korek spustu plynu chlodniczego na bloku???

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
sylweter
Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 18:55
VIN:
Lokalizacja: lodz

korek spustu plynu chlodniczego na bloku???

Post autor: sylweter »

witam,szukam korka lub sruby spustowej do spuszczania plynu z bloku w c200 cdi automat, moze ma ktos zdjecie lub rysunek, z gory dzieki :mb:
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

viewtopic.php?t=1449 Może będzie przydatne.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
sylweter
Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 18:55
VIN:
Lokalizacja: lodz

Post autor: sylweter »

no wlasnie nie bo to jest przy chlodnicy
Awatar użytkownika
pleban
VIP
Posty: 1513
Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
VIN:
Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie

Post autor: pleban »

sylweter pisze: sruby spustowej do spuszczania plynu z bloku
Nie słyszałem o spuście z bloku, spuszcza się korkiem z pod chłodnicy.
ML W164 350
Opel Ampera
Awatar użytkownika
Barnaba
VIP
Posty: 204
Rejestracja: 15 mar 2009, o 16:54
VIN:
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Barnaba »

Zobaczcie tu: viewtopic.php?t=1235 - szczególnie post jjanicki'ego.
Jest: W124 220CE 1995
Było: W124 200E 1991; W211 E320 T 2003; W203 C200 Kompressor 2000; W202 C250 Diesel 1993; Daewoo Nexia!!!
Awatar użytkownika
sylweter
Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 18:55
VIN:
Lokalizacja: lodz

Post autor: sylweter »

a ja dzisiaj gdzies wyczytalem ze trzeba spuscic tez z bloku tym bardziej jesli mialem wczesniej wode, chyba musze zobaczyc poprostu ile litrow zleci z chlodnicy
Awatar użytkownika
pleban
VIP
Posty: 1513
Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
VIN:
Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie

Post autor: pleban »

Korek w chłodnicy jest najniższym punktem. Po odkręceniu go po uprzednim odkręceniu korka wlewu ze zbiornika wyrównawczego cały płyn spłynie z układu. Robiłem to latem i zeszło wszystko.
ML W164 350
Opel Ampera
Awatar użytkownika
Rumcajs
VIP
Posty: 1096
Rejestracja: 12 paź 2009, o 10:20
VIN:
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Rumcajs »

:hejka: Korek spustowy cieczy chłodzącej umiejscowiony jest u dołu chłodnicy. sylweter przed spuszczeniem płynu nie zapomnij ustawić ogrzewanie wnętrza auta na maksa. Podczas napełniania układu płyn zalewać powoli (zapobiega to tworzeniu się "poduch" powietrznych) . Po zalaniu układ należy odpowietrzyć , tzn ogrzewanie wnętrza na maksa, uruchomić silnik, i kiedy poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym obniża się dolewać płyn do oznaczenia MAX. Zakręcić zbiornik wyrównawczy, nagrzać silnik aż wentylator chłodnicy włączy się i wyłączy, po wyłączeniu się wentylatora, wyłączyć silnik. Skontrolować poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym. :usmiech: :hejka:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 18 gru 2010, o 22:21 przez Rumcajs, łącznie zmieniany 3 razy.
C220 CDI 2148ccm 105kW 2003 automat
:hejka: se pozdrawiam Ciebie [you]
buk-humor-dziczyzna. :oczko:
Awatar użytkownika
jjanicki
VIP
Posty: 780
Rejestracja: 3 lip 2009, o 23:59
VIN: WDD2122251A291175
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjanicki »

Barnaba podlinkował odpowiedź :idea:
pleban pisze:Korek w chłodnicy jest najniższym punktem. Po odkręceniu go po uprzednim odkręceniu korka wlewu ze zbiornika wyrównawczego cały płyn spłynie z układu. Robiłem to latem i zeszło wszystko.
Pod warunkiem, że termostat jest otwarty :idea:
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
Awatar użytkownika
sylweter
Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 18:55
VIN:
Lokalizacja: lodz

Post autor: sylweter »

jutro bede dzialal, dzieki za podpowiedzi jak cos wynajde innego to wstawie fotki. narka
Awatar użytkownika
pleban
VIP
Posty: 1513
Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
VIN:
Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie

Post autor: pleban »

jjanicki pisze:Pod warunkiem, że termostat jest otwarty
Kolego to nie ma znaczenie bo płyn spłynie do chłodnicy dolnym przewodem!!!!!!!!
ML W164 350
Opel Ampera
Awatar użytkownika
jjanicki
VIP
Posty: 780
Rejestracja: 3 lip 2009, o 23:59
VIN: WDD2122251A291175
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjanicki »

pleban pisze:płyn spłynie do chłodnicy dolnym przewodem!!!!!!!!
Który wychodzi od termostatu... :haha:
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
Awatar użytkownika
pleban
VIP
Posty: 1513
Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
VIN:
Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie

Post autor: pleban »

jjanicki pisze:
pleban pisze:płyn spłynie do chłodnicy dolnym przewodem!!!!!!!!
Który wychodzi od termostatu... :haha:
Termostat jest na górnym przewodzie!!!! ha!ha!ha!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
ML W164 350
Opel Ampera
Gdyniak
VIP
Posty: 1952
Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
VIN:
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Gdyniak »

Rumcajs pisze: przed spuszczeniem płynu nie zapomnij ustawić ogrzewanie wnętrza auta na maksa
W W203 nie trzeba tego robić - nagrzewnica jest zawsze napełniona niezależnie od ustawionej temperatury - regulacja "zimno-ciepło" odbywa się klapami.
W203 OM612

"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem
Awatar użytkownika
jjanicki
VIP
Posty: 780
Rejestracja: 3 lip 2009, o 23:59
VIN: WDD2122251A291175
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjanicki »

pleban pisze:Termostat jest na górnym przewodzie!!!! ha!ha!ha!
No faktycznie, to przecież CDI :haha:
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ chłodzenia”