BRAKE PAD WEAR VISIT WORKSHOP
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 124
- Rejestracja: 4 wrz 2015, o 19:36
- VIN: brak auta
- Lokalizacja: Kraków
Dziękuję za odpowiedź. Czujnik oczywiście kupię;)
Przy okazji zapytam:)
Tylne klocki zaczną piszczeć jak będą się kończyć? Czy nie ma żadnej sygnalizacji zużycia?
Przy okazji zapytam:)
Tylne klocki zaczną piszczeć jak będą się kończyć? Czy nie ma żadnej sygnalizacji zużycia?
Ostatnio zmieniony 9 lis 2015, o 10:26 przez vati, łącznie zmieniany 1 raz.
- Smart
- VIP
- Posty: 5739
- Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
Trzeba zwalić koła i zobaczyć czy są tam sygnalizatory akustyczne. Można też w EPC zobaczyć.. penie na rycinie będzie widać. Ze zdjęć na allegro wynika, że brak jest sygnalizatorów.
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
- wasiliew
- VIP
- Posty: 118
- Rejestracja: 15 lut 2015, o 13:07
- VIN:
- Lokalizacja: Wrocław
-
- VIP
- Posty: 124
- Rejestracja: 4 wrz 2015, o 19:36
- VIN: brak auta
- Lokalizacja: Kraków
-
- Użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 15 mar 2024, o 22:33
- VIN: wdb2093161f137105
Re: BRAKE PAD WEAR VISIT WORKSHOP
mam podobny przypadek, wymieniłem klocki i czujniki a komunikat jak wisiał tak wisi. czy możliwe jest, że jest jakiś czujnik na szczękach hamulca "ręcznego", tam nie zaglądałem i nie wiem w jakim są stanie
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3372
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
Re: BRAKE PAD WEAR VISIT WORKSHOP
Możesz mieć zaśniedziałe styki na złączu w przednim nadkolu (podwójne złączę czujnika zużycia klocków i ABS) - nie napisałeś na której osi było robione. Czujnik masz na prawym przodzie i na prawym tyle. Możliwe też że wtyczka nowego czujnika nie siedzi do końca w gnieździe w zacisku (wbrew pozorom tam trzeba sporo siły żeby to wsadzić poprawnie) lub są zaśniedziałe styki.
-
- Użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 15 mar 2024, o 22:33
- VIN: wdb2093161f137105
Re: BRAKE PAD WEAR VISIT WORKSHOP
dziękuję, robiłem przód i tył. zamówiłem dodatkowe czujniki, w wolnej chwili zrzucę koła i sprawdzę tak jak radzisz
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3372
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
Re: BRAKE PAD WEAR VISIT WORKSHOP
Nie zachęcam i nie polecam tego rozwiązania ale można stare czujniki spiąć na krótko. Nie będzie komunikatu ani ostrzeżenia o kończących się klockach.
-
- Użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 15 mar 2024, o 22:33
- VIN: wdb2093161f137105
Re: BRAKE PAD WEAR VISIT WORKSHOP
temat ogarnięty, jeden z czujników był uszkodzony. dziękuję za pomoc