Strona 1 z 1

Regulator ciśnienia paliwa

: 11 sty 2009, o 12:50
autor: dexter264
Witam wszystkich serdecznie,mam takie pytanie odnośnie regulatora ciśnienia paliwa znajdującego się na listwie,mianowicie gdy go wymontuję to nie będę musiał zbierać jakiś części pod samochodem?uszczelek, oringów itp?A po drugie jak wygląda później odpalanie jak demontaż i ponowny montaż wpłynie na ponowny rozruch silnika,jakby mi koś udzielił jakiś wskazówek to bym był wdzięczny :tak:

: 11 sty 2009, o 13:12
autor: Wesoł
Zacznij od szczegółów, jaki silnik, jaka moc itd. :oczko:

: 11 sty 2009, o 13:38
autor: dexter264
Silnik 220CDI

: 11 sty 2009, o 14:45
autor: Wesoł
dexter264 pisze:mianowicie gdy go wymontuję to nie będę musiał zbierać jakiś części pod samochodem?uszczelek, oringów itp?
=> nie wiem o co ci tu chodzi...

Nie wiem też w jakim celu chcesz go wymontować. Jeździć się bez tego regulatora, bądź z niesprawnym nie da. Wyskakuje ci błąd EPC i paliwo nie idzie do silnika.
Jak chcesz go wymienić bo jest w "kiepskim stanie" najlepiej zrobić to w jakimś warsztacie koszt koło 100zł.
Jeżeli chcesz zrobić to sam, to przygotuj się na problemy z uruchomieniem silnika. Paliwo będzie musiało przepchnąć powietrze które dostało się już do układu.

: 11 sty 2009, o 15:57
autor: dexter264
chcę go wymienić ponieważ nierówno pracuję silnik na wolnych obrotach i podejżewam że to jest wina regulatora

: 11 sty 2009, o 16:03
autor: mercfan
A jak silnik jest rozgrzany to nie ma tendencji do tego żeby zgasnąć??

: 11 sty 2009, o 16:09
autor: dexter264
no nie bardzo,myślę ,że mu daleko do tego żeby zgasł.

: 11 sty 2009, o 16:18
autor: mugger
proponuje najpierw zrobić mały eksperyment...
...w menu ustawień komputera na ostatnim miejscu są ustawienia dot. heatera
wejdź w nie i wyłącz go :ok: - myślę że auto się ''uspokoi''

: 11 sty 2009, o 16:21
autor: Wesoł
A ja myślę, że jest to zbyt poważna sprawa żeby robić testy i wymieniać coś czego nie jest się pewnym. Jedź na komputer będziesz wiedział czemu nierówno pracuje, bo raczej nie jest to objaw wysłużonego regulatora.

: 11 sty 2009, o 18:41
autor: serwisant
Nic nie wypadnie uważaj tylko na śrubki ażeby ich nie zgubić, w nowym regulatorze jak bedziesz montował, uszczelniacze przesmaruj np ropą .

: 11 sty 2009, o 20:20
autor: dexter264
czy później trudny jest rozruch silnika po wymianie regulatora?

: 11 sty 2009, o 20:39
autor: Wesoł
Tak. Bo dostaje się spora ilość powietrza do układu.

: 11 sty 2009, o 20:59
autor: tpolo
Zaryzykuj uruchom bez ciekaw jestem co wystrzeli w kosmos.
Nie poprawiaj niemieckiej techniki jakakolwiek ona jest. Z doświadczenia i obserwacji raczej źle się to kończyło