Strona 29 z 31

: 11 kwie 2015, o 08:15
autor: parnik1994
Witam panów po dłuższej przerwie. Odebrałem samochód od elektromechanika i było wszystko cacy przez jeden dzien. Otóż uporał się z błędami które wyskakiwały czyli " sonda przed katem zwarcie do masy" i sonda za katem zwarcie do plusa" powodem okazały sie martwe luty w sterowniku. Ale tak jak juz powiedziałem samochód dobrze chodził przez dzien. Więc podłączyłem go i uraczył mnie jeszcze jeden błąd który sie zapisał . otóż " sonda przed katem zbyt wolno" no i moje pytanie brzmi , po jakim czasie w wawrtosciach rzeczywistych na zimnym i ciepłym silniku sonda powinna zaczac pracowac? Bo ta moja potrzebuje sporo czasu.

: 11 kwie 2015, o 21:57
autor: Gabrielll
Ok. 30 sekund, no może mniej. Zawsze po odpaleniu auto pracuje na korektach long a dopiero później z odczytów sondy.
Jak jest u Ciebie? Ile to trwa?

: 12 kwie 2015, o 13:30
autor: parnik1994
u mnie z 90 sekund zanim sonda ruszy.

BTW. narazie sond nie wywala uspokoiło sie, natomiast uraczyły mnie dwa nowe błędy :

1. Klapa cyrkulacji turbosprężarki system lub podzespół w trybie awaryjnym
2. Napięcie potencjometru 1/2 klapy powietrza zakłócenia działania.

moc raz jest raz nie ma...

: 12 kwie 2015, o 13:32
autor: Gabrielll
Sprawdzasz wszystko tylko nie to, co napisałem na początku.... Sterowanie przepustnicy kompresora.

: 12 kwie 2015, o 14:39
autor: parnik1994
Gabrielll, najlepsze jest to , że ja niedawno ja rozbierałem i wyglądała ok, no nic w pon znow ja rozbiore i przepatrze... a tez to jest dziwne ze czesto tak jest ze mocy nie ma, a błedu zadnego zapisanego tez nie ma

: 12 kwie 2015, o 14:53
autor: ktos92
Hmmm a rurki na kompresorze sprawdzaliście?

: 12 kwie 2015, o 14:54
autor: parnik1994
ktos92, no od góry idzie jedna do odmy , a na dole tez jeszcze cos jest?

: 12 kwie 2015, o 15:01
autor: ktos92
Z tego co wiem jest jeszcze jedna do której bardzo ciężko się dostać zaraz zerkne do WIS/EPC i dam Ci znać...

Edit@
Nie moge teraz użyć tata używa... Był temat na forum chyba smart o tym pisał ;)

Edit2@
Zerknąłem, pomyliłem się, jest jedna rurka, natomiast hmmm, sprawdzałeś uszczelnienie, tzn uszczelke rury która idzie od Kompressora do intercoolera?

: 12 kwie 2015, o 19:43
autor: parnik1994
ktos92, słuchaj gdyby była nieszczelność to chyba by to nie miało wpływu ze raz przepustnica działa poprawnie i jak dodaje gazu to sie zamyka, a jak np zgasze i odpale przepustnica stoi w miejscu. Jeszcze nigdy moc mi nie zgineła w czasie jazdy. Zawsze jak zgasze i odpale... Dziwne jest to że chyba nawet jak by sie zacinała to by tez zacinała sie podczas jazdy, a tu ona albo pracuje cały czas, albo stoi i nawet nie drgnie

: 12 kwie 2015, o 20:59
autor: Gabrielll
parnik1994, zrób test z żarówką :ok:

: 13 kwie 2015, o 18:56
autor: polofix
parnik1994 pisze:ktos92, słuchaj gdyby była nieszczelność to chyba by to nie miało wpływu ze raz przepustnica działa poprawnie i jak dodaje gazu to sie zamyka, a jak np zgasze i odpale przepustnica stoi w miejscu. Jeszcze nigdy moc mi nie zgineła w czasie jazdy. Zawsze jak zgasze i odpale... Dziwne jest to że chyba nawet jak by sie zacinała to by tez zacinała sie podczas jazdy, a tu ona albo pracuje cały czas, albo stoi i nawet nie drgnie
U mnie było dokładnie to samo i wyszło ostatecznie że przepustnica kompresora jest uszkodzona.

: 13 kwie 2015, o 19:38
autor: parnik1994
A jak to zdiagnozowales? Co zrobiles zeby sie upewnic?

: 13 kwie 2015, o 19:41
autor: Gabrielll
parnik1994 pisze: Co zrobiles zeby sie upewnic?
żarówka podpięta pod sterowanie :dokuczacz:

Teraz jestem bardzo zajęty, gdyby nie to to byśmy się podmienili dla testu - nowa to koszt ok. 4 500 zł. Używki widziałem i po 250 zł.

: 13 kwie 2015, o 19:47
autor: parnik1994
No dobra ale jak podlaczyc ta zarowje i pod ktore przewody? A co do ceny to roznie bo widzialem i po 150 zl

: 13 kwie 2015, o 19:50
autor: Gabrielll
Podłączasz pod zasilanie - w tym temacie polofix, chyba opisał, które to dokładnie przewody. A jak nie to może zaraz napisze :dokuczacz: