Mały Tuning C 200 Kompressor

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Post autor: jarod32 »

Nie będzie .. Ma zadane parametry i ma się ich trzymać . Częste i duże odstępstwa mogą spowodować przechodzenie w tryb awaryjny. Bez remapu cała robota psu na budę .. A ktoś mi ostatni opowiadał , o słąbo sklejonym sofcie w niemieckim aucie co to ma kłopot z NO2. Ktoś tak pogmerał że w pewnych warunkach właśnie silnik przechodził w tryb awaryjny .. i to na pełnym ciągu .. Teraz sobie wyobraź jak z 250 koni robi ci się 100 .. podczas np wyprzedzania ...
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
mateusz726642
VIP
Posty: 659
Rejestracja: 12 sie 2014, o 22:56
VIN: WDB2030451A083194
Lokalizacja: Lublin / Janów Lub. / Linz AT

Post autor: mateusz726642 »

Coś jakby przy przepływce w 2.0 TDI :wysmiewacz:

[ Dodano: 2015-10-26, 19:21 ]
A powtarzając pytanie ma ktoś te koła na kompresor?
C200 /2.0 K/ 2000r. / Avantgarde / manual/
Awatar użytkownika
Jacon
VIP
Posty: 100
Rejestracja: 4 maja 2015, o 07:04
VIN: WDB2032451F151385
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Jacon »

terecha pisze:Zmieniłem numer, jeśli ktoś chce koło - proszę o tel

690-690-807

Terecha
Trochę wysiłku i proszę :hurra:
W203 2.0 Kompressor Avantgarde kombi 2001
mateusz726642
VIP
Posty: 659
Rejestracja: 12 sie 2014, o 22:56
VIN: WDB2030451A083194
Lokalizacja: Lublin / Janów Lub. / Linz AT

Post autor: mateusz726642 »

O duży rośnij Jacon, :bravo:
C200 /2.0 K/ 2000r. / Avantgarde / manual/
seven
Użytkownik
Posty: 114
Rejestracja: 21 mar 2015, o 16:48
VIN:
Lokalizacja: SCI

Post autor: seven »

REVO pisze:Na hamowni nadal nie byłem, natomiast jako takie porównanie miałem objeżdżając scirocco 2.0 TFSI 200 km i seata leona (tez 2.0 200ps).
Gdzie objechałeś ( na światłach czy na torze? ) w jakich warunkach. Ja w wiele rzeczy mogę uwierzyć ale w to akurat nie bo mam w Altei 2,0 TFSI i wiem jak to chodzi na haldexie
220Cdi - WDB2032081F9913509
Były W123 250, W124 300TE 4matic, W 124 320CE
Awatar użytkownika
gulczas
VIP
Posty: 876
Rejestracja: 10 maja 2014, o 08:57
VIN:
Lokalizacja: PDM

Post autor: gulczas »

Dzisiaj podzwoniłem po kilku zakładach tuningowych i w jednym zaproponowali mi chip tuning który daje moc w okolicach 225 KM i 350 Nm tylko na samym programie bez ingerencji mechanicznej. Właściciel zapewniał, że już robili takie rzeczy i każdy klient był bardzo zadowolony. Ciekawe czy tylko na samym programie można podciągnąć osiągi?
Natomiast inna firma zaproponowała wymianę koła kompresora na mniejsze i późniejsze strojenie auta i właściciel poinformował, że nie da się podnieść mocy i momentu bez zmiany koła i późniejszego strojenia auta. Dla mnie jest oczywiste, w końcu to nie turbo, że można poprzez sam program pobawić się w modyfikację mapy tylko trzeba trochę dłubnąć mechanicznie silnik.
Dwie firmy i dwa różne podejścia, czy ktoś z Was już robił chip tuning tylko na programie?
WDB2037471A278977
Mój CL203 2.3 kompressor :D viewtopic.php?t=14269
Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5739
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Smart »

http://vtech.pl/katalog/chip-tuning-Mer ... 45kW-197KM

Cytuję:

"Chip tuning benzynowych Mercedesów Kompressor zakłada wymianę kółka kompresora albo kółka na wale silnika (w zależności od wersji). W przeciwnym razie przyrosty będą ograniczone i zbliżone to typowych przyrostów w silnikach wolnossących (5-8%), chociaż zużycie paliwa spadnie. "

Przeczytaj tekst nad podanymi parametrami dokładnie. Jak powiedziałeś turbina to inna bajka a kompresor ... akurat mam z nimi kilka modów na różnych autach w Krakowie i nigdy się nie zawiodłem. Znają się na rzeczy. :ok:

Osobiście mam wątpliwości co do przyrostów w kompresorze na samej mapie gdyż ów kręci się na silniku a nie jak turbina na gazach choć ... no nie wiem. Spróbować samego remapu zawsze możesz tylko po, zweryfikował bym obiecnane i pokazane osiągi, nic nie mówiąc w Krakowie na hamownii. Oni nie cyganią marketingowo i powiedzą Ci czy faktycznie. :tak:
Ostatnio zmieniony 19 lis 2015, o 21:53 przez Smart, łącznie zmieniany 1 raz.
CL203 WDB2037461A802397
Awatar użytkownika
gulczas
VIP
Posty: 876
Rejestracja: 10 maja 2014, o 08:57
VIN:
Lokalizacja: PDM

Post autor: gulczas »

Czytałem już ofertę vtech i powiem, że całkiem nieźle wygląda ale nie uśmiecha mi się jechać ponad 180 km w jedną stronę... Sam chip bym zrobił w tej firmie co podałem ale nie uśmiecha mi się wydać 1500 pln żeby nie okazało się, że auto nie jeździ tak jak powinno, a nie mam ochoty się z tym użerać bo nie mam na to czasu. Drugą firmę co podałem to CP-tuning w Sędziszowie Małopolskim (30 km ode mnie) i bardziej ku nim bym się skierował. Z rozmowy wywnioskowałem, że chłopaki znają się na rzeczy i wiedzą jak podejść do tematy(obliczenia, dorobienie koła, strojenie, testy itd). Zrobili już kilka niezłych projektów i sporo osób ich poleca.
WDB2037471A278977
Mój CL203 2.3 kompressor :D viewtopic.php?t=14269
Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5739
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Smart »

No to czekam na wykresy przed i po remapie. :tak:
CL203 WDB2037461A802397
Awatar użytkownika
gotiger
VIP
Posty: 937
Rejestracja: 2 sty 2015, o 07:17
VIN:
Lokalizacja: LBN

Post autor: gotiger »

Apropos mapowania, czy ma ktoś może znaczniki do map dla silnika m271 ?
Może jeszcze biblioteki do checksum pod Winolsa :prosi:
:mb: W203 T C180K AVANTGARDE 2007 WDB2032461F939268
:mb: GLK 250 BLUETEC 4MATIC + pakiet AMG
Awatar użytkownika
przecinek
VIP
Posty: 654
Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
VIN: WDB2030451A011961
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Mały Tuning C 200 Kompressor

Post autor: przecinek »

hej tydzień temu w końcu założyłem kółko , lecz pierw założyłem zegary autogauge i mogę wam podpowiedzieć na razie jak u mnie przebiegł temat wiec jako ze pracuje w obróbce to nie było problemu z kółkiem oraz robocizną , oryginalne kółko eatona m45 ma średnice 81mm , kółka ebay 69mm zaś mi udało się zrobić 65 lecz musiałem już przetoczyć obudowę o 1.5mm było tam dużo mięsa wiec pozwoliłem sobie na to , następnie kółko wciśnięte i dla bezpieczeństwa zakołkowane po złożeniu wszystkiego pasek okazał się być niby napięty ale już na wskaźniku było widać że się ślizga , wiec kupiłem nowy krótszy pasek za 70zl o nazwie i wtedy to dopiero.... auto wyrwało :) może nie będę tego opisywał bo wiadomo że byle 3.0 idzie lepiej ale jak na 2.0 jest mocno , jeśli chodzi o doładowanie to
--------------fi81 fi65
1tys obr 0.2bar 0.3bar
3tys obr 0.3bar 0.5bar
5tys obr 0.4bar 0.7 bar
max ~ 0.5 ~ 0.8
robiłem też filmiki przyśpieszenia i doładowania przed wymianą muszę jeszcze nakręcić po i będzie można porównać , ogólnie to jestem zadowolony, uprzedzając pytania hamownia i mapa będzie na pewno jakoś na wiosnę :ok:
Ostatnio zmieniony 3 maja 2017, o 14:03 przez przecinek, łącznie zmieniany 1 raz.
mateusz726642
VIP
Posty: 659
Rejestracja: 12 sie 2014, o 22:56
VIN: WDB2030451A083194
Lokalizacja: Lublin / Janów Lub. / Linz AT

Re: Mały Tuning C 200 Kompressor

Post autor: mateusz726642 »

Już jest wiosna :haha:
C200 /2.0 K/ 2000r. / Avantgarde / manual/
Awatar użytkownika
gulczas
VIP
Posty: 876
Rejestracja: 10 maja 2014, o 08:57
VIN:
Lokalizacja: PDM

Re: Mały Tuning C 200 Kompressor

Post autor: gulczas »

Jak byś jeszcze mógł to zrób pomiary przyspieszenia 0-100, są aplikacje na telefon ;) Mi najlepszy jaki się udało to 7.9s, biorąc pod uwagę, że seryjnie jest 8s to wynik bardzo dobry. Jestem ciekaw, jak będzie po zmianie kółka i mapy ;)
WDB2037471A278977
Mój CL203 2.3 kompressor :D viewtopic.php?t=14269
Awatar użytkownika
Gabrielll
VIP
Posty: 919
Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
VIN: WDB2030451F1606605
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Mały Tuning C 200 Kompressor

Post autor: Gabrielll »

gulczas - gdzie masz wpięty czujnik ciśnienia ? coś podpinałeś czy sprawdzasz na OBD ?

"od 800obr np potrafię jeździć tak że kompressor w ogóle nie doładowuje silnika tak na codzień :)"
Jak zmienisz mapki będzie miodzio od tych 800.
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
mateusz726642
VIP
Posty: 659
Rejestracja: 12 sie 2014, o 22:56
VIN: WDB2030451A083194
Lokalizacja: Lublin / Janów Lub. / Linz AT

Re: Mały Tuning C 200 Kompressor

Post autor: mateusz726642 »

gotiger czy może tak troszkę ingerujesz w mapy ECU? :haha:
C200 /2.0 K/ 2000r. / Avantgarde / manual/
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”