(C200 CDI), Brak kompresji na jednym cylindrze
: 3 sty 2022, o 20:10
Cześć!
Pokrótce pisząc. Awaria w czasie jazdy, dym, wibracja, laweta, warsztat. Wstępna diagnoza w serwisie Boscha to nietrzymanie kompresji na 4. cylindrze. Uwzględniając przebieg auta, ponad 370kkm, jest w ogóle sens otwierania tego silnika? Albo spytam inaczej. Do którego momentu remont silnika jest uzasadniony, a kiedy lepiej po prostu kupić sprawną jednostkę?
Może ktoś z forumowiczów ma doświadczenie z podobnymi przypadkami i podzieli się swoją wiedzą.
pozdrawiam
B
Pokrótce pisząc. Awaria w czasie jazdy, dym, wibracja, laweta, warsztat. Wstępna diagnoza w serwisie Boscha to nietrzymanie kompresji na 4. cylindrze. Uwzględniając przebieg auta, ponad 370kkm, jest w ogóle sens otwierania tego silnika? Albo spytam inaczej. Do którego momentu remont silnika jest uzasadniony, a kiedy lepiej po prostu kupić sprawną jednostkę?
Może ktoś z forumowiczów ma doświadczenie z podobnymi przypadkami i podzieli się swoją wiedzą.
pozdrawiam
B