wymiana klocków i tarcz

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
mercedess_ml
VIP
Posty: 430
Rejestracja: 19 lis 2007, o 11:04
VIN:
Lokalizacja: RZEPIN
Kontakt:

wymiana klocków i tarcz

Post autor: mercedess_ml »

a według Was najlepsze klocki i tarcze ?
benzik
Użytkownik
Posty: 516
Rejestracja: 26 paź 2007, o 14:53
VIN:
Lokalizacja: Trojmiasto

Post autor: benzik »

jest duzo dobrych firm ,jedne z lepszych to TEXTAR, ale dobre sa tez meyle itp.
Awatar użytkownika
Gruby
VIP
Posty: 212
Rejestracja: 6 lis 2007, o 16:07
VIN:
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Gruby »

Moim zdaniem BOSCH
carlos
VIP
Posty: 100
Rejestracja: 10 lis 2007, o 13:25
VIN:
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: carlos »

Niemieckie Textar, ATE
C 200CDI
Awatar użytkownika
Artur_art
VIP
Posty: 979
Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
VIN:
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: Artur_art »

"GRUBY" nie obraź się ale BOSCH to już nie ten BOSCH co parę lat temu.
Dzisiaj BOSCH to takie kraje jak TAJWAN I CHINY

Jak łatwo pospuć dobrze wypracowaną markę
Ostatnio zmieniony 4 gru 2007, o 18:59 przez Artur_art, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Gruby
VIP
Posty: 212
Rejestracja: 6 lis 2007, o 16:07
VIN:
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Gruby »

Jeżeli chodzi o ta firmę jestem bardzo zadowolony i nie narzekam

( pewnie dla tego ze nie probawalem innej )
Awatar użytkownika
new_rejs
VIP
Posty: 61
Rejestracja: 1 sty 2008, o 15:31
VIN: WDB2032201F787812
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: new_rejs »

Dobre i tanie polskie tarcze produkuje firma MIKODA.
Sam przejechałem na 1 kpl. 60.000 km w ciągu 3 lat.
Teraz będę wymieniał też na takie same.
W203 C320CDI automat 7G, 2006r., kombi, VIN WDB2032201F787812
W203 C220CDI automat, 2001r., kombi (ex)
matthewue
VIP
Posty: 48
Rejestracja: 2 mar 2008, o 08:58
VIN:
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: matthewue »

na ich stronie wyswietilo do w203 2.2 cdi - 1 rodzaj na przod -ok, 3 rodzaje na tył-jaki ma limuzyna? podejrzewam ze pozostale to coupe i kombi ??
C220 CDI 2002
Awatar użytkownika
nawaho76
VIP
Posty: 120
Rejestracja: 26 paź 2007, o 20:52
VIN:
Lokalizacja: Białystok

Post autor: nawaho76 »

Własnie załozyłem Tarcze i Klocki ATE, jak narazie wszystko Ok . Napewno są firmy tańsze ale jezeli stac na Konia...
S203 270cdi Elegance Automat 2002r
album_personal.php?user_id=36
Awatar użytkownika
Bodom
VIP
Posty: 115
Rejestracja: 17 maja 2008, o 11:01
VIN:
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Bodom »

Witam.Czy macie jakieś wypróbowane klocki hamulcowe które najmniej pylą (czarne felgi i kłopot z utrzymaniem czystości felg alu :zly: )Pozdrawiam serdecznie
C 200 CDI T-Model 160 KM 357Nm rok 2004 po lifcie. MB 190 (W201) 2,0D 5-biegów manual 1991r
Awatar użytkownika
kichcio
Użytkownik
Posty: 756
Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
VIN: WDB2030451A000000
Lokalizacja: Radom

Post autor: kichcio »

EBC GreenStuff aktualnie mam, widze duuuuza roznice w kwestii pylenia w porownaniu do poprzednich klockow.
Poprzednio mialem chyba Lucasa albo Boscha.
Awatar użytkownika
Bodom
VIP
Posty: 115
Rejestracja: 17 maja 2008, o 11:01
VIN:
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Bodom »

Jakie koszta są tych klocków(komplet na przód i tył)?
C 200 CDI T-Model 160 KM 357Nm rok 2004 po lifcie. MB 190 (W201) 2,0D 5-biegów manual 1991r
Awatar użytkownika
kichcio
Użytkownik
Posty: 756
Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
VIN: WDB2030451A000000
Lokalizacja: Radom

Post autor: kichcio »

Klocki GreenStuff EBC, wg producenta pylenie mniejsze nawet o 60%
Przod - 312 PLN
Tył - 228 PLN.
+ koszt przesylki kurier/poczta.


Byc moze sa klocki, ktore pylą jeszcze mniej, ale z doswiadczenia wiem i widze;) ze przy GS jest spora roznica.
benzik
Użytkownik
Posty: 516
Rejestracja: 26 paź 2007, o 14:53
VIN:
Lokalizacja: Trojmiasto

Post autor: benzik »

dlaczego ludzie wybieraja klocki ktore nie pyla?? z lenistwa?? Przy wyborze klockow najwazniejsze jest to czy hamuja:), orginalne klocki mercedesa pyla...
C 200 kompressor 2004r sedan
E 250 CGI AMG sedan
Awatar użytkownika
kichcio
Użytkownik
Posty: 756
Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
VIN: WDB2030451A000000
Lokalizacja: Radom

Post autor: kichcio »

Ja wybralem EBC, bo wiem, ze maja wyzsze parametry od seryjnych klockow, jak z radomia lece do Wawy, w okolicach tarczyna musze kilka razy hamowac ze 160-0 to nadal maja wyzsza skutecznosc niz fabryczne, poza tym jak umyje samochod, zrobie w ten sposob 200km i juz mam przednie kola czarne, a tylne czyste to slabo to wyglada.

Chce jeszcze wymienic plyn na MOTUL RBF600 i moooze w przyszlosci przewody w stalowym oplocie :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy, ABS i ESP”