2.2CDI 2001r. 85 kW - nie podaje paliwa.
: 9 sty 2022, o 11:44
Witam wszystkich,
Nie znalazłem jednej konkretniej odpowiedzi więc zakładam nowy temat..
Mam problem z odpaleniem mojego w203. Zaczęło się od pocących węży od pompy wysokiego ciśnienia, więc wymieniłem wszystkie 3 od filtra do pompy niskiego ciśnienia, od niskiego do wysokiego i od wysokiego do listwy CR, dodatkowo wymieniłem filtr paliwa. Od tej pory auto po zalaniu filtra paliwa nie potrafi pochodzić dłużej niż 30s.. . w wężach widać jak nagle mnóstwo spienionego paliwa dochodzi do listwy CR i auto gaśnie.. po zalaniu znów filtra do pełna auto po długich kręceniu znów odpali na jakąś minutę i znów to samo.. Idąc dalej zajrzałem do baku, z lewej stron od kierowcy idzie wtyczka i dwa przewody paliowe i ta komora jest pełna paliwa, z prawej strony od pasażera jest coś takiego o numerach A 203 470 07 94 z napisem 12V oraz z dodatkowymi numerami : 0975 403 9900. Ta strona baku jest PUSTA nie ma prawie w ogóle paliwa.
Przegrzebałem forum i z tego co jest napisane właśnie z tej prawej ma brać paliwo ale ta komora jest pusta, dodatkowo piszą również, że w 2.2cdi nie ma pompy paliwa w komorze, więc mógłby mi ktoś wytłumaczyć co ja mam?
Auto stoi już ponad miesiąc, drugi akumulator już musiał wjechać bo pierwszy nie dał rady.. Bardzo proszę o pomoc i o rady i może jakiś schemat jak podłączyć te wężyki bo już zwątpiłem czy to tak samo podłączyłem ( z pompy wysokiego ciśnienia ten bliżej głowicy do niskiego ciśnienia teraz tak mam i chodzi około minuty.. )
Z góry dziękuję
Nie znalazłem jednej konkretniej odpowiedzi więc zakładam nowy temat..
Mam problem z odpaleniem mojego w203. Zaczęło się od pocących węży od pompy wysokiego ciśnienia, więc wymieniłem wszystkie 3 od filtra do pompy niskiego ciśnienia, od niskiego do wysokiego i od wysokiego do listwy CR, dodatkowo wymieniłem filtr paliwa. Od tej pory auto po zalaniu filtra paliwa nie potrafi pochodzić dłużej niż 30s.. . w wężach widać jak nagle mnóstwo spienionego paliwa dochodzi do listwy CR i auto gaśnie.. po zalaniu znów filtra do pełna auto po długich kręceniu znów odpali na jakąś minutę i znów to samo.. Idąc dalej zajrzałem do baku, z lewej stron od kierowcy idzie wtyczka i dwa przewody paliowe i ta komora jest pełna paliwa, z prawej strony od pasażera jest coś takiego o numerach A 203 470 07 94 z napisem 12V oraz z dodatkowymi numerami : 0975 403 9900. Ta strona baku jest PUSTA nie ma prawie w ogóle paliwa.
Przegrzebałem forum i z tego co jest napisane właśnie z tej prawej ma brać paliwo ale ta komora jest pusta, dodatkowo piszą również, że w 2.2cdi nie ma pompy paliwa w komorze, więc mógłby mi ktoś wytłumaczyć co ja mam?
Auto stoi już ponad miesiąc, drugi akumulator już musiał wjechać bo pierwszy nie dał rady.. Bardzo proszę o pomoc i o rady i może jakiś schemat jak podłączyć te wężyki bo już zwątpiłem czy to tak samo podłączyłem ( z pompy wysokiego ciśnienia ten bliżej głowicy do niskiego ciśnienia teraz tak mam i chodzi około minuty.. )
Z góry dziękuję