Diagnoza luzu w maglownicy

Moderator: Dziki Mar

krzymech
VIP
Posty: 855
Rejestracja: 24 mar 2015, o 20:18
VIN:
Lokalizacja: wschowa

Re: Diagnoza luzu w maglownicy

Post autor: krzymech »

Razem z poduszka wymień i jak twierdzisz że coś stuka to sprawdź czy nie ma dodatkowo luzu na łożysku koła w piascie bo też się to zdarza często
w201 2,0b+lpg 1989r.
w124 2,0b+lpg 1992r. e-klasse
w202 1,8b 1996r
s203 c200 cdi 2001r.
s203 c220 cdi 2007r aktualnie
wdb2032081f939394
Awatar użytkownika
procsa
Użytkownik
Posty: 144
Rejestracja: 31 lip 2015, o 21:56
VIN:
Lokalizacja: Kalisz

Re: Diagnoza luzu w maglownicy

Post autor: procsa »

Ja tylko jako autor tematu dodam, że na te wszystkie objawy ma duży wpływ jedno felgi i opony, niestety ale nasze "mietki" są bardzo wybredne jeżeli chodzi o felgi i odpowiednie opony.... po zamontowaniu oryginalnych felg od tego auta, po dosyć dobrym ich wyważeniu , zamontowaniu nowych opon, ustawieniu odpowiedniego ciśnienia, auto prowadzi się zupełnie inaczej.
W203 2.2 CDI 2001r. AUTOMAT CLASSIC WDB2032061F210957

W211 2.7CDI 2003r. AUTOMAT ELEGANCE WDB2110161A249766
Awatar użytkownika
wolek1993
Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 3 maja 2016, o 13:59
VIN: WDB2030201A854743
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Kontakt:

Re: Diagnoza luzu w maglownicy

Post autor: wolek1993 »

Cześć,
Ja też mam problem ze stukaniem przy ruchach kierownicą na boki, na odpalonym silniku, z racji że jestem domorosłym mechanikiem, to po wizycie na stacji kontroli pojazdów i stwierdzeniu przez tamtejszego mechanika że padł wewnętrzny drążek kierowniczy postanowiłem go wymienić sam.
Wszystko szło dobrze, aż przy odkręcaniu drążka od maglownicy zeskoczyła mi kontra (klucz 22) i szarpnąłem drążek bez trzymania listwy zębatej, licząc na to że nic się nie stało, zrobiłem wszystkie kolejne czynności, po skręceniu okazało się że teraz stuka 5 razy bardziej.
Listwa zębata ma teraz spory luz i może obracać się o kilka stopni wokół własnej osi, jak ją delikatnie obróciłem kluczem 22, to tak jakby skasowałem luzy i zrobiła się cisza. Jak wezmę klucz to znów jest luz i stukanie
Co teraz mogę dalej z tym zrobić? Czy to mogło spowodować że zmieniłem luz pomiędzy elementem dociskowym a zębatką, i teraz mogę to wyregulować?
Będę wdzięczny za pomoc.
Sedan C320 CDI 2005r
WDB2030201A854743
Awatar użytkownika
siwix
JuniorAdmin
Posty: 4364
Rejestracja: 26 paź 2014, o 18:38
VIN: WDB2032521F833745
Lokalizacja: Świdwin/ Buxtehude/Stade (DE)
Kontakt:

Re: Diagnoza luzu w maglownicy

Post autor: siwix »

Regulacja luzu między elementem dociskowym a zębatką.pdf
Kontrola i regulacja położenia środkowego układu kierowniczego na przekładni kierowniczej.pdf
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
:!: Nie pomagam przez pw-- pytania pozostaną bez odpowiedzi
S203 M272 2.5 V6
Regulamin Forum

=> Pomogłem Kliknij
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ kierowniczy”