Strona 1 z 1

M111 2.0k - modyfikacje na ori kompresorze

: 14 maja 2019, o 16:06
autor: Mario6996
Witam wszystkich :)

posiadam W203 M111 2.0K Eaton M45 - LPG

Aktualne modyfikacje to:

wkładka KN
Zmiana rolki kompresora na 62mm


Aktualne doładowanie sięga do 0,8 bar.

Jak to mówią - apetyt rośnie w miarę jedzenia.

po głowie chodzi mi aktualnie poniższe modyfikacje lecz pytanie czy one mają sens patrząc pieniądze/moc - bo wydać 1500-2000 a zyskać 5 koni to mija się z celem

przepustnica od 3.2 + frezowanie oryginalnego kolektora dolotowego pod daną przepustnice - pozbycie się wąskiego gardła na dolocie
Wymiana wtryskiwaczy benzynowych na BOSCH 0 280 155 968
porting Eaton M45 - bardzo delikatne, chodzi o te zgrubienia które są na krawędziach "trójkąta"
IC Fmic 550x140x65
dołożenie drugiego kolanka do filtra powietrza - w tym momencie idzie z jednej dedykowanej dziury

Chciałem kolektor 4-2-1 ori z M111 ale w których wersjach występowały?
Tak, myślałem o M62 lecz dostanie go graniczy z cudem w danym momencie :(

Pytania teraz:
Jak samochód zachowa się przy zmianie przepustnicy? Ogarnie, że jest ciut inaczej i bez problemu będzie działało?
Jak zachowają się wtryskiwacze? Trzeba będzie na nowo stroić samochód z racji wydajniejszych wtryskiwaczy?

Re: M111 2.0k - modyfikacje na ori kompresorze

: 12 cze 2019, o 12:39
autor: De_ru
Pisałem z firmą która robi rózne modyfikacje i pisai ze jest problem z adaptacją m62 :/ Kolektor 4-2-1 podobno pasuje z w201, ale jest ponoć gorszy od serii którą mamy, wiec najlepsza opcja to wyspawanie 4-1. Obczaj na yt gościa o nazwie ndrmini ;)

Re: M111 2.0k - modyfikacje na ori kompresorze

: 12 wrz 2019, o 13:57
autor: marcinsud
Dokładnie kolektor z W202 jest jeszcze bardziej restrykcyjny. Warto kupić jako dawcę podstawy dowolny od tego silnika i resztę wyspawać trzymając wymiary ze swojego ori.

No i tą podstawę która przychodzi do silnika trzeba do czegoś przykręcić, bo się wygnie przy spawaniu.