Strona 1 z 3

Objawy uszkodzonej maglownicy?

: 12 sie 2008, o 09:48
autor: mcmichal20
Witam jakie sa objawy uszkodzonej maglownicy i jak to naprawic?

: 13 sie 2008, o 07:20
autor: birkof3
ja sam mam uszkodzana maglownice stuka mi caly czas nad olkach a najlepiej sprawdzisz to jak zgasisz silnik i poruszasz kierownica w lewo i w prawo zeby sprawdzic luz czyli tylko troszke i jak bedzie stukalo to juz masz przyczyne ale moze to tez byc drazek lub koncówka wiec lepiej udac sie na kanał i sciagnac oslony z drazków i sprawdzic ze ma luzy listwa czyli udaj sie do mechanika moja stuka jak cholera az mi czasem auto na dołkach ucieka na boki :):) dosc czesta usterka w w203

Objawy uszkodzonej maglownicy?

: 13 sie 2008, o 07:35
autor: mcmichal20
U mnie czegos takiego nie ma, na dziurach nic nie stuka, autem nie nosi nigdzie, jak puszcze kierownice to w miare prosto sam dlugo jedzie. Sama kierownicy mi tylko jakos tak czasem stuknie. Opony Ci zdziera moze??

: 13 sie 2008, o 22:54
autor: mercfan
Panowie u mnie jest coś moim zdaniem podejrzanego, od początku jak mam swojego mietka za bardzo go ciągnie na prawo, byłem na geometrii, wszystko prawie ideał, prawe przednie koło ma nieco inny kąt pochylenia (nieregulowany) mechanior zrobił wszystko prawie na 0,00' a i tak zawsze ciągnie go na prawo i nie tylko na pochyłej drodze (co jest normalne), jest równa droga a i tak nie zdążę zapiąć pasa bo już muszę łapać za kierownice, co to może być??

: 14 sie 2008, o 17:34
autor: Oliva
Witam!
Sprawdź hamulce i łożyska w "kołach" może któreś blokuje i dlatego ściąga.

Pozdrawiam

Objawy uszkodzonej maglownicy?

: 14 sie 2008, o 20:56
autor: mcmichal20
na wylaczonym silniku mam lekki luz, ale czy tak nie powinno byc przeciez to uklad ze wspomaganiem, aa i moja kierownica nie lezy idealnie w poziomie tzn jak jade na wprost zeby tor utrzymac to lekko jest odchylona kierownica tzn tak sie akurat uklada, ponoc ESP moze glupiec od tego??u mnie czasem sie zaswieci ESP not avilable, jak dokladnie sprawdzic czy mam maglownice juz do wymiany??

podepne sie pod temat kolegi

: 19 cze 2009, o 11:16
autor: WestIcePL
Jakie będą objawy padniętej maglownicy i potencjalne skutki jeśli nie naprawie jej na czas ? Wczoraj na przeglądzie technicznym okazało się że coś stuka przy szybkich skrętach kierownicy, poszedłem pod kanał i niestety stuki nie dochodziły z końcówek drążków ale od strony gumowych osłon maglownicy. Z góry dzięki za odpowiedź.

: 19 cze 2009, o 12:03
autor: birkof3
witam nie koniecznie musi to byc przekladnia musisz sciagnac oslony z drazkow kierowniczych i sprawdzic czy to nie luz na drazkach ,a jezeli przekladnia to jak masz male bicie to jeszcze nic strasznego dobry mechanik umie skontrowac ale to tylko na jakis czas ,a tak to wymiana ,ale spoko ja juz jezdze z taka rok i mam konkretne luzy (odradzam lepiej zmienic niz miec wypadek)koszt regeneracji 1000zł - odradzam wytrzyma gora rok 2 zalezy jakie drogi lepiej kupic dobra uzywke z malego przebiegu i z auta z zagranicy niestety przekaldnie to bolaczka wszystkich 203-trojek .Podsumowujac upewnij sie ze to na pewno przekaldnia a nie drazki,koszt przekladni na allegro od 450 do 1000zł za dobrą ,ja jade w poniedzialek do mechanika aby ja skontrowal i zobaczymy co bedzie

[ Komentarz dodany przez: V126: 2009-06-19, 14:42 ]
Używamy polskich liter, wypowiedź formułujemy w zdania, które rozpoczynamy z wielkiej litery.

: 19 cze 2009, o 13:37
autor: WestIcePL
Dzięki birkof3. Przede wszystkim muszę to potwierdzić u jakiegoś mechanika, bo nie widać żadnych śladów by się lało z przekładni a gdyby się okazało że to drążki to byłbym szczęśliwy.

: 29 lip 2009, o 19:19
autor: nygus7
birkof3 pisze:ja sam mam uszkodzana maglownice stuka mi caly czas nad olkach a najlepiej sprawdzisz to jak zgasisz silnik i poruszasz kierownica w lewo i w prawo zeby sprawdzic luz czyli tylko troszke i jak bedzie stukalo to juz masz przyczyne
Nie prawda.
Na zgaszonym silniku w aucie ze wspomaganiem kazdy bedzie wydawal stuki.

Jesli juz sprawdzac w ten sposob to przy zapalonym silniku gdy dziala wspomaganie.

: 29 lip 2009, o 20:25
autor: jjanicki
nygus7 pisze:Na zgaszonym silniku w aucie ze wspomaganiem kazdy bedzie wydawal stuki.

Jesli juz sprawdzac w ten sposob to przy zapalonym silniku gdy dziala wspomaganie.
Dokładnie, poza tym te przekładnie mają samokasowanie luzu. Do pewnych granic oczywiście :idea:

: 29 lip 2009, o 21:12
autor: V126
A gdzieś czytałem, że W203 mają ciągłe problemy z modułami, maglownicą i delikatnym przednim zawieszeniem, a jak czytam to forum, to jakoś mało jest przypadków, że ktoś wymienia moduł, albo regeneruje maglownicę. Z tym przodem czasami bywają problemy, ale gdybyśmy mieszkali w kraju równych dróg nie byłoby tego problemu, bo każdy samochód, który nie jest odporny na eksploatację w warunkach ekstremalnych będzie wymagał wymiany pewnych części zawieszenia.

: 29 lip 2009, o 22:10
autor: mercfan
Ja też się obawiałem, że będzie ciągła walka z przodem bo wszędzie o tym dudnili, jacyś dziwni ludzie chyba wypisywali te bzdury bo odpukać nic się u mnie nie dzieje.

: 29 lip 2009, o 22:20
autor: birkof3
Nie dziwni nie dziwni jak sie duzo jezdzi po tych naszych pięknych drogach to wszystko siada i nie wazne czym jeździsz Moj mesio mial 160tys przebiegu orygnialny!!! 1,5 roku i mam juz 220tys i oto co mam do wymiany cale przednie zawiszenie maglownica juz raz kontrowana była,modul sam (sam go zmieniałem kupiłem za 400zł od 2.4 silnika ),silniczek nawiewu ,mechanizm podnoszenia szyby, sonda lambda ale mam gaz to nic nie mowie,yyyyy chyba tyle.Ale moze to tylko ja mialem takiego pechowego merca wszystko sie psuło miałem wszystkie awarie jakie ktos wyszczególnił w którejś gazecie i opisał to auto najbardziej awaryjnym samochodem !!!!!!!Tak że jak ktoś robi 10tys rocznie to fakt długo wytrzyma ale jeździjcie tyle co ja i po kiepskich drogach to swieczka na maske i ze skarpy go heehhehe ,mam to auto 1,5 roku i nerwy sobie zszarpałem ,auto jest za delikatne mechanicznie i elektronicznie jak na nasze polskie warunki.Życzę miłego urzytkowania wszysktie awarie usuwałem sam jezeli ktos ma jakies pytania zapraszam (wymianmiałem modłu programowałem wszystko,wymiana radia ,silniczka nawiewów,sonda lambda,kasowanie inspekcji,mechanizmy szyb,tapicerka itd dosłownie rozebrałem go na czesci heeheh)

: 30 lip 2009, o 07:51
autor: mugger
Chyba trochę dramatyzujesz... Jam mam spory przebieg i nie mam problemów z bezawaryjnym użytkowaniem samochodu.
Na pewno myli się jednak ktoś, kto uważa, że eksploatacja mercedesa będzie tania. Dla mnie normalne jest to, że co te 20tys km zostawiam 1500-2000zł - wymieniam wszystko na czas, nie czekam aż zacznie się psuć. W yarisie wydawałem 800zł na 30tys, większe, lepsze auto jest droższe w utrzymaniu i tyle.