Witam. Czy ktoś mógłby mi przystepnie wytłumaczyc czym się różni przekładnia parametryczna od zwykłej /ale też nowoczesnej/ ? Uzytkuję teraz C350 2005, który posiada przekładnię parametryczną /PARAMETERLENKUNG w Niemczech/. Obecnie bedę zmieniał auto i owa przekładnia występuje w najnowszych C i E klasach jako wyposażenie DODATKOWE. Niestety uzywany egzemplarz , który znalazłem nie ma tego na liscie "Sonderausstattung" , momo że seryjnie ma zawieszenie Agility Control. Na stronach Mercedesa znajduję tylko ogolne pierdoły na temat tego że PARAMETRYCZNA jeszcze precyzyjniej i bezpośrednio oddaje ruchy kierownicy na układ jezdny. Mnie interesuje bardziej techniczna częś zagadnienia i czy odczuję znaczne pogorszenie poczucia kontroli nad autem gdy przesiądę się z parametrycznej na zwykłą seryjną /W207 E350 2009/. Czy warto rezygnowac z tego wyposażenia ? bo jestem na to auto już prawie zdecydowany.
04.07. hmmm... nie zajrzał tu żaden fachura ?? Szkoda, bo jutro mam jechac po to auto.
[ Dodano: 2011-07-04, 14:43 ]
TEMAT UP, UP, UP
Parametryczna przekładnia kierownicza PARAMETERLENKUNG
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 2 lip 2011, o 17:18
- VIN:
- Lokalizacja: szczecin
Parametryczna przekładnia kierownicza PARAMETERLENKUNG
Ostatnio zmieniony 4 lip 2011, o 14:39 przez manyST, łącznie zmieniany 1 raz.
W207 E350 CGI Avantgarde2009 /11- /
ex C350 Avantgarde 2005 /06-11/
ex C240 2000 /01-06/
ex C180 1994 /97-01/
ex C350 Avantgarde 2005 /06-11/
ex C240 2000 /01-06/
ex C180 1994 /97-01/