wymiana termostatu?

Moderator: Dziki Mar

znge
Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 20 lut 2011, o 13:45
VIN:
Lokalizacja: ..........

Post autor: znge »

Awatar użytkownika
Rumcajs
VIP
Posty: 1096
Rejestracja: 12 paź 2009, o 10:20
VIN:
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Rumcajs »

V126 pisze:Tylko, że w W203 termostat otwiera się przy 92°C...
znge to Ty zerknij tu na fotkę :usmiech:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
C220 CDI 2148ccm 105kW 2003 automat
:hejka: se pozdrawiam Ciebie [you]
buk-humor-dziczyzna. :oczko:
znge
Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 20 lut 2011, o 13:45
VIN:
Lokalizacja: ..........

Post autor: znge »

tak tylko wiekszosc cdi trzyma praktycznie okolo 80 stopni a te pieć stopni w porownaniu moich teraz 55-60 to pikuś. :mysli:
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

znge pisze:a to tlumaczenie strony ebay.

Tutaj mamy .............. Brand New w oknie Zestaw naprawczy do termostatu Mercedes CDI Silniki Jest to wersja 87 °, z reguły znajdują się tylko dwa typy 87 ° i 92 ° Pasuje do wszystkich silników Mercedes CDI 87 ° termostat. Wraz z nowym kołnierzem. Łatwe do zamocowania, starego termostatu tylko odwraca się i usuwa (po usunięciu obudowy) Proszę info@wunderpartz.co.uk
Zapytaj o ten na 92°C. :ok:
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
Gruby Lolo
Użytkownik
Posty: 84
Rejestracja: 20 gru 2010, o 02:40
VIN:
Lokalizacja: Radom

Post autor: Gruby Lolo »

kolego zrobisz jak zechcesz. Podesłałem Ci termostat który być może mógł pasować do Twojego auta. nie napisałeś jaki model posiadasz jaki tam masz u siebie silnik. Napisałem Ci swoją opinie w tym temacie. Oczywiście to Twój samochód, Twoje pieniądze i tylko do Ciebie należy decyzja końcowa. Nie mam zamiaru się sprzeczać, przecież Ty wiesz lepiej. Twoja racja, mój spokój.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 21 lut 2011, o 23:45 przez Gruby Lolo, łącznie zmieniany 1 raz.
Dawniej człowiek zaczynał się od porucznika, teraz od Mercedesa. Wilhelm Lenz.


Mercedes Benz C200 2.2 CDI 2005 czarna perełka
Awatar użytkownika
nosferatu997
VIP
Posty: 501
Rejestracja: 5 paź 2010, o 11:59
VIN:
Lokalizacja: Wawa/Cz-wa

Post autor: nosferatu997 »

V126 pisze:Kota niema, myszy harcują. Za chwilę posprzątam.
W kwestii punktów pomógł regulamin nic nie określa. To jest na zasadzie, że jeśli jakaś wypowiedź w mniemaniu autora wyda się pomocną przyznaje punkt. W praktyce jest to lotto, bo gdyby każdy o tym pamiętał, to wszyscy mieliby już 3 cyfrowe liczby punktów.
Jedni są bardziej wylewni (ja na żywo, gadać nie przestaję, stąd taka liczba postów), a inni nie są wylewni. Bardziej miarodajny by był stosunek punktów do napisanych postów.

Teraz kwestia techniczna. Pogadamy tutaj, ja to skasuję, a naukę zachowamy w pamięci.
To co napisałem wcześniej, podtrzymuję. Gdyniak może i tępi nowych, ale jak tak się wczytać (a ja to muszę robić), to jednak nie jest to z darma racji. Kiedyś nawet eksperci bardzo się burzyli, że ktoś chce uzyskać pomoc nie opisując problemu. Teraz ich niema, a jest Gdyniak, który robiąc to samemu wychodzi na awanturnika (więcej osób, każdy po trochu i rozchodziło się to po kościach).
I teraz tak, Gdyniak będzie pisał mniej arogancko i bardziej łagodnie, a ja przestanę być "dobrym wujkiem" i nie będę zostawiał tematów na pastwę stałych bywalców, tylko będą leciały do kosza jako te, które łamią regulamin, a konkretnie punkty:

2. Jeśli chcesz założyć nowy temat zastanów się czy jest sensowny. Jeżeli stwierdzisz że tak to użyj opcji "SZUKAJ" by sprawdzić, czy dany temat przypadkiem już nie został założony przez inną osobę. Jeśli znajdziesz aktywny temat który ma podobną treść do twojego to dopisz się do niego (o ile nie znajdziesz wcześniej odpowiedzi), pod żadnym pozorem nie zakładaj nowego tematu.
Nie przestrzeganie w/w punktu spowoduje skasowanie tematu przez Moderatora oraz wysłanie upomnienia w formie prywatnej wiadomości.

4. Temat wątku powinien być odpowiednio sformułowany i powinien jednoznacznie określać treść wątku. Jeśli np. mamy zapytanie dotyczące pracy silnika, zakładamy temat „Nierówna praca na wolnych obrotach” lub „Brak mocy (silnik 2,5DT)”, a nie "Pomocy!", "Problemy", czy "Przeczytajcie to koniecznie!"

7. Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Post ma być w miarę czytelny i zrozumiały. Zdania oraz nazwy własne pisane z wielkiej litery, ze znakami interpunkcyjnymi i spacjami po nich (a nie przed nimi). Jeśli ktoś chce pisać posty bez polskich znaków diakrytycznych, to nie stanowi to żadnego problemu, lecz zasady ortografii i interpunkcji nadal obowiązują. Należy być konsekwentnym. Zalecamy korzystanie z przeglądarek internetowych, które potrafią "w locie" sprawdzać pisownię (np. Firefox), zwłaszcza gdy masz problemy z ortografią.
Pamiętaj, że niechlujnie napisany post oznacza brak szacunku dla innych czytających go osób.

Co tym osiągniemy?
Ano to, że ktoś, kogo post zostanie skasowany, napisze go jeszcze raz tak jak trzeba, nauka będzie, bo już nap przyszłość będzie wiedział, że jeśli nie chce pisać 2 razy, to niech napisze raz, a dobrze.
Na forum będzie ostry rygor, ja będę złym modem, który tępi nowych i kasuje ich posty, ale wyeliminuje to możliwość tworzenia się takich sytuacji.

Co Wy jako użytkownicy o tym sądzicie?

[ Dodano: 2011-02-21, 17:51 ]
Temat chwilowo jest tutaj, bo śledzą go Ci, co trzeba.
Oczywiście wszystkich zachęcam do wypowiadania się na forum.
Nie chodziło mi o tępienie wszystkiego co delikatnie odbiega od regulaminu itp. Chodziło mi po prostu o to, że kolega Gdyniak mógłby się powstrzymać od takich chamskich i głupich (co niektórych) tekstów do nowych userów. Trzeba było normalnie mu zwrócić uwagę, że najpierw trzeba tutaj to i tamto - cokolwiek, ale z kulturą. Wszyscy tu piszą jaką to "dostojną" marką jest Mercedes - zachowujmy się jak na właścicieli Mercedesów przystało. EOT.
C220 CDI SportCoupe "Evolution" 2002r.
galeria:
album_personal.php?user_id=4947
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ chłodzenia”