Witam!! Mam objawy jak kilku już pisało, lekki luz na kierownicy, (bez względu na to czy silnik włączony czy nie, czy jadę czy stoję) - stukot wydobywa się jakby z kierownicy, dodatkowo przy większych dziurach stuki jak zawszenia (z prawej strony). Czyżby to była maglownica?? Jak można to sprawdzić, żeby mieć pewność??
Pozdrawiam
Jak sprawdzić czy padła maglowica??
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 28
- Rejestracja: 8 maja 2011, o 20:44
- VIN:
- Lokalizacja: gdynia
-
- Użytkownik
- Posty: 271
- Rejestracja: 23 sie 2010, o 10:19
- VIN:
- Lokalizacja: wałbrzych
Musisz dokładnie sprawdzić zawieszenie oraz układ kierowniczy. Jeśli nigdzie nie znajdziesz luzów szukasz przyczyny w maglownicy.
Musisz wejść pod auto pewnie złapać za drążek kierowniczy i szarpnąć jeśli wyczujesz luz to maglownica do wymiany.
Dla pewności możesz jeszcze zdjąć osłonę drążka kierowniczego poprosić kogoś żeby pokiwał Ci kierownicą w prawo i lewo, szarpnąć za drążek i upewnić się czy wyczuwalny luz czasami nie jest na drążku kierowniczym.
Musisz wejść pod auto pewnie złapać za drążek kierowniczy i szarpnąć jeśli wyczujesz luz to maglownica do wymiany.
Dla pewności możesz jeszcze zdjąć osłonę drążka kierowniczego poprosić kogoś żeby pokiwał Ci kierownicą w prawo i lewo, szarpnąć za drążek i upewnić się czy wyczuwalny luz czasami nie jest na drążku kierowniczym.
C320 CDI 7 G-tronic
BMW 120D 163 KM
NISSAN TERRANO 1989rok
W124 E 200 D 1994rok
BMW 120D 163 KM
NISSAN TERRANO 1989rok
W124 E 200 D 1994rok