Stuk przy najeżdżaniu na nierówności

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
brum
Użytkownik
Posty: 144
Rejestracja: 10 wrz 2011, o 11:08
VIN:
Lokalizacja: Chojnice

Stuk przy najeżdżaniu na nierówności

Post autor: brum »

Witam,
czy toś z Was ma podobną przypadłość ? -gdy najeżdża na poprzeczne nierówności na jezdni, wystarczy krawężnik łączący dwie jezdnie wyłożone np.polbrukiem, słyszę trzask i stuk wydobywający się z przedniej osi od kół. Tak samo dzieje się z tyłu.

C200 Kombi

[ Komentarz dodany przez: V126: 2012-07-18, 16:43 ]
Nie piszemy wielkimi literami!
Ostatnio zmieniony 18 lip 2012, o 16:43 przez brum, łącznie zmieniany 1 raz.
w203 .więcej .niż .wóz
WDB2030461F919879
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

A czy Mercedes jest produkcji Radzieckiej? Tylko takie samochody mają funkcję "piszczot triszczot i do przodu idiot" Nie nie powinno nic pukać, stukać, piszczeć, trzeszczeć, ani rypieć, ani tym bardziej skrzypieć.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
w0wacik
Użytkownik
Posty: 674
Rejestracja: 26 paź 2009, o 15:19
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: w0wacik »

Gumy stabilizatora :?: U mnie jęczało przy najdrobniejszej nierówności...
S203 C270 CDI Avantgarde '02

"Lepiej 5 minut później, niż 50 lat za wcześnie"


Pozdrawiam

w0wacik
Imperator
Użytkownik
Posty: 218
Rejestracja: 9 lut 2011, o 11:09
VIN: wdc203208
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Imperator »

w0wacik, wymieniłem cały stabilizator bo gumy u mnie są zwulkanizowane ,niestety nie pomogło !!!,stukii skrzypienie nieco mniejsze ale dalej pozostało choć wydałem kasę na cały stabilizator (oryginał) i na wszystkie "gumy"i nic pozostało tylko górne mocowanie amortyzatora/kolumny :zly:
Ostatnio zmieniony 19 lip 2012, o 16:24 przez Imperator, łącznie zmieniany 1 raz.
220 cdi 150 KM, w 212 E 350 cdi 265 KM 2011r ,W 246 B200 cdi automat,W204 C250 cdi 4matic :mb: :hurra:
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Imperator i to tam mogą być problemy, bo stuki mogą brać się na przykład z uszkodzonego łożyska na szczycie kolumny McPhersona. Przyczyną może być też właśnie górne mocowanie kolumny McPhersona (te wielkie gumy w kielichach nadkoli, do których przykręcana jest kolumna).
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ kierowniczy”