Wentylator chłodnicy
Moderator: Dziki Mar
- pleban
- VIP
- Posty: 1513
- Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
- VIN:
- Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
Kompresor ma sprzęgło elektromagnetyczne, które odłącza napęd między kołem pasowym a łopatkami kompresora w sytuacji wycieku (rozszczelnienia) lub w przypadku dużego ciśnienia. Strona 12 załączonego linku: http://www.ip.simr.pw.edu.pl/str/lab/in ... _NR_11.pdf panie student
Ostatnio zmieniony 5 sty 2011, o 16:43 przez pleban, łącznie zmieniany 1 raz.
ML W164 350
Opel Ampera
Opel Ampera
- Rumcajs
- VIP
- Posty: 1096
- Rejestracja: 12 paź 2009, o 10:20
- VIN:
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
I tu pleban nie zgodzę się z Tobą , przecież to sprężarka jak sama nazwa wskazuje spręża czynnik chłodniczy . A jak nie ma co sprężać? no to kicha trzeba szukać nowej sprężarki niestetypleban pisze:...Bez ciśnienia koło sprężarki chodzi na sucho. Sprężarka załącza jak jest ciśnienie.
C220 CDI 2148ccm 105kW 2003 automat
se pozdrawiam Ciebie [you]
buk-humor-dziczyzna.
se pozdrawiam Ciebie [you]
buk-humor-dziczyzna.
- pleban
- VIP
- Posty: 1513
- Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
- VIN:
- Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
Sprężarka spręża okresowo w trakcie pracy. W sytuacji awaryjnej kręci się samo koło czytaj mój poprzedni post.Rumcajs pisze:przecież to sprężarka jak sama nazwa wskazuje spręża czynnik chłodniczy
Ostatnio zmieniony 5 sty 2011, o 16:51 przez pleban, łącznie zmieniany 2 razy.
ML W164 350
Opel Ampera
Opel Ampera
- Rumcajs
- VIP
- Posty: 1096
- Rejestracja: 12 paź 2009, o 10:20
- VIN:
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Dalej się nie zgadzam, bez czynnika sprężarka dalej pracuje do zatarciapleban pisze:Sprężarka spręża okresowo w trakcie pracy. W sytuacji awaryjnej kręci się samo kolo czytaj mój poprzedni post.Rumcajs pisze:przecież to sprężarka jak sama nazwa wskazuje spręża czynnik chłodniczy
C220 CDI 2148ccm 105kW 2003 automat
se pozdrawiam Ciebie [you]
buk-humor-dziczyzna.
se pozdrawiam Ciebie [you]
buk-humor-dziczyzna.
- pleban
- VIP
- Posty: 1513
- Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
- VIN:
- Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
- Rumcajs
- VIP
- Posty: 1096
- Rejestracja: 12 paź 2009, o 10:20
- VIN:
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
NIEPRAWDA pleban brak czynnika chłodniczego oznacza także brak nośnika oleju. Układ klimatyzacji zaczyna pracować w innych, cięższych warunkach i sprężarka ulega zatarciu . pleban naprawdę szanuję Ciebie ale taka jest niestety prawdapleban pisze:Sprzęgło elektromagnetyczne rozłącza napęd i koło kręci się na pusto.
Ostatnio zmieniony 5 sty 2011, o 17:17 przez Rumcajs, łącznie zmieniany 2 razy.
C220 CDI 2148ccm 105kW 2003 automat
se pozdrawiam Ciebie [you]
buk-humor-dziczyzna.
se pozdrawiam Ciebie [you]
buk-humor-dziczyzna.
- pleban
- VIP
- Posty: 1513
- Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
- VIN:
- Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
- Rumcajs
- VIP
- Posty: 1096
- Rejestracja: 12 paź 2009, o 10:20
- VIN:
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
No we WSK miałem sprzęgło trochę się ślizgało . Układ klimatyzacji jest teoretycznie zabezpieczony przed taką ewentualnością, tzn. posiada czujnik niskiego ciśnienia, który zapobiega za- łączeniu klimatyzacji poniżej pewnego ciśnienia progowego. Zdarza się jednak, że ciśnienie czynnika w układzie pomimo jego niewystarczającej ilości jest wyższe od ciśnienia progowego, co w konsekwencji prowadzi do tych samych negatywnych skutków.pleban pisze:RUMCAJS litości przeczytaj dokument z zamieszczonego wyżej mojego linku. Wiesz co to jest sprzęgło?
C220 CDI 2148ccm 105kW 2003 automat
se pozdrawiam Ciebie [you]
buk-humor-dziczyzna.
se pozdrawiam Ciebie [you]
buk-humor-dziczyzna.
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- pleban
- VIP
- Posty: 1513
- Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
- VIN:
- Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
-
- VIP
- Posty: 1952
- Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
- VIN:
- Lokalizacja: Trójmiasto
W sprężarce zastosowanej w W203 nie ma sprzęgła elektromagnetycznego.pleban pisze:Sprzęgło elektromagnetyczne rozłącza napęd i koło kręci się na pusto.
Jest jedynie gumowa tuleja (łącznik elastyczny) która zabezpiecza sprężarkę przed jazdą na sucho i eksplozji
W203 OM612
"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem
"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
V126 ma rację, w w203 sprężarka klimy nie ma sprzęgła działającego włącz/wyłącz, tylko tak jak on sam napisał.Nigdy nie jest tak, że sprężarka w naszych autach pracuje na 0%. Zawsze minimalnie pompuje.pleban pisze:Kompresor ma sprzęgło elektromagnetyczne, które odłącza napęd między kołem pasowym a łopatkami kompresora w sytuacji wycieku (rozszczelnienia) lub w przypadku dużego ciśnienia. Strona 12 załączonego linku: http://www.ip.simr.pw.edu.pl/str/lab/in ... _NR_11.pdf panie student
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
-
- Użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 22 sty 2008, o 07:29
- VIN:
- Lokalizacja: szczecin
-
- VIP
- Posty: 1952
- Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
- VIN:
- Lokalizacja: Trójmiasto
-
- Użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 6 cze 2009, o 22:48
- VIN:
- Lokalizacja: Gdańsk
Pozwolcie, ze podepne sie pod temat. Wczoraj wyskoczyl mi komunikat "Coolant level visit workshop" (lub cos bardzo podobnego) natychmiast sprawdzilem poziom plynu i byl ok ale mimio wszystko dolalem troche wody i na drugi dzien komunikat zniknal natomiast pojawila sie informacja, ze BAS nie dziala. Dzisiaj odpalam auto a tu BAS i ESP, zgasilem i zaczalem sprawdzac bezpieczniki w przednim SAM a zeby dostac sie do tych z tylu musialem wyjac przekazniki, wszystko ok wiec wracam do auta i juz nawet odpalic nie moge, rozlaczylem akumulator na ok 20 min i dalej to samo. Dodam, ze jak tylko przekrece stacyjke to wiatrak chlodnicy chodzi na pelnych obrotach. Czy istnieje mozliwosc, ze ktorys przekaznik sie spalil? Co innego moze byc przyczyna, ze nawet silnika sie juz nie da odpalic?