Mały Tuning C 200 Kompressor
Moderator: Dziki Mar
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
Nie będzie .. Ma zadane parametry i ma się ich trzymać . Częste i duże odstępstwa mogą spowodować przechodzenie w tryb awaryjny. Bez remapu cała robota psu na budę .. A ktoś mi ostatni opowiadał , o słąbo sklejonym sofcie w niemieckim aucie co to ma kłopot z NO2. Ktoś tak pogmerał że w pewnych warunkach właśnie silnik przechodził w tryb awaryjny .. i to na pełnym ciągu .. Teraz sobie wyobraź jak z 250 koni robi ci się 100 .. podczas np wyprzedzania ...
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
-
- VIP
- Posty: 659
- Rejestracja: 12 sie 2014, o 22:56
- VIN: WDB2030451A083194
- Lokalizacja: Lublin / Janów Lub. / Linz AT
- Jacon
- VIP
- Posty: 100
- Rejestracja: 4 maja 2015, o 07:04
- VIN: WDB2032451F151385
- Lokalizacja: Gdańsk
-
- VIP
- Posty: 659
- Rejestracja: 12 sie 2014, o 22:56
- VIN: WDB2030451A083194
- Lokalizacja: Lublin / Janów Lub. / Linz AT
-
- Użytkownik
- Posty: 114
- Rejestracja: 21 mar 2015, o 16:48
- VIN:
- Lokalizacja: SCI
Gdzie objechałeś ( na światłach czy na torze? ) w jakich warunkach. Ja w wiele rzeczy mogę uwierzyć ale w to akurat nie bo mam w Altei 2,0 TFSI i wiem jak to chodzi na haldexieREVO pisze:Na hamowni nadal nie byłem, natomiast jako takie porównanie miałem objeżdżając scirocco 2.0 TFSI 200 km i seata leona (tez 2.0 200ps).
220Cdi - WDB2032081F9913509
Były W123 250, W124 300TE 4matic, W 124 320CE
Były W123 250, W124 300TE 4matic, W 124 320CE
- gulczas
- VIP
- Posty: 876
- Rejestracja: 10 maja 2014, o 08:57
- VIN:
- Lokalizacja: PDM
Dzisiaj podzwoniłem po kilku zakładach tuningowych i w jednym zaproponowali mi chip tuning który daje moc w okolicach 225 KM i 350 Nm tylko na samym programie bez ingerencji mechanicznej. Właściciel zapewniał, że już robili takie rzeczy i każdy klient był bardzo zadowolony. Ciekawe czy tylko na samym programie można podciągnąć osiągi?
Natomiast inna firma zaproponowała wymianę koła kompresora na mniejsze i późniejsze strojenie auta i właściciel poinformował, że nie da się podnieść mocy i momentu bez zmiany koła i późniejszego strojenia auta. Dla mnie jest oczywiste, w końcu to nie turbo, że można poprzez sam program pobawić się w modyfikację mapy tylko trzeba trochę dłubnąć mechanicznie silnik.
Dwie firmy i dwa różne podejścia, czy ktoś z Was już robił chip tuning tylko na programie?
Natomiast inna firma zaproponowała wymianę koła kompresora na mniejsze i późniejsze strojenie auta i właściciel poinformował, że nie da się podnieść mocy i momentu bez zmiany koła i późniejszego strojenia auta. Dla mnie jest oczywiste, w końcu to nie turbo, że można poprzez sam program pobawić się w modyfikację mapy tylko trzeba trochę dłubnąć mechanicznie silnik.
Dwie firmy i dwa różne podejścia, czy ktoś z Was już robił chip tuning tylko na programie?
WDB2037471A278977
Mój CL203 2.3 kompressor viewtopic.php?t=14269
Mój CL203 2.3 kompressor viewtopic.php?t=14269
- Smart
- VIP
- Posty: 5739
- Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
http://vtech.pl/katalog/chip-tuning-Mer ... 45kW-197KM
Cytuję:
"Chip tuning benzynowych Mercedesów Kompressor zakłada wymianę kółka kompresora albo kółka na wale silnika (w zależności od wersji). W przeciwnym razie przyrosty będą ograniczone i zbliżone to typowych przyrostów w silnikach wolnossących (5-8%), chociaż zużycie paliwa spadnie. "
Przeczytaj tekst nad podanymi parametrami dokładnie. Jak powiedziałeś turbina to inna bajka a kompresor ... akurat mam z nimi kilka modów na różnych autach w Krakowie i nigdy się nie zawiodłem. Znają się na rzeczy.
Osobiście mam wątpliwości co do przyrostów w kompresorze na samej mapie gdyż ów kręci się na silniku a nie jak turbina na gazach choć ... no nie wiem. Spróbować samego remapu zawsze możesz tylko po, zweryfikował bym obiecnane i pokazane osiągi, nic nie mówiąc w Krakowie na hamownii. Oni nie cyganią marketingowo i powiedzą Ci czy faktycznie.
Cytuję:
"Chip tuning benzynowych Mercedesów Kompressor zakłada wymianę kółka kompresora albo kółka na wale silnika (w zależności od wersji). W przeciwnym razie przyrosty będą ograniczone i zbliżone to typowych przyrostów w silnikach wolnossących (5-8%), chociaż zużycie paliwa spadnie. "
Przeczytaj tekst nad podanymi parametrami dokładnie. Jak powiedziałeś turbina to inna bajka a kompresor ... akurat mam z nimi kilka modów na różnych autach w Krakowie i nigdy się nie zawiodłem. Znają się na rzeczy.
Osobiście mam wątpliwości co do przyrostów w kompresorze na samej mapie gdyż ów kręci się na silniku a nie jak turbina na gazach choć ... no nie wiem. Spróbować samego remapu zawsze możesz tylko po, zweryfikował bym obiecnane i pokazane osiągi, nic nie mówiąc w Krakowie na hamownii. Oni nie cyganią marketingowo i powiedzą Ci czy faktycznie.
Ostatnio zmieniony 19 lis 2015, o 21:53 przez Smart, łącznie zmieniany 1 raz.
CL203 WDB2037461A802397
- gulczas
- VIP
- Posty: 876
- Rejestracja: 10 maja 2014, o 08:57
- VIN:
- Lokalizacja: PDM
Czytałem już ofertę vtech i powiem, że całkiem nieźle wygląda ale nie uśmiecha mi się jechać ponad 180 km w jedną stronę... Sam chip bym zrobił w tej firmie co podałem ale nie uśmiecha mi się wydać 1500 pln żeby nie okazało się, że auto nie jeździ tak jak powinno, a nie mam ochoty się z tym użerać bo nie mam na to czasu. Drugą firmę co podałem to CP-tuning w Sędziszowie Małopolskim (30 km ode mnie) i bardziej ku nim bym się skierował. Z rozmowy wywnioskowałem, że chłopaki znają się na rzeczy i wiedzą jak podejść do tematy(obliczenia, dorobienie koła, strojenie, testy itd). Zrobili już kilka niezłych projektów i sporo osób ich poleca.
WDB2037471A278977
Mój CL203 2.3 kompressor viewtopic.php?t=14269
Mój CL203 2.3 kompressor viewtopic.php?t=14269
- Smart
- VIP
- Posty: 5739
- Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
- gotiger
- VIP
- Posty: 937
- Rejestracja: 2 sty 2015, o 07:17
- VIN:
- Lokalizacja: LBN
- przecinek
- VIP
- Posty: 654
- Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
- VIN: WDB2030451A011961
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Mały Tuning C 200 Kompressor
hej tydzień temu w końcu założyłem kółko , lecz pierw założyłem zegary autogauge i mogę wam podpowiedzieć na razie jak u mnie przebiegł temat wiec jako ze pracuje w obróbce to nie było problemu z kółkiem oraz robocizną , oryginalne kółko eatona m45 ma średnice 81mm , kółka ebay 69mm zaś mi udało się zrobić 65 lecz musiałem już przetoczyć obudowę o 1.5mm było tam dużo mięsa wiec pozwoliłem sobie na to , następnie kółko wciśnięte i dla bezpieczeństwa zakołkowane po złożeniu wszystkiego pasek okazał się być niby napięty ale już na wskaźniku było widać że się ślizga , wiec kupiłem nowy krótszy pasek za 70zl o nazwie i wtedy to dopiero.... auto wyrwało może nie będę tego opisywał bo wiadomo że byle 3.0 idzie lepiej ale jak na 2.0 jest mocno , jeśli chodzi o doładowanie to
--------------fi81 fi65
1tys obr 0.2bar 0.3bar
3tys obr 0.3bar 0.5bar
5tys obr 0.4bar 0.7 bar
max ~ 0.5 ~ 0.8
robiłem też filmiki przyśpieszenia i doładowania przed wymianą muszę jeszcze nakręcić po i będzie można porównać , ogólnie to jestem zadowolony, uprzedzając pytania hamownia i mapa będzie na pewno jakoś na wiosnę
--------------fi81 fi65
1tys obr 0.2bar 0.3bar
3tys obr 0.3bar 0.5bar
5tys obr 0.4bar 0.7 bar
max ~ 0.5 ~ 0.8
robiłem też filmiki przyśpieszenia i doładowania przed wymianą muszę jeszcze nakręcić po i będzie można porównać , ogólnie to jestem zadowolony, uprzedzając pytania hamownia i mapa będzie na pewno jakoś na wiosnę
Ostatnio zmieniony 3 maja 2017, o 14:03 przez przecinek, łącznie zmieniany 1 raz.
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961
WDB2030451A011961
-
- VIP
- Posty: 659
- Rejestracja: 12 sie 2014, o 22:56
- VIN: WDB2030451A083194
- Lokalizacja: Lublin / Janów Lub. / Linz AT
- gulczas
- VIP
- Posty: 876
- Rejestracja: 10 maja 2014, o 08:57
- VIN:
- Lokalizacja: PDM
Re: Mały Tuning C 200 Kompressor
Jak byś jeszcze mógł to zrób pomiary przyspieszenia 0-100, są aplikacje na telefon Mi najlepszy jaki się udało to 7.9s, biorąc pod uwagę, że seryjnie jest 8s to wynik bardzo dobry. Jestem ciekaw, jak będzie po zmianie kółka i mapy
WDB2037471A278977
Mój CL203 2.3 kompressor viewtopic.php?t=14269
Mój CL203 2.3 kompressor viewtopic.php?t=14269
- Gabrielll
- VIP
- Posty: 919
- Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
- VIN: WDB2030451F1606605
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Mały Tuning C 200 Kompressor
gulczas - gdzie masz wpięty czujnik ciśnienia ? coś podpinałeś czy sprawdzasz na OBD ?
"od 800obr np potrafię jeździć tak że kompressor w ogóle nie doładowuje silnika tak na codzień "
Jak zmienisz mapki będzie miodzio od tych 800.
"od 800obr np potrafię jeździć tak że kompressor w ogóle nie doładowuje silnika tak na codzień "
Jak zmienisz mapki będzie miodzio od tych 800.
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
-
- VIP
- Posty: 659
- Rejestracja: 12 sie 2014, o 22:56
- VIN: WDB2030451A083194
- Lokalizacja: Lublin / Janów Lub. / Linz AT
Re: Mały Tuning C 200 Kompressor
gotiger czy może tak troszkę ingerujesz w mapy ECU?
C200 /2.0 K/ 2000r. / Avantgarde / manual/