odświeżam temat. mam takie same objawy w swojej C klasie, aż dziś pojechałem do warsztatu do chłopa, który zajmuje się przekładniami itp. Pokręcił mi coś na przekładni trochę zniwelował luzy w lewym kole (bo jakieś były) i rzecz ma się następująco auto jeździ jak przyklejone bardzo dobrze wchodzi w zakręty, ( sądziłem do tej pory że cały czas tak było ale po tym zabiegu jest o niebo lepiej jeśli chodzi o przyczepność, koło kierownicy teraz trochę ciężej chodzi ale jest w normie) z kolei te lekkie stukania jakie były są nadal choć nie tak głośne (trochę to drażni) i nie wiem może jeszcze wymaga to jakieś regulacji skoro są lekkie stuki jak myślicie?Mechanik stwierdził ze magiel jest ok zero wycieków itp.kolchoznik pisze:Witam wszystkich, jestem tutaj nowy, wiec prosze o wyrozumiałość, jeżeli robie coś nie tak.
Mam problem takiej postaci: otóż podczas mocnego skrętu oraz maksymalnego kół ,np. przy zawracaniu, przy parkowaniu słychać wyraźne głośne stukanie ( takie wielokrotne stuk stuk stuk w miare coraz większego skrętu kierownicą).Jest to tylko odczuwalne przy kręceniu praktycznie w miejscu i przy znikomych prędkościach, przy jeździe nie zaobserwowalem takich anomalii.
Dziwny ten układ w