Strona 2 z 3

: 26 wrz 2010, o 23:17
autor: 21danielk
nie spodziewałem się że on jest tak tani . jak akurat tego kupię to będę wszystko OK

: 26 wrz 2010, o 23:27
autor: Barnaba
21danielk pisze:nie spodziewałem się że on jest tak tani . jak akurat tego kupię to będę wszystko OK
to jest licytacja, a nie "kup teraz" - jeszcze wszystko może się zdarzyć, do aktualnej ceny (16 PLN) nie przywiązywałbym się zbytnio.

: 26 wrz 2010, o 23:32
autor: 21danielk
Tak wiem o tym ja myślałem że to kosztuje w granicach 100zł a nie kilkudziesięciu złotych

: 27 wrz 2010, o 08:31
autor: pleban
Dla tych wszystkich, którzy szukają wygodnego w użyciu urządzenia diagnostycznego polecam skaner przedstawiony na zdjęciach. Wygodne urządzenie z polskim menu łatwy w obsłudze w każdej chwili gotowy do użycia, nie trzeba targać ze sobą komputera. W wyszukiwarce ALLEGRO wpisz "Dominator" i wyświetlą się wszystkie urządzenia tego typu.

: 27 wrz 2010, o 17:01
autor: Kompresssor
pleban pisze:Dla tych wszystkich, którzy szukają wygodnego w użyciu urządzenia diagnostycznego polecam skaner przedstawiony na zdjęciach. Wygodne urządzenie z polskim menu łatwy w obsłudze w każdej chwili gotowy do użycia, nie trzeba targać ze sobą komputera. W wyszukiwarce ALLEGRO wpisz "Dominator" i wyświetlą się wszystkie urządzenia tego typu.
A jest taka opcja, że ten tester obsłuży moje MB i Clio mojej kobitki?

: 27 wrz 2010, o 18:11
autor: greghoryy
Akurat mam tego Elma 327 ale nawet nie podlaczalem do Mercedesa bo myslalem ze w zyciu go nie obsluzy...

: 27 wrz 2010, o 18:17
autor: pleban
Radzą sobie z protokółami CAN bardzo dobrze, odczytują i kasują błędy, oraz odczytują parametry silnika w czasie rzeczywistym. Co do analogów to tylko czytają i kasują błędy. Z francuzami może być problem w Peugeot nie działa co do Renault to nie wiem. W MB czyta jak wspomniałem na początku.

: 27 wrz 2010, o 19:06
autor: Kompresssor
pleban pisze:Radzą sobie z protokółami CAN bardzo dobrze, odczytują i kasują błędy, oraz odczytują parametry silnika w czasie rzeczywistym. Co do analogów to tylko czytają i kasują błędy. Z francuzami może być problem w Peugeot nie działa co do Renault to nie wiem. W MB czyta jak wspomniałem na początku.
Odczyt i kasowanie błędów srs też?

: 27 wrz 2010, o 19:28
autor: pleban
Czyta tylko dane z komputera silnika.

: 27 wrz 2010, o 19:54
autor: Kompresssor
pleban pisze:Czyta tylko dane z komputera silnika.
:dobani:

Tutaj np ma funkcję testowania SRS. Nic z tego nie kumam.
http://moto.allegro.pl/dominator-bmw-ob ... 13574.html

Czy są w ogóle tanie testery (300-400zl) które obsługują więcej niż tylko silnik?

: 27 wrz 2010, o 20:38
autor: pleban
To urządzenie jest dedykowane dla BMW.
W MB czyta tylko silnik.

Tu masz najtańszy, ale chyba na programie bez języka polskiego a do tego musisz mieć komputer.
Do modeli produkowanych do 2005roku.
http://moto.allegro.pl/interfejs-merced ... 50678.html

: 27 wrz 2010, o 22:13
autor: greghoryy
Jaka jest roznica pomiedzy :
http://moto.allegro.pl/mercedes-benz-st ... 96036.html
a tym:
http://moto.allegro.pl/interfejs-merced ... 50678.html

Ten drugi jest tylko do diagnostyki? Chcialbym kupic ten pierwszy fejs tylko nie wiem czy jest to oplacalne...

: 28 wrz 2010, o 08:40
autor: pleban
Pierwszy jest urządzeniem bazującym na oryginalnym programie serwisowym MB. Dzięki niemu można dokonywać również ustawienia, wczytywania danych w sterowniki. Urządzenie wskazuje umiejscowienie uszkodzonej części i sposób naprawy,posiada rysunki i schematy.
Drugi jest skanerem odczytującym błędy i kasownikiem podstawowych sterowników w aucie.
Przeznaczony do aut wyprodukowanych do 2005 roku czyli nie działa w W203 po lifcie- teoretycznie, jak jest faktycznie nie wiem.

: 12 paź 2010, o 14:14
autor: mcgrot
kSmuk pisze:Na siodemce nie sprawdzalem, ale na viscie nie chce dzialac. Na 2003 i XP chodzi bez problemu.
chodzi tylko na XP SP2 i fizycznym porcie com

[ Dodano: 2010-10-12, 14:24 ]
I jak kolego poradziles sobie? Tez musze kupic taki fejs tylko nie mam pewnosci jak Ty czy zadziala. Mi Carsoft zainstalowal sie bezproblemowo. Jak uda Ci sie podlaczyc to daj znac. Bo wlasnie nie wiem czy kupic ten fejs za 200 zl czy za 400zl Pozdrawiam
nie kupuj interfefsu tylko multiplxer. bedziesz mial pawidlowa diagnoze wszystkich modulow. inni przelaczaja kabelki i placza , ze im glupoty pokazuje albo koncza w ASO.

: 12 paź 2010, o 18:37
autor: wredny
mcgrot pisze:
kSmuk pisze:Na siodemce nie sprawdzalem, ale na viscie nie chce dzialac. Na 2003 i XP chodzi bez problemu.
chodzi tylko na XP SP2 i fizycznym porcie com

[ Dodano: 2010-10-12, 14:24 ]
I jak kolego poradziles sobie? Tez musze kupic taki fejs tylko nie mam pewnosci jak Ty czy zadziala. Mi Carsoft zainstalowal sie bezproblemowo. Jak uda Ci sie podlaczyc to daj znac. Bo wlasnie nie wiem czy kupic ten fejs za 200 zl czy za 400zl Pozdrawiam
nie kupuj interfefsu tylko multiplxer. bedziesz mial pawidlowa diagnoze wszystkich modulow. inni przelaczaja kabelki i placza , ze im glupoty pokazuje albo koncza w ASO.
Co do fizycznego portu, to można go dokupić do lapka w postaci Exprescard (jakieś 150pln za 2xCOM) albo PCMCIA.

W jednym z opisów znalazłem info, że multiplexer przełącza tylko piny poprzez złącze okrągłe 38pin. Czyli EOBD2 spod kolumny kierownicy.

ELM327 niby odczytuje błędy, ale mi jakoś nic nie odczytał, ale za to loguje dane z jednym z wielu obsługujących go programów.

Pozdrawiam