Objawy uszkodzonej maglownicy?

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
birkof3
VIP
Posty: 59
Rejestracja: 12 maja 2008, o 06:33
VIN:
Lokalizacja: Kraków

Post autor: birkof3 »

nie dramatyzuje tylko taki miałem przypadek alt pech chyba ze mialem tyle problemu trefny egzemplarz ,dobrze napisałem co 20tys trzeba 2tys zostawic ,tylko ludzie mysla ze jak kupia auto to nic nie beda musieli dokładać -------sygestia kupcie sobie rower !!!!,dbaj o samochód wymieniaj wszystko na czas to bedzie ok ale nie licz ze autko nie bedzie sie psuło jak bedziesz mocno eksploatował ---albo kup japończyka :) nio ale to juz inna bajka
C 200 2002r
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

Jest taka metoda, ludzie sprowadzają auto w dobrym stanie, tłuką 2-3 lata wymieniając tylko olej w silniku, a gdy zaczyna się sypać to sprzedają już złom jakiemuś naiwniakowi i tyle.
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
Awatar użytkownika
rammzes
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 30 lip 2009, o 16:46
VIN:
Lokalizacja: Kielce

Post autor: rammzes »

To ja dołączam do tych z walniętymi maglownicami. Stuka niemiłosiernie. Jakby to kogoś interesowało to :koszt regeneracji w Kielcach ok.600-800zł, w Łodzi 650zł plus demontaż i montaż ok.200-300zł. Czas naprawy :Kielce - 4dni, Łódź- od ręki (ok.4-6 godzin). Jeśli ktoś chce odstawić autko żeby było z demontażem to terminy wolne od połowy sierpnia. zdemontowane można przywozić odrazu.
C 200T KOMPRESSOR
Awatar użytkownika
WestIcePL
Użytkownik
Posty: 64
Rejestracja: 7 maja 2008, o 13:24
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: WestIcePL »

Byłem ze swoimi stukami u mechaniora który robi taksówki w Katowicach. Gościu podkręcił jakąś jedną śrubę przy maglownicy i jak ręką odjął. Nic już nie stuka. Ktoś z was kolegów pisał już o takiej mozliwości samoregulacji. Może wrzucić ten temat na zrób to sam ?
W203 C220CDI 2000 SEDAN
Ohne Sterne fahren wir nicht
album_personal.php?user_id=538
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

Skasował ci luz na przekładni. Popularna metoda, w VW L-tekach i sprinterach to normalny zabieg.
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

WestIcePL samoregulacja - luz sam się kasuje, jak Tobie stuka, to znaczy, że ta samoregulacja już się skończyła i trzeba albo skasować luz, albo regenerować maglownicę.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
rammzes
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 30 lip 2009, o 16:46
VIN:
Lokalizacja: Kielce

Post autor: rammzes »

I już po regeneracji. Maglownica wyjęta u znajomego mechanika. zawieziona przezemnie do Łodzi do regeneracji. Zlikwidowano luzy, założono nowe simeringi, oringi, gumy, sprawdzono szczelność, cały element pomalowano na srebrny kolor - maglownica jak nowa !!! do tego rok pisemnej gwarancji na całość. Koszt regeneracji 550 zł brutto. do tego mój mechanik za wyjęcie i włożenie 160 zł. myśle że warto było. jakby ktoś potrzebował to dam namiary na ten serwis w Łodzi.
C 200T KOMPRESSOR
baca_cwaniak
Użytkownik
Posty: 114
Rejestracja: 25 sie 2009, o 10:47
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: baca_cwaniak »

słuchajcie a wie ktoś jak popuscic maglownice by dostała troche wiecej luzu ?
C32 benzin
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

Zapewne jak to w mercedesie bywa przy wejściu kolumny kierowniczej do przekładni z przodu jest śruba regulacyjna, ale po jej odkręceniu powinno się ją wymieniać wiec nie wiem czy popuszczenie nie spowoduje uszkodzenia właściwie nakrętki, a nie śruby jak napisałem.
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
baca_cwaniak
Użytkownik
Posty: 114
Rejestracja: 25 sie 2009, o 10:47
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: baca_cwaniak »

chodzi mi właśnie o dojście do niej czy jest to realne :) nakretke i srube na wszelki wypadek kupi sie i bedzie w zapasie ...
C32 benzin
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

Powinno się udać, ale jeżeli twoim celem jest popuszczenie nakrętki aby kierownica chodziła lżej to niestety nie będzie to możliwe, po poluzowaniu będzie luz i stukanie przekładni, wspomaganie w dalszym ciągu będzie jednakowe.
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
baca_cwaniak
Użytkownik
Posty: 114
Rejestracja: 25 sie 2009, o 10:47
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: baca_cwaniak »

to żeś mnie zmartwił - myślałem że jak popuszczę to że będzie delikatniej /lżej chodziło :uee:
może inaczej - opowiem wam historie mojego układu wspomagania :usmiech:

Gdy kupowałem samochód na sprawdzeniu przed kupnem wyszło że maglownica ma stuki i luzy , rzeczywiście miała luzy i delikatne stuki ...o ile stuki mi nie przeszkadzały o tyle luzy tak .
Więc pojechałem do znajomego mechaniora ...ściągnął magiel i zawiózł do regeneracji , tam ja zregenerowali i powiedzieli żeby jej nie zakładać bo wyleciało sreberko :boisie: ale że ja napalony byłem kazałem zakładać . Dodam że pompa była regenerowana ponieważ była naklejka firmy się tym zajmującej . Niby przeczyściliśmy układ i ja zamontowaliśmy - powiedzieli że jest mocniej spasowana by dłużej niż fabryczna wytrzymała . Niestety stuków nie dało sie zniwelować - nie wiem czemu /coś mi tam tłumaczyli ale ja nic nie kumałem . Ok założyliśmy i ... i ... i ... ciężko kiera chodzi :uee: .
Mechanik mówił ze to powinno po kilku kilometrach ustapić i że powinna luźniejsza być. Ale mi się cos tu nie podobało wieć dawaj pojechałem tam gdzie regenerowali pompę wspomagania , tam wyszło ze nie ma takowego cisnienia jakie powinno być , było 90 a powinno być 120 , więc że była na gwarancji zakładają drugą i ...i h... padła po 2-3 minutach wieć dawaj zakładają 2 pompę i ...h ...padła 2 zatarła się ... więc zaczeli coś tam grzebać czyścić ,płukać ... między czasie podszedł właściciel zakładu i opowiada mi historię tego samochodu , że poprzedni właściciel przyjechał do nich z pękniętym zbiorniczkiem wspomagania całkiem pustym i że mu wymieniali zbiorniczek,regenerowali pompę ,czyścili układ i było ok .... no niby było ok bo mi sie dobrze kierowało(delikanie) tylko szlag wszystko trafił w momencie gdy chciałem się pozbyć luzów . Dobra podchodzi mechanior zakłada 3 pompę (na szczęście mieli) i ... i chodzi dobrze jeden dzień ! Wiec jadę do nich nastepnego dnia i już ręce rozkadają :bezradny: że nie wieżą że to pompa ... oddali kasę 400 zł i tyle w temacie :dobani:
Chodziło wspomaganie ciężko w lato , jakoś mi to nie przeszkadzało bo przy większych prędkościach wręcz było to zaj :censored: :rotfl: nie woził sie tam na boki przy 220/240 km :ok: ale parkowanie było uciążliwe :boisie: . .. i nadeszła zima jak teraz i pupa blada ledwo kręce na parkingu :placz: :placz: :placz:

Koledzy to tu teraz robić ??? :mysli:
Dzwoniłem po firmach które sie zajmują maglami,pompami i każdy co innego ze to wina magla że to wina pompy że to wina przewodów że to wina zaworka że to wina płynu (może zmiana na mniej gęściejszy ) itp. litości bo już mnie głowa boli od tego wszystkiego a tu jeszcze sie sprzegło szykuje do regeneracji :zly:

Koledzy co byście zrobili na moim miejscu bo strasznie się liczę z waszym zdaniem :ok:

[ Komentarz dodany przez: V126: 2009-12-13, 18:37 ]
Nie używamy wulgaryzmów.
Ostatnio zmieniony 13 gru 2009, o 18:36 przez baca_cwaniak, łącznie zmieniany 1 raz.
C32 benzin
Awatar użytkownika
tjwasiak
Użytkownik
Posty: 501
Rejestracja: 27 lis 2009, o 05:51
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak »

Ja bym pojechał do warsztatu, który zająłby się tematem kompleksowo - za jednym zamachem wymienił pompę i maglownicę, przy okazji dokładnie przepłukując cały układ.
baca_cwaniak
Użytkownik
Posty: 114
Rejestracja: 25 sie 2009, o 10:47
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: baca_cwaniak »

ciekawe jak to cenowo sie bedzie przedstawiało ... szkoda ze wszystko bo juz bede miał 1200 w plecy za magiel :placz:

[ Dodano: 2009-12-13, 20:08 ]
no to dawajcie namiary na speców :oczko:
C32 benzin
RJ71
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 26 sty 2010, o 19:23
VIN:
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: RJ71 »

Panowie i Panie,
Potrzebuję porady. W moim C220CDI jest jakiś wyciek z maglownicy. Co jakies 500 km dolewam jakies 0,3l plynu do wspomagania. Ktos mi powiedzial ze mam wymienic maglownice. Pytanie: czy rzeczywiscie to tak powazne, czy bardziej to kwestia simeringów, oringów, itp. Będę wdzięczny za podpowiedź. R.
Pozdrawiam milosnikow Mietka
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ kierowniczy”