Strona 1 z 1

W209 2002r kierownica sama ściąga

: 11 gru 2018, o 19:51
autor: Cygan1991
Witam.
Jak w temacie mam w209 1.8k z 2002r i mam taki problem ze podczas jazdy na łuku sciąga mi kierownicę, na postoju tak samo i trzepie kierownicą przy hamowaniu przy prędkości 100-120km/h

Wymieniłem
Wahacze przód dolne
Koncówki drażków
Pompę wspomagania
Tarcze z klocami ( sprawdzane miernikiem bicie było 2setki )
Całe kola

Film z tego co się dzieje na postoju
https://photos.app.goo.gl/x6Qj5A8nE5BFQuca6

Oczywiście kierownica sama sciąga

Proszę o jakieś porady

Re: W209 2002r kierownica sama sciaga

: 11 gru 2018, o 20:45
autor: Dziki Mar
Co znaczy sciaga?
Jak można później znajdować informacje na forum jeśli niektórzy nie potrafią pisać zgodnie z zasadami? Zacznę chyba bardziej walczyć o poprawność pisowni i z miejsca będę usuwał posty.

Odnośnie problemu były już tematy o tym i należy poszukać informacji.

Pierwszy lepszy temat uklad-kierowniczy-f44/drzenie-kierownicy-t1167.html

Re: W209 2002r kierownica sama ściąga

: 17 gru 2018, o 05:37
autor: Cygan1991
Wrzucilem.link z filmem jak to wyglada. Nigdzie nie moglem.znalesc podobnego postu

Re: W209 2002r kierownica sama ściąga

: 29 gru 2018, o 17:39
autor: Cygan1991
Maglownica zawor dystrybucyjny uwalony

Re: W209 2002r kierownica sama ściąga

: 28 paź 2020, o 17:56
autor: misiaksnk
U mnie przekładnia była na regeneracji, bo stukała. Potem zrobiłem na niej 30 000km i trafiło zawór dystrybucyjny, listwę ciśnienia (jak zwał tak zwał...). Efekt był taki, że kierownica chodziła zdecydowanie lżej, jakbym miał dodatkowo elektryczne wspomaganie oraz występowały pewnego rodzaju zacięcia w kręceniu. Próbując delikatnie skręcać kierownica kawałek szło płynnie, później był większy opór, żeby na końcu przeskoczyć do dobre kilkanaście stopni - szarpiąc. Po naprawie gwarancyjnej kierownica zaczęła się kręcić że znanym oporem oraz zjawisko przeskakiwania, kopania, blokowania kirownicy nie występuję.