Re: Tarcze nawiercane - jest sens?
: 28 maja 2021, o 01:25
Praktycznie dla założyciela wątku i wszystkich, którzy chcą z tego skorzystać polecam następujące zestawy. Optymalizowane są pod względem parametry/cena:
1. Budżetowy: tarcze Metelli lub Febi + klocki Metelli lub podstawowe Brembo. Zestawienie dowolne. Najczęściej stosuje takie komplety na tył.
2. Półka średnia niższa: tarcze gładkie Brembo + klocki Brembo X-tra - w swojej cenie najlepszy chyba obecnie dostępny klocek, lepszy jak zielone EBC, a gładkie Brembo jest dostateczne i dobrze polakierowane.
3. Półka średnia wyższa: tarcze Brembo X-tra + klocki Brembo X-tra.
4. Półka wyższa: tarcze Brembo X-tra + Galfer 1050. Można tu też stosować tarcze Zimmermanna Sport jeśli ktoś lubi tą markę.
Osobiście wybrałbym opcję nr. 3. Lubię tarcze Brembo za dobre zabezpieczenie antykorozyjne (UV), bardzo rozsądną jakość i za dostępność szerokiej gamy wierconych modeli.
Oczywiście są jeszcze droższe zestawy np. tarcze EBC, Stoptech, Black Diamont,.. + np. klocki EBC żółte, Hawk, Carbone Lorraine, ... pytanie tylko po co? No chyba, że ktoś ma 32 AMG i srogo go pogania.
1. Budżetowy: tarcze Metelli lub Febi + klocki Metelli lub podstawowe Brembo. Zestawienie dowolne. Najczęściej stosuje takie komplety na tył.
2. Półka średnia niższa: tarcze gładkie Brembo + klocki Brembo X-tra - w swojej cenie najlepszy chyba obecnie dostępny klocek, lepszy jak zielone EBC, a gładkie Brembo jest dostateczne i dobrze polakierowane.
3. Półka średnia wyższa: tarcze Brembo X-tra + klocki Brembo X-tra.
4. Półka wyższa: tarcze Brembo X-tra + Galfer 1050. Można tu też stosować tarcze Zimmermanna Sport jeśli ktoś lubi tą markę.
Osobiście wybrałbym opcję nr. 3. Lubię tarcze Brembo za dobre zabezpieczenie antykorozyjne (UV), bardzo rozsądną jakość i za dostępność szerokiej gamy wierconych modeli.
Oczywiście są jeszcze droższe zestawy np. tarcze EBC, Stoptech, Black Diamont,.. + np. klocki EBC żółte, Hawk, Carbone Lorraine, ... pytanie tylko po co? No chyba, że ktoś ma 32 AMG i srogo go pogania.