Zardzewiałe tylne sztywne przewody hamulcowe.
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 27
- Rejestracja: 17 lis 2013, o 11:03
- VIN: WDB2032071F862355
- Lokalizacja: warszawa
Re: Zardzewiałe tylne sztywne przewody hamulcowe.
też się przymierzam a tu brak konkretnej odpowiedzi...
C 220CDI rok 2006 KOMBI
-
- VIP
- Posty: 2134
- Rejestracja: 6 lis 2014, o 17:05
- VIN:
- Lokalizacja: Turek/Dobra
Re: Zardzewiałe tylne sztywne przewody hamulcowe.
Wpisz w wyszukiwarce zestaw do zarabiania przewodów/ rurek hamulcowych i wystarczy taki za 30-40zl. Trzeba mieć jeszcze ucinak do rurek, nieraz jest w zestawie, a jak nie to dokupić za kilkanaście zł. Do tego 10m rurki i końcówki X4.
WDB2032451F248605
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853
-
- VIP
- Posty: 27
- Rejestracja: 17 lis 2013, o 11:03
- VIN: WDB2032071F862355
- Lokalizacja: warszawa
Re: Zardzewiałe tylne sztywne przewody hamulcowe.
No tak, dzięki. Jednak bardziej mnie interesuje stopień trudności. Czy trzeba bak wyjmować i ogólnie czy da radę to ogarnąć bez kanału...
W warsztacie zaśpiewali 500. Czuję że będę robił w warsztacie bo jakoś nie widzę innej opcji.
W warsztacie zaśpiewali 500. Czuję że będę robił w warsztacie bo jakoś nie widzę innej opcji.
C 220CDI rok 2006 KOMBI
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3344
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
Re: Zardzewiałe tylne sztywne przewody hamulcowe.
Jak chcesz zgodnie ze sztuką i dokładnie w miejscach fabrycznych położyć nowe przewody to nawet tylny wózek trzeba zdemontować. A jak chcesz odbiec trochę od sztuki to zrobisz to sam na kobyłkach, bez praktycznie żadnych rozbiórek poza osłonami plastikowymi podłogi i też będzie dobrze. Generalnie jak będziesz robił taka operację pierwszy raz to trochę czasu i nerwów Ci zejdzie bo najbardziej upierdliwe jest przepychanie rurek nad tylnym wózkiem.
-
- VIP
- Posty: 27
- Rejestracja: 17 lis 2013, o 11:03
- VIN: WDB2032071F862355
- Lokalizacja: warszawa
Re: Zardzewiałe tylne sztywne przewody hamulcowe.
Super! Dzięki za info Przybek
C 220CDI rok 2006 KOMBI
-
- VIP
- Posty: 273
- Rejestracja: 8 lut 2015, o 10:08
- VIN:
- Lokalizacja: Z miasta
Re: Zardzewiałe tylne sztywne przewody hamulcowe.
Witam. Ja właśnie się już umówiłem na wymianę sztywnych przewodów, bo przy filtrze paliwa wyglądają tragicznie.. więc trzeba to zrobić ..MEchanik wstępnie oglądał.. i obawia się, że trzeba będzie ściągnąć wał, zbiornik .. w 600 zł powinienem się zmieścić ..Post trochę odgrzany. Ci co pisali wcześniej robiliście te przewody ?? jak to wyglądało ??
C180 1.8 Kompressor Kombi Elegance
WDB2032461F297679
WDB2032461F297679
-
- VIP
- Posty: 27
- Rejestracja: 17 lis 2013, o 11:03
- VIN: WDB2032071F862355
- Lokalizacja: warszawa
Re: Zardzewiałe tylne sztywne przewody hamulcowe.
Ja robiłem i powiem że roboty na cały dzień jest. Lepiej idzie jak masz kanał albo podnośnik tak by całe auto mieć w górze. Ja robiłem z najazdów i się umęczyłem. No ale koszt niski i jest na koniec radość
Zbiornik nie koniecznie musisz wyjmować bo nowy przewód możesz puścić obok a stary wycinasz to co możesz i reszta zostaje. Możesz też wyjąć zbiornik jak chcesz. Z wyjmowaniem wału to śmiech. Znaczy że gość pojęcia nie ma o tym. Co najwyżej jest jeszcze problem nad tylną belką przeprowadzić przewód i tyle. Reszta jest prosta. Warto kupić przewód na metry, obcinak i przyrząd do zarabiania. No i oczywiście nakrętki.
Zbiornik nie koniecznie musisz wyjmować bo nowy przewód możesz puścić obok a stary wycinasz to co możesz i reszta zostaje. Możesz też wyjąć zbiornik jak chcesz. Z wyjmowaniem wału to śmiech. Znaczy że gość pojęcia nie ma o tym. Co najwyżej jest jeszcze problem nad tylną belką przeprowadzić przewód i tyle. Reszta jest prosta. Warto kupić przewód na metry, obcinak i przyrząd do zarabiania. No i oczywiście nakrętki.
C 220CDI rok 2006 KOMBI
-
- VIP
- Posty: 273
- Rejestracja: 8 lut 2015, o 10:08
- VIN:
- Lokalizacja: Z miasta
Re: Zardzewiałe tylne sztywne przewody hamulcowe.
Z tym wałem to tak wstępnie bez zdejmowania osłon plastikowych. Mówił że gdy osłony zdejmą to będzie więcej wiadomo .. ale zbiornika też nie chce ruszać bo śrubki pordzewiałe mogą się poukręcać. Fakt nad belką mówił, że będzie ciężko ... No nic zobaczymy jak auto zaprowadzę i dam znać co i jak za robotę wyszło... Płyn hamulcowy wymieniać musiałeś prawda ??panamichal pisze: ↑16 cze 2021, o 17:14 Ja robiłem i powiem że roboty na cały dzień jest. Lepiej idzie jak masz kanał albo podnośnik tak by całe auto mieć w górze. Ja robiłem z najazdów i się umęczyłem. No ale koszt niski i jest na koniec radość
Zbiornik nie koniecznie musisz wyjmować bo nowy przewód możesz puścić obok a stary wycinasz to co możesz i reszta zostaje. Możesz też wyjąć zbiornik jak chcesz. Z wyjmowaniem wału to śmiech. Znaczy że gość pojęcia nie ma o tym. Co najwyżej jest jeszcze problem nad tylną belką przeprowadzić przewód i tyle. Reszta jest prosta. Warto kupić przewód na metry, obcinak i przyrząd do zarabiania. No i oczywiście nakrętki.
C180 1.8 Kompressor Kombi Elegance
WDB2032461F297679
WDB2032461F297679
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3344
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
Re: Zardzewiałe tylne sztywne przewody hamulcowe.
A jak widzisz wymianę przewodów bez wymiany płynu hamulcowego? Bo ja tego nie widzę. Potrzebny będzie litr DOT4+