mieszankę bliżej nie określoną. Nie chciałbym użytkować takiego auta i czekać aż uszkodzi mi się chłodnica lub zniszczą się uszczelki w silniku, a wiadomo czym to grozi.jjanicki pisze:A jaka to niby różnica
ML W164 350
Opel Ampera
Opel Ampera
-
- Użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 26 cze 2011, o 23:17
- VIN:
- Lokalizacja: WLKP
- pleban
- VIP
- Posty: 1513
- Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
- VIN:
- Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
-
- Użytkownik
- Posty: 141
- Rejestracja: 30 cze 2011, o 11:22
- VIN:
- Lokalizacja: pl
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- pleban
- VIP
- Posty: 1513
- Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
- VIN:
- Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
Nie prawda!V126 pisze: żeby tylko nie nalać różowego
W sprzedaży jest Borygo różowy i jest przeznaczony do chłodnić zarówno aluminiowych jak i miedzianych. Oraz zielony szczególnie polecanych do chłodnic aluminiowych i bloków żeliwnych.
http://www.sochaczew.boryszew.com.pl/bo ... 52,l1.html
Ostatnio zmieniony 4 wrz 2011, o 19:24 przez pleban, łącznie zmieniany 1 raz.
ML W164 350
Opel Ampera
Opel Ampera
-
- VIP
- Posty: 1952
- Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
- VIN:
- Lokalizacja: Trójmiasto
-
- Użytkownik
- Posty: 33
- Rejestracja: 5 paź 2010, o 21:23
- VIN:
- Lokalizacja: Wrocław
WItajcie, chce wymienić calkowicie płyn, zakupiłem dynagel2000 i czy aby spuscic go calkowicie wystarczy odkrecic ten korek na dole? (ktorego dopiero bede szukal ;/) spuscic, przeplukac woda i zalac nowym? czy cos jeszcze mam "odkorkowac" ? ahh i ile go wlac? do oporu? bo 5l to chyba nie starczy... ;/ i rozumiem ze jezeli tutaj jest wspominana norma 325.2 a obecnie ten plyn spelnia wyzsza 325.3 to chyba dobrze?
dzieki za pomoc
dzieki za pomoc
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2011, o 17:58 przez Mao, łącznie zmieniany 2 razy.
C200 2,2 CDI 2000 rok (85KW), Elegance
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin