Strona 1 z 2

C200 KOMPRESSOR Elegance

: 3 wrz 2013, o 10:08
autor: BolzZ
No i kupiłem.
Na razie się nie rozpiszę, a jak znajdę chwilę i zrobię jakieś fotki, to i parę słów skrobnę ;) Najpierw muszę auto odrobinkę wytrzeć z kurzu. Na liczniki 101tys. km i wszystko wskazuje na to, że prawdziwe.
VIN auta, jeśli ktoś ma ochotę poznać szczegóły ;)
WDB2030421A453487

Nie świeci lewy xenon- zaraz będę szukał jaki palnik mam kupić. Chwilę po ruszeniu gaśnie też prawy- czy tak ma być, czy mam szukać elektryka?
Nie mam też pojęcia jak ustawić zegarek, poruszać się po menu, zmienić język na angielski i takie tam...
Zimówki ma na zdecydowanie ładniejszych felgach niż te letnie ze zdjęcia :(

dwa zdjęcia poglądowe z otomoto:

: 3 wrz 2013, o 10:13
autor: Smart
BolzZ pisze:Nie świeci lewy xenon- zaraz będę szukał jaki palnik mam kupić. Chwilę po ruszeniu gaśnie też prawy- czy tak ma być, czy mam szukać elektryka?
Zaskakujące pytanie. :haha: Gratuluję zakupu i oby pustynny wiatr nie sypał piachem w Twoją chłodnicę :haha: :ok:. Ustawienia masz w MENU komputera sterowany przyciskami z kierownicy. :ok:

: 3 wrz 2013, o 10:21
autor: BolzZ
Twoja odpowiedź powoduje moje zmartwienie. Miałem nadzieję, że ten samochód jest taki mądry, że gasi i prawe światło, gdy stwierdzi, że nie działa lewe...

: 3 wrz 2013, o 12:02
autor: Smart
A czemu miałby to robić jak to dwa osobne układy i przetwornice czyli prawy i lewy i jakby tak było to prz awarii jednego na przykład w nocy z jednym pojedziesz a bez raczej już nie. Komunikat i błędzie owszem. Jedź do elektryka i po sprawie. Szkoda tracić czas tym bardziej, że to uciążliwa przypadłość w kraju gdzie jeździ się non stop na światłach. NIe trać czasu i serca. Zawsze coś jest do zrobienia przy używce i oby tylko to były takie sprawy :tak: .

: 3 wrz 2013, o 12:11
autor: bartek.iz
Ładna C-tka, czarny z jasnym wnętrzem ładnie się komponuje :) tylko czegoś mi tu brakuje :P gdzie są skórzane fotele o których tak wspominałeś w innym wątku ? Jednak wybrałeś kompressora zamiast CDI.

: 3 wrz 2013, o 12:35
autor: supi
Nie chcę być zrzędą, ale...............czy była kontrola łańcucha? :nunu:

: 3 wrz 2013, o 12:41
autor: Baile
Ładny kolor tapicerki, jak bym miał możliwość, to bym wymienił swoje czarne skóry, na taki jasny środek :))

: 3 wrz 2013, o 13:06
autor: supi
Generalnie jasny środek bardzo trudno utrzymać w czystości, jak auto używane na co dzień. Nie rozumiem tych zachwytów nad skórami. Są to ok., ale jak nie ma to trudno :ok: Natomiast bardzo mi się nie podoba ta tapicerka skóropodobna :dobani: .

: 3 wrz 2013, o 13:42
autor: Gdyniak
BolzZ pisze:że gasi i prawe światło, gdy stwierdzi, że nie działa lewe...


Co zrobisz wtedy w nocy?

: 3 wrz 2013, o 13:50
autor: Baile
Gdyniak pisze:
BolzZ pisze:że gasi i prawe światło, gdy stwierdzi, że nie działa lewe...
Co zrobisz wtedy w nocy?
Obrazek
:wysmiewacz: :wysmiewacz:

: 3 wrz 2013, o 15:00
autor: BolzZ
To jaka może być przyczyna gaśnięcia po paru minutach jazdy?
Nie było kontroli łańcucha, ani kilku innych rzeczy, które powinienem pewnie zrobić. Jak wsiadłem do w203 który ma 101tys przebiegu, wygląda na 101 tys., jeździ jakby miał 101 tys. i pachnie wewnątrz nowością, a w czasie jazdy słychać jedynie szum wiatru oraz latającą w okolicy tylnej szyby muchę, to trochę się czujność wyłączyła.

: 3 wrz 2013, o 15:31
autor: supi
Dobra rozumiem...... :ok: ..........ale tera Zdrowaśki aby okazało sie, źe :ok: . Choć pewnie już tam łańcuch sie nieco wydłużył. Kurcze ale choć SD przed by wypadało. Naprawdę niektóre rzeczy mogą kosztować. :usmiech:

: 3 wrz 2013, o 17:26
autor: abgutek
BolzZ pisze: (ciach ) a w czasie jazdy słychać jedynie szum wiatru oraz latającą w okolicy tylnej szyby muchę, to trochę się czujność wyłączyła.
nie chcę Cię martwić, ale z tą muchą powinieneś jak najszybciej coś zrobić. ;-)
Sprawdź łańcuch i będziesz spał spokojnie, u mnie przy podobnym przebiegu była odchyłka na 2-3 stopnie.

: 3 wrz 2013, o 22:12
autor: Luigi82
Ten z tyłu ładniejszy :rotfl:

: 7 wrz 2013, o 09:35
autor: BolzZ
Uporałem się z ksenonami i z niedziałającymi spryskiwaczami reflektorów.
W lewym reflektorze spalony był tranzystor, w prawym poza wymianą spalonego mosfetu musiałem tez przelutować całą płytkę- po wymianie samego tranzystora światła działały, ale dziwnie: przy wyłączonym silniku wszystko było ok, przy włączonym silniku nie zapalały się. Jeśli je zapaliłem na wyłączonym i potem uruchamiałem silnik, działały dobrze, ale po zgaszeniu już się nie dały zapalić, bez wyłączenia auta. Obawiałem się jakiejś grubszej awarii sterowania, ale jak to zawsze w życiu (płyty główne, karty graficzne, zegary itd.) postanowiłem najpierw przelutować scalaki i to całkowicie rozwiązało problem.
Co do spryskiwaczy reflektorów- również standard. Rozebrałem pompkę, wyciągnąłem silnik, poszły w ruch odrdzewiacze i wd40, na koniec olej. Po złożeniu działają tak, że podczas spryskiwania reflektorów mam w drobnych kropelkach również całą maskę i odrobinę szybę :haha:
Wygląda na to, że już wszystko w autku mam sprawne. :) Co nie zmienia faktu, że na SD zamierzam podjechać no i łańcuch sprawdzić, żeby mieć pewność.