Maglownica po raz kolejny

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
Imperator
Użytkownik
Posty: 218
Rejestracja: 9 lut 2011, o 11:09
VIN: wdc203208
Lokalizacja: Pruszków

Maglownica po raz kolejny

Post autor: Imperator »

Tak ,wiem temat już maglowany ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie ,a brzmi następująco: czy któryś z kolegów montował zamiennik np TRW ?. Moja maglownica po regeneracji przejechała około 2 tys km i znowu puka ,używki boję się kupić bo to wada konstrukcji i pewno są w podobnym stanie?! .Oryginał pewno ze 6 tys kosztuje ,no chyba że się mylę ? :bezradny:
P.S > nie mam zamiaru reklamować bo nerwy wysiądą a i tak nić lepszego goś nie zrobi jak zrobił za pierwszym razem ! :zly:
Ostatnio zmieniony 27 gru 2013, o 18:18 przez Imperator, łącznie zmieniany 1 raz.
220 cdi 150 KM, w 212 E 350 cdi 265 KM 2011r ,W 246 B200 cdi automat,W204 C250 cdi 4matic :mb: :hurra:
mrbraindeath
expert
Posty: 2754
Rejestracja: 22 cze 2011, o 10:48
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mrbraindeath »

Tego pytania chyba akurat nie bylo, nie przypominam sobie. Ty wiesz ze TRW kosztuje ponad €750?! ZF i LOBRO podobnie.. Oryginal jak pisales ciut wiecej.

A gdzie dawales?
Imperator
Użytkownik
Posty: 218
Rejestracja: 9 lut 2011, o 11:09
VIN: wdc203208
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Imperator »

mrbraindeath, maglownicę dawał do regeneracji mechanik u którego naprawiam swoje :mb: od dawien dawna ,to był jakiś zakład w Michałowicach ,chyba jakiś nowy.Teraz mechanik klnie tego s... na bo ostatni przy montażu, po regeneracji, rozpadła im się maglownica :szok: .Mechanik znany w okolicy W-wy ,w Piastowie ,Pan Borowski.Widziałem TRW w cenie 1650zł +kaucja,całość coś koło 2000zł.Pytam dlatego jak to się sprawuje ?W intercarsie około 4000zł bez zniżek.Może wiesz kolego kto może poprawić moją maglownice ?są słyszalne stuki przy kręceniu kierownicą "na postoju" :bezradny: WYCIEKÓW NIE BYŁO I NIE MA :bezradny:
Zapomniałem nadmienić że maglownica dawała znaki już przy 100 tys km teraz mam najechane 125 tys km ,w drugim moim osobistym 270 cdi jest na liczniku 185 tys i magiel ledwo słyszalny ,a samochody jeżdżą po tych samych drogach :bezradny:
Ostatnio zmieniony 27 gru 2013, o 21:39 przez Imperator, łącznie zmieniany 2 razy.
220 cdi 150 KM, w 212 E 350 cdi 265 KM 2011r ,W 246 B200 cdi automat,W204 C250 cdi 4matic :mb: :hurra:
Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5739
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Smart »

Imperator pisze:Zapomniałem nadmienić że maglownica dawała znaki już przy 100 tys km teraz mam najechane 125 tys km ,w drugim moim osobistym 270 cdi jest na liczniku 185 tys i magiel ledwo słyszalny ,a samochody jeżdżą po tych samych drogach
A jesteś pewny, że to puka własnie maglownica? Sprawdzaliście inne elementy i luzy dokładnie? :mysli:
CL203 WDB2037461A802397
Awatar użytkownika
mamil
VIP
Posty: 36
Rejestracja: 16 lis 2013, o 23:46
VIN: WDB2037071E031252
Lokalizacja: PL CT-CB / FR 83000

Post autor: mamil »

Imperator pisze:są słyszalne stuki przy kręceniu kierownicą "na postoju"
No wlasnie, ale "na postoju" czy przy zgaszonym silniku, widac luz podczas szarpania kierownica, czy kola reaguja bezzwlocznie.
Stuki w okolicy przekladni, przy wylaczonym silniku, brak cisnienia, to zawor wspomagania.
W moim W203 tez stuka oraz sluzbowych Vito i Sprinterze
Trzeba to polubic
Mercedes / COUPE SPORT / C 200 / 2007
WDB2037071E031252

Kawasaki ZRX 1100 '98
Husqvarna 250 WR '90
Imperator
Użytkownik
Posty: 218
Rejestracja: 9 lut 2011, o 11:09
VIN: wdc203208
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Imperator »

Stuki maglownicy są słyszalne " na postoju" przy pracy silnika raczej jest słabo słyszalne ,reaguje raczej normalnie ,powiedziałbym nawet że dobrze :bezradny: .Niestety czepia się do tego przede wszystkim diagnosta na badaniu technicznym ,już po raz drugi ! :zly: Mechanik też to sprawdzał ,a jak pisałem nawet rozmontował i zamontował po "regeneracji" :mysli: Stuki jak był tak są :zly:
220 cdi 150 KM, w 212 E 350 cdi 265 KM 2011r ,W 246 B200 cdi automat,W204 C250 cdi 4matic :mb: :hurra:
Awatar użytkownika
adaśko
Użytkownik
Posty: 762
Rejestracja: 2 paź 2012, o 23:09
VIN:
Lokalizacja: Rumia

Post autor: adaśko »

Imperator pisze:Mechanik też to sprawdzał ,a jak pisałem nawet rozmontował i zamontował po "regeneracji" :mysli: Stuki jak był tak są :zly:
To skąd wiadomo, że maglownica? Może luzy na łożyskach, albo na jakimś swożniu. Jak było wymontowane tyle to mógł sprawdzić wszystko. Wyjąć golenie to już bułka z masłem i każdy wahacz można było oddzielnie sprawdzić. Czasami może wydawać się, że sworznie luzów nie mają, ale chodzą tak swobodnie, że po zmontowaniu mogą wydawać stuki. Ja mam łącznik stabilizatora, który wykręcony nie ma luzów, jednak chodzi tak lekko, że gumka ochronna zawsze powodowała jego powrót do pionu. Pod wpływem obciążenia stukał, wymieniłem go i nastała błoga cisza.
Ostatnio zmieniony 30 gru 2013, o 11:31 przez adaśko, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam Adam
WDB2032161F389561
Imperator
Użytkownik
Posty: 218
Rejestracja: 9 lut 2011, o 11:09
VIN: wdc203208
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Imperator »

adaśko, mechanik naprawia moje :mb: już od 20 lat ,mam do niego zaufanie ,miał rozbrojone zawieszenie i jak coś było do wymiany to wymienił :ok: .Problem jest w maglownicy przy przebiegu 120 tys ,przebieg gwarantowany ,samochód kupiony w :mb: .Jest to auto przed "fejsliftingiem" z 2004 ,mam też po "fejsie" z przebiegiem 185tyś km i magiel odpukać ,dobry ,tylko z jakimś zaworem :bezradny:
220 cdi 150 KM, w 212 E 350 cdi 265 KM 2011r ,W 246 B200 cdi automat,W204 C250 cdi 4matic :mb: :hurra:
Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5739
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Smart »

Jak Adaśko wyżej ... pytałem skąd pewność, bo ostani z kolegą rozkminialiśmy podobny problem w innej marce ale choć wszyscy wskazywali na maglownicę i została wymieniona stuk był dalej i suma sumarum jak już wymienił gałki, wahacz, półoś (zawziął się) i na końcu zwrotnicę okazało się, że stuk pochodził z łożyska w zwrotnicy a raczej jegeo osadzenia w gnieździe i stąd uwaga ... żeby trzy razy sprawdzić wszystko bo jak dla mniewyrąbana maglowanica przy przebiegu 120 tysi to jakoś tak dziwnie plus brak zmiany na regenerowanej. :mysli:
CL203 WDB2037461A802397
Imperator
Użytkownik
Posty: 218
Rejestracja: 9 lut 2011, o 11:09
VIN: wdc203208
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Imperator »

Smartlandia, pukanie słychać przy szybkim ruszaniu kierownicą "na postoju",to wyklucza stuki zawieszenia :mysli:
220 cdi 150 KM, w 212 E 350 cdi 265 KM 2011r ,W 246 B200 cdi automat,W204 C250 cdi 4matic :mb: :hurra:
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Imperator, ale diagnosta to i tak trochę dziwnie podchodzi do tematu. Podstawowe sprawdzenie auta przy układzie ze wspomaganiem to jednak szrpaki i wizja lokalna z drazkiem pod spodem, a nie tylko na wyłączonym silniku "pomajtanie kierownicą" . Ja bym pojechał na jeszcze inną stację i dla pewności sprawdził. Daleko od siebie nie masz, wiec możesz dla pewnosci podjechać na stację diagnostyczna którą ma Auto Idea w Łomiankach, to Ci wszystko powiedzą co i jak. A jak auto ok. to przegląd podbijają. Przegląd kosztuje wszędzie tyle samo.......mowa o pieczątce.

[ Dodano: 2013-12-30, 15:45 ]
Auto Idea to ASO
Awatar użytkownika
bartek.iz
VIP
Posty: 750
Rejestracja: 13 mar 2008, o 00:12
VIN: WDB2030461F850320
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bartek.iz »

Polecam również sprawdzić w jakim stanie jest łożysko w górnym mocowaniu przedniego amortyzatora L i P strona. To często pada i wydaje dziwne stuki.
C180 Kompressor, sedan - Avantgarde 2006r.
Imperator
Użytkownik
Posty: 218
Rejestracja: 9 lut 2011, o 11:09
VIN: wdc203208
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Imperator »

supi, to ja szarpałem kierownicą a diagnosta był na dole .Podczas szybkich ruchów kierownicą wyraźnie słychać stuki ,nawet w kabinie ,a ponieważ mam dwa samochody to mogę porównać te dźwięki! :dokuczacz: .Mechanik też je słyszał i je umiejscowił ,byłem w kanale!. Niestety regeneracja się "chyba "nie powiodła :placz: a ja wychodzę z założenia że zakład który nie zrobił tego od razu to nie jest w stanie tego poprawić w ramach reklamacji ,wiem z doświadczenia z wtryskami :terefere: Dlatego zadałem pytanie jak wyżej ,czy ktoś montował przekładnie kupioną poza ASO to jest np. TRW (koszt około 1700 zł + kaucja ,zwrot starej) :mysli:
P.S.
Koledzy nie myślcie że jestem masochistą i chcę wydać kasę :wysmiewacz: .Chciałem dodać że to do 220 cdi a nie do tego co w stopce.
Ostatnio zmieniony 2 sty 2014, o 09:46 przez Imperator, łącznie zmieniany 1 raz.
220 cdi 150 KM, w 212 E 350 cdi 265 KM 2011r ,W 246 B200 cdi automat,W204 C250 cdi 4matic :mb: :hurra:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ kierowniczy”