Diagnoza luzu w maglownicy
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 829
- Rejestracja: 24 mar 2015, o 20:18
- VIN:
- Lokalizacja: wschowa
Re: Diagnoza luzu w maglownicy
Razem z poduszka wymień i jak twierdzisz że coś stuka to sprawdź czy nie ma dodatkowo luzu na łożysku koła w piascie bo też się to zdarza często
w201 2,0b+lpg 1989r.
w124 2,0b+lpg 1992r. e-klasse
w202 1,8b 1996r
s203 c200 cdi 2001r.
s203 c220 cdi 2007r aktualnie
wdb2032081f939394
w124 2,0b+lpg 1992r. e-klasse
w202 1,8b 1996r
s203 c200 cdi 2001r.
s203 c220 cdi 2007r aktualnie
wdb2032081f939394
- procsa
- Użytkownik
- Posty: 231
- Rejestracja: 31 lip 2015, o 21:56
- VIN:
- Lokalizacja: Kalisz
Re: Diagnoza luzu w maglownicy
Ja tylko jako autor tematu dodam, że na te wszystkie objawy ma duży wpływ jedno felgi i opony, niestety ale nasze "mietki" są bardzo wybredne jeżeli chodzi o felgi i odpowiednie opony.... po zamontowaniu oryginalnych felg od tego auta, po dosyć dobrym ich wyważeniu , zamontowaniu nowych opon, ustawieniu odpowiedniego ciśnienia, auto prowadzi się zupełnie inaczej.
- wolek1993
- Użytkownik
- Posty: 13
- Rejestracja: 3 maja 2016, o 13:59
- VIN: WDB2030201A854743
- Lokalizacja: Olkusz/Kraków
- Kontakt:
Re: Diagnoza luzu w maglownicy
Cześć,
Ja też mam problem ze stukaniem przy ruchach kierownicą na boki, na odpalonym silniku, z racji że jestem domorosłym mechanikiem, to po wizycie na stacji kontroli pojazdów i stwierdzeniu przez tamtejszego mechanika że padł wewnętrzny drążek kierowniczy postanowiłem go wymienić sam.
Wszystko szło dobrze, aż przy odkręcaniu drążka od maglownicy zeskoczyła mi kontra (klucz 22) i szarpnąłem drążek bez trzymania listwy zębatej, licząc na to że nic się nie stało, zrobiłem wszystkie kolejne czynności, po skręceniu okazało się że teraz stuka 5 razy bardziej.
Listwa zębata ma teraz spory luz i może obracać się o kilka stopni wokół własnej osi, jak ją delikatnie obróciłem kluczem 22, to tak jakby skasowałem luzy i zrobiła się cisza. Jak wezmę klucz to znów jest luz i stukanie
Co teraz mogę dalej z tym zrobić? Czy to mogło spowodować że zmieniłem luz pomiędzy elementem dociskowym a zębatką, i teraz mogę to wyregulować?
Będę wdzięczny za pomoc.
Ja też mam problem ze stukaniem przy ruchach kierownicą na boki, na odpalonym silniku, z racji że jestem domorosłym mechanikiem, to po wizycie na stacji kontroli pojazdów i stwierdzeniu przez tamtejszego mechanika że padł wewnętrzny drążek kierowniczy postanowiłem go wymienić sam.
Wszystko szło dobrze, aż przy odkręcaniu drążka od maglownicy zeskoczyła mi kontra (klucz 22) i szarpnąłem drążek bez trzymania listwy zębatej, licząc na to że nic się nie stało, zrobiłem wszystkie kolejne czynności, po skręceniu okazało się że teraz stuka 5 razy bardziej.
Listwa zębata ma teraz spory luz i może obracać się o kilka stopni wokół własnej osi, jak ją delikatnie obróciłem kluczem 22, to tak jakby skasowałem luzy i zrobiła się cisza. Jak wezmę klucz to znów jest luz i stukanie
Co teraz mogę dalej z tym zrobić? Czy to mogło spowodować że zmieniłem luz pomiędzy elementem dociskowym a zębatką, i teraz mogę to wyregulować?
Będę wdzięczny za pomoc.
Sedan C320 CDI 2005r
WDB2030201A854743
WDB2030201A854743
- siwix
- JuniorAdmin
- Posty: 4588
- Rejestracja: 26 paź 2014, o 18:38
- VIN: WDB2032521F833745
- Lokalizacja: Świdwin/ Buxtehude/Stade (DE)
- Kontakt:
Re: Diagnoza luzu w maglownicy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.