Po wymianie klockow przy hamowaniu piszczy

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
e7us
Użytkownik
Posty: 19
Rejestracja: 21 kwie 2008, o 19:39
VIN:
Lokalizacja: Toruń

Po wymianie klockow przy hamowaniu piszczy

Post autor: e7us »

Tak jak w temacie po wymianie klockow na TRW przy hamowaniu strasznie piszczy czym moze byc to spowodowane?
_tata_
VIP
Posty: 978
Rejestracja: 17 kwie 2008, o 20:06
VIN:
Lokalizacja: ???????????/

Post autor: _tata_ »

Złe klocki! Chyba zamienniki :mysli: i są za twarde.
e7us
Użytkownik
Posty: 19
Rejestracja: 21 kwie 2008, o 19:39
VIN:
Lokalizacja: Toruń

Post autor: e7us »

Zle :( Kosztowaly mnie 250 zl

[ Dodano: 2008-07-03, 22:29 ]
Dodam ze nie zawsze piszcza
Alxxx
Użytkownik
Posty: 60
Rejestracja: 25 mar 2008, o 03:43
VIN:
Lokalizacja: Kalifornia

Post autor: Alxxx »

a posmarowales specjalna pasta ranty i zewnetrzna strone klockow?pozdrawiam
C 230 kompressor Coupe 2002
_tata_
VIP
Posty: 978
Rejestracja: 17 kwie 2008, o 20:06
VIN:
Lokalizacja: ???????????/

Post autor: _tata_ »

Nie mówię ,że są złe.Ale kiedyś wymienili mi w serwisie klocki i co kilka dni reklamowałem piszczenie. Rozbierali zaciski,czyścili i nic. Wyminili na inne i było OK. Obejrzyj ostatni odcinek ,,OPERACJA TUNING" na tvn TURBO .Jest tam obszerna kwestia doboru klocków hamulcowych.
Ostatnio zmieniony 3 lip 2008, o 23:35 przez _tata_, łącznie zmieniany 1 raz.
krolik2002
Użytkownik
Posty: 157
Rejestracja: 15 maja 2008, o 19:13
VIN:
Lokalizacja: wawa

Post autor: krolik2002 »

Alxxx pisze:a posmarowales specjalna pasta ranty i zewnetrzna strone klockow?pozdrawiam
że co???? po co smarować??? trza kupić dobre klocki lub modlić się ..... może się dotrą. W dobrych klockach są takie taśmy pomiędzy klockiem (blachą) a tłoczyskiem
Ostatnio zmieniony 3 lip 2008, o 23:39 przez krolik2002, łącznie zmieniany 1 raz.
C270 CDI 2002r
_tata_
VIP
Posty: 978
Rejestracja: 17 kwie 2008, o 20:06
VIN:
Lokalizacja: ???????????/

Post autor: _tata_ »

Czytaj wyżej i oglądaj
Alxxx
Użytkownik
Posty: 60
Rejestracja: 25 mar 2008, o 03:43
VIN:
Lokalizacja: Kalifornia

Post autor: Alxxx »

mi tez piszczaly,posmarowalem .przestalo oczywiscie jesli nie piszczy powierzchnia cierna,np taka pasta http://moto.allegro.pl/item370616690_wu ... wych_.html
C 230 kompressor Coupe 2002
krolik2002
Użytkownik
Posty: 157
Rejestracja: 15 maja 2008, o 19:13
VIN:
Lokalizacja: wawa

Post autor: krolik2002 »

w większości hamulce mogą piszczeć z czterech powodów:

1. mikrodrgania klocka - można "obsmarować" go pastą ceramiczną i liczyć, że drgania się wytłumią i będzie cisza ale nie wierzę w takie patenty

2. Niewłaściwy "spiek" cierny klocka - nie znam patentu i wątpię by taki był (mogę się mylić jeśli klocek jest hydroskopijny)

3. Niedotarty klocek do tarczy - pojeździć

4. Tarcze nawiercano-nacinane :haha: - przywyknąć i cieszyć się skutecznością
C270 CDI 2002r
benzik
Użytkownik
Posty: 516
Rejestracja: 26 paź 2007, o 14:53
VIN:
Lokalizacja: Trojmiasto

Post autor: benzik »

lub tez przegrzanie klockow prowadzi do piszczenia...
C 200 kompressor 2004r sedan
E 250 CGI AMG sedan
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy, ABS i ESP”