Wymieniałeś drążki do regulacji, bo śruby zapieczone? Nic z tego nie rozumiem.
Tak w ogóle, to ja zawsze smaruję śruby, nakrętki itp. Nigdy nie mam problemu z odkręceniem/ regulacją.
Po wymianie wszystkiego...sciaga na prawo
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 2135
- Rejestracja: 6 lis 2014, o 17:05
- VIN:
- Lokalizacja: Turek/Dobra
Re: Po wymianie wszystkiego...sciaga na prawo
WDB2032451F248605
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853
-
- Użytkownik
- Posty: 145
- Rejestracja: 6 maja 2016, o 17:17
- VIN: wdb2032461f330317
- Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
Re: Po wymianie wszystkiego...sciaga na prawo
tak bo te śruby są podobno aluminiowe i się utleniają czy coś i nie można nimi kręcić... i właśnie dwa lata temu były wycinane kątówka...chyba sam teraz to ogarnę i jakimś smarem miedziowym może przesmaruję tą śrubę żeby się nie zakleiła w środku z tuleją
Mercedes S203 1.8 kompressor 143km m271 - 6- biegowy manual + wsteczny
vin: wdb2032461f330317
t-model + lpg
vin: wdb2032461f330317
t-model + lpg