Strona 6 z 10

: 4 wrz 2015, o 16:21
autor: gotiger
gotiger pisze:A czego byś się spodziewał ?
W trybie "lekkiej nóżki" spalanie może min jeszcze spadnie, ale mało mnie to teraz interesuje, bo to nie okolice 5zł/L tylko niecałe 2 :rotfl:
jarod32 pisze:żeby palił mniej jak PB ?? No chyba , że 5 gen :D
Ja chciałem taką założyć, ale nie bardzo w Lublinie jest gdzie :bezradny:
Gabrielll pisze:Gdzieś już widziałem taką butlę.... A już pamiętam, nawet się wq....em że ja mam taką małą i w dodatku za niską
Gabrielll, ale butla to nie jest wielki koszt :ok:
Jakie masz wymiary (dokładnie) wytłoczki na koło?
wasiliew pisze:Ale dopytam sie jeszcze czy jakiś wspornik dali
Mogli nie dać, ale ta plastikowa wytłoczka jest naprawdę mocna - testowałem swoim ciężarem :haha: i daje radę. Ja mam butelkę 62L brutto czyli jakieś 6L przy tankowaniu do pełna mniej.
Smart pisze:Wszystko powyżej 10 litrów i więcej gazu a nawet trasy. Gdzie tu te 9 litrów z opisów innych. Hmm.
Smart, pewnie się da zejść poniżej 10L, ale jazda do max 80-90 na trasie, płynnie i na tempomacie, tylko po co się tak męczyć :wysmiewacz:
Co do porównania kaloryczności lpg i pb wszystko też się zgadza. Jak pamiętam ustawienia korekt lpg to w przedziale 0-2000obr/min korekty dochodzą do 1,3 czy nawet 1,32 (zrobię zrzuty/fotki jak będę miał kabelek do lpg). Natomiast powyżej 2500obr korekty były w okolicach 1,1-1,15 (o ile dobrze pamiętam).

Gabrielll, co do wspornika pod butlą, to na forum lpg nie wszyscy to praktykują i podobno wytrzymuje. Ja narazie także jeżdżę bez, choć mam kilka metrów płaskownika ocynkowanego i miałem montować w razie co. Nawet gość który mi zakładam twierdził, że nie stosował wsporników i nikt jak dotąd nie zgłaszał uwag (w razie co ma lub jak będę chciał to mi to zamontuje).

: 17 lis 2015, o 17:18
autor: Martinez09
Czy do w203 coupe da sie butle zamontować w miejscu na koło zapasowe? Większość samochodów, które przeglądałem miały butle w bagażniku.

: 17 lis 2015, o 17:38
autor: jarod32
Ciężko .. Znane są przypadki wycinania podłogi .

: 17 lis 2015, o 18:13
autor: Martinez09
jarod32 pisze:Ciężko .. Znane są przypadki wycinania podłogi .
Dzięki za odp. To już wole zająć troche miejsca w bagażniku, na moje potrzeby wystarczy.

: 17 lis 2015, o 20:30
autor: Smart
Martinez tylko baryła i połowa bagażnika z bani jeśli weźmiesz jakąś sensowną pojemnościowo niestety albo rżnięcie tej plastikowej wytłoki. :bezradny:

: 18 lis 2015, o 08:00
autor: Martinez09
Smart pisze:Martinez tylko baryła i połowa bagażnika z bani jeśli weźmiesz jakąś sensowną pojemnościowo niestety albo rżnięcie tej plastikowej wytłoki. :bezradny:
A dużo większe koszta z wycinaniem tej wytłoki? I jaka to sensowna pojemnościowa butla? ;>

: 18 lis 2015, o 15:30
autor: Smart
Tutaj w kategorii Lpg jest o gazie do coupe i są takie foty z profesjonalną konstrukcją etc. i ktoś tam zapłacił bodaj 400-600 pln więcej ale nie pamiętam. Takie normalne rżnięcie palstiku wychodzi mniej. Temat jest o butli w coupe. :tak:

: 18 lis 2015, o 20:24
autor: Martinez09
Ok dzięki za info :) poszukam

: 30 gru 2015, o 19:14
autor: Jacinto2206
Witam. Przyszedł czas na zagazowanie mojego Mietka choć robię to z bólem. Chciałbym żeby zrobić to raz a dobrze. Nie miałem auta z gazem więc proszę o pomoc klubowiczów którzy już mają doświadczenie jeżdżąc na gazie. Gabrielll opisał kilka modeli instalacji. Ja myślałem o takiej konfiguracji:
Sterownik- LPG TECH
Reduktor- KME GOLD
Wtryski - Baracudy
Butla w kole zapasowym
Napiszcie co o tym sądzicie,a moze ktoś jeżdzi na takim zestawie.
Może polecicie dobrego gazownika który poradziłby sobie z tym w Szczecinie lub okolicy.

: 30 gru 2015, o 19:40
autor: jarod32
Ja osobiście obstawiam na komplety jednego producenta .. ale szkoły są różne . Mnie nikt na "składaka " by nie namówił . :nie:

: 30 gru 2015, o 20:23
autor: Jacinto2206
jarod32 może doradzisz co Ty byś wybrał bo nie mam doświadczenia z gazem wszystkie moje auta jeżdżą tylko na benzynie. Wszelkie wskazówki i rady chętnie przeczytam.

: 30 gru 2015, o 21:02
autor: gotiger
Jacinto2206 pisze:Przyszedł czas na zagazowanie mojego Mietka choć robię to z bólem
Niestety znam ten problem - 5 miesięcy mówiłem sobie odnośnie spalania, że nauka jazdy musi potrwać i jak już poznamy się z :mb: będzie lepiej ... niestety nie było :yyy: w 6-stym miesiącu założyłem STAGa :ok:
Jacinto2206 pisze:Ja myślałem o takiej konfiguracji:
Zestaw może i nie jest zły, ale ja również bardziej przychyliłbym się do zdania jarod32, ale to moje zdanie :tak:

: 30 gru 2015, o 21:14
autor: jarod32
Bardziej bym szukał RENOMOWANEGO zakładu z nieposzlakowaną opinią i dobrymi referencjami . Pisałem wielokrotnie, że bardziej szkodliwe jest niedbałe, niefachowe instalowanie układu niż jego producent. Wiadomo, każdy układ ma plusy i minusy, ale fachowiec doradzi co i jak . Nie można szukać oszczędności pozornych. Co z tego , że wydasz na instalację mniej , jak będziesz klął na nią i wydasz więcej na wymiany , podmiany , regulacje etc ? Pamiętaj też o tym , że silnik musi być w nienagannym stanie, najlepiej zaraz po obsłudze. Każde niedomaganie silnika , "na gazie" uwidoczni się z dziesięciokrotną siłą . Jedyne co mogę zasugerować to zbiornik w koło tzw pełen. Np Elpigaz produkuje i sprzedaje linię MOR_MO przy tych samych gabarytach , większa pojemność.

: 31 gru 2015, o 15:29
autor: Jacinto2206
jarod32 Możesz napisać jaką masz instalację (jeśli to nie tajemnica) i jak Ci się sprawuje. Najlepiej założyć sprawdzoną instalacje niż póżniej jeżdżić co chwilę do gazownika na regulacje i inne naprawy.

: 31 gru 2015, o 15:47
autor: jarod32
Problem w tym , że mam BRC ale w Hondzie Accord .. MB miałem .. ale już nie mam .. Co do BRC .. sequent 24 z największym parownikiem i nie dam złego słowa powiedzieć . 190 koni kręci jak trzeba.