Witam serdecznie!!
Od pewnego czasu pojawił się problem, z układem kierowniczym, po nagrzaniu się silnika i przejechaniu około 20 km zaczyna mi coś piszczeć, skrzypieć (jakby gumowy dźwięk) podczas kręcenia kierownicą (wystarczą delikatne ruchy kierownicy). Wydaje mi się że to układ kierowniczy ponieważ piszczenia są odczuwalne na kierownicy, jeśli tak można napisać (jakby bardzo delikatne drgania, nierówna praca - ciężko opisać). Czy macie pomysł od czego zacząć??
Płyn wspomagania klarowny, kolor żółty, poziom ok.
Aha, nie piszczy cały czas podczas kręcenia kierownicą, to znaczy jak kręcę kierownicą np w lewo to piszczy przy pierwszym półobrocie przez chwilę, później nie, później znowu. jest to nieregularne i nie towarzyszy całemu ruchowi kierownicą.
Najdziwniejsze że dopiero jak się silnik nagrzeje.
Macie jakieś pomysły, na forum znalazłem jeden podobny post ale nie było żadnych odpowiedzi.
skrzypienie układu kierowniczego
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 28
- Rejestracja: 8 maja 2011, o 20:44
- VIN:
- Lokalizacja: gdynia
-
- Użytkownik
- Posty: 12
- Rejestracja: 7 mar 2012, o 20:16
- VIN:
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Użytkownik
- Posty: 28
- Rejestracja: 8 maja 2011, o 20:44
- VIN:
- Lokalizacja: gdynia
-
- Użytkownik
- Posty: 22
- Rejestracja: 7 wrz 2011, o 11:16
- VIN: brak auta
- Lokalizacja: Gdzieś
Ja u siebie też szukałem tajemniczego skrzypienia. Tez występowało po nagrzaniu silnika. Przyczyną było ocieranie gumowej osłony kolumny kierowniczej (na przejściu kolumny przez podłogę) o dolną osłonę deski rozdzielczej. Po poprawieniu osłony i potraktowaniu wazelina techniczną problem się skończył.