C230
: 8 mar 2019, o 17:35
Czołem.
Od grudnia 2018 posiadam C230 Avantgarde z silnikiem M272. Kupiłem go w Niemczech bezpośrednio od właściciela ze świecącym się checkiem (awaria wałka typowa dla tego silnika). Pytałem o to na forum i mimo przeważających opinii, „że to się nie opłaca” zdecydowałem się na zakup tego auta i naprawę w Polsce. I nie żałuję!
Samochód jest bardzo ładny, ma niewielki udokumentowany przebieg (obecnie 110 000 km) i sprawia wiele radości.
Mechanicznie wszystko jest obecnie na tip-top, a pozostały tylko drobne prace estetyczne (mam ambicje, aby było to najładniejsze W203 w Polsce. Oczywiście wszystko w oryginale).
Na pierwszy rzut do roboty poszły felgi na lato. Zostały zregenerowane, dostały nowe Dunlopy Sport MAXX RT2 i prezentują się tak:
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Od grudnia 2018 posiadam C230 Avantgarde z silnikiem M272. Kupiłem go w Niemczech bezpośrednio od właściciela ze świecącym się checkiem (awaria wałka typowa dla tego silnika). Pytałem o to na forum i mimo przeważających opinii, „że to się nie opłaca” zdecydowałem się na zakup tego auta i naprawę w Polsce. I nie żałuję!
Samochód jest bardzo ładny, ma niewielki udokumentowany przebieg (obecnie 110 000 km) i sprawia wiele radości.
Mechanicznie wszystko jest obecnie na tip-top, a pozostały tylko drobne prace estetyczne (mam ambicje, aby było to najładniejsze W203 w Polsce. Oczywiście wszystko w oryginale).
Na pierwszy rzut do roboty poszły felgi na lato. Zostały zregenerowane, dostały nowe Dunlopy Sport MAXX RT2 i prezentują się tak:
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk