Strona 2 z 6

: 31 mar 2009, o 10:24
autor: darekf
dzisiaj bylem w serwisie. Okazalo sie ze odlaczyl sie kabel w dzwiach. Zdjeto tapicerke podlaczono kabelek i wszystko jest ok.
Pozdrawiam

: 7 kwie 2009, o 15:39
autor: V126
Ja podniosłem machę, bo klima mi nie działała, pooglądałem parę rzeczy i wpadłem na pomysł pokasowania błędów, maska była przymknięta, osłona silnika górna w bagażniku. Wkładam kluczyk i kicha... Błąd SRS. Jak zacząłem swoim archaicznym kompem i carsoftem 7.4 kasować błędy, to coś mnie zaczęło trafiać. Muszę odłączyć akumulator na noc.
P.S. Nie dotykałem nic co miałoby związek z poduszkami. :bezradny: Zadziwia mnie ten mb ale przy okazji posprawdzałem sobie wszystkie bezpieczniki, na marginiesie ktoś włożył do przekaźnika rozrusznika bezpiecznik 30A, zamiast 20A. Nieścisłość poprawiona.

: 7 kwie 2009, o 20:49
autor: mercfan
V126, W Volkswagenie jak i myślę w innych markach często zapala się SRS po prostu z niczego, układ ten jak wiesz musi być 100% sprawy i tylko małe wahania się napięcia czy jakiś drobny opór przez zaśniedziałe styki powoduje błąd. Często kostki w drzwiach i pod fotelem są sprawcami, w drzwiach bo wstrząsy od trzaskania, a pod fotelem od jego przestawiania :usmiech:

: 7 kwie 2009, o 22:32
autor: V126
Zdaję sobie z tego sprawę i już na nockę Menio stoi z odłączonym + od akumulatora. Mógłbym kasować to Carsoftem, ale mam stary komputer w garażu, a Carsoft, to tylko Carsoft, więc działa to powoli, kurde, że nie mam w nowym wyjść COM. :uee: Co do przestawiania fotela i trzaskania drzwiami to wtedy ani jedno ani drugie nie miało miejsca. Ruszałem kablami od akumulatora, a je mam skręcone ściskami hydraulicznymi, bo ktoś przeciął oba kable od klemy + i tym skręcił, to tak latało, a ja jako przyszły mgr inż. hydraulik, poprawiłem te ściski. Jutro wymienię to na konkretne łączniki elektryczne.

[ Dodano: 2009-04-08, 15:17 ]
Z tym kasowaniem błędów SRS przez odłączenie akumulatora, to lipa. Samochód stał od wczoraj 21.30 do dzisiaj 14.30 czyli 15 godzin i NIC! Będe musiał znaleźć jakieś ustronne miejsce i podłączyć swój zabytkowy komputer, później kawka, ciasteczko i dużo cierpliwości.

: 15 lut 2010, o 00:39
autor: Juniorso
mugger,
Mam prośbe czy możesz mi powiedzieć co mam zrobić jeżeli błąd srs jest wynikiem odpalania samochodu na słabym akumulatorze?
Pozdrawiam i z gory dziekuje.

[ Komentarz dodany przez: V126: 2010-02-15, 11:01 ]
Forum nie działa jak telefon zaufania, piszemy wszystko na forum, a nie na e-mail.

: 15 lut 2010, o 11:00
autor: V126
Naładuj akumulator, albo go wymień, powinno samo zniknąć, choć ja chyba musiałem kasować.

: 15 lut 2010, o 13:55
autor: noc
Błąd napięcia akumulatora, jeżeli powstał w czasie jazdy lub odpalania, trzeba skasować, sam
nie zginie.

: 24 lut 2010, o 17:01
autor: bomard
Witam wszystkich odnośnie nieszczęśliwego SRS to również mi się to zapaliło tylko stało się to po tym jak po kolei zacząłem wyciągać bezpieczniki w luku bagażowym i pasażerskim na przekręconej stacyjce. Czy może mi ktoś powiedzieć który bezpiecznik za to odpowiada i jak teraz skasować ten komunikat ??

: 24 lut 2010, o 18:01
autor: kSmuk
Bez obrazy, ale po jaka cholere wyciagales bezpieczniki na wlaczonym zaplonie? Przeciez to logiczne, ze jak wyjmiesz bezpiecznik na wlaczonym zaplonie, to przerwiesz przeplyw pradu do modulu, co zaskutkuje bledem (powod: modul niedostepny, zestaw wskaznikow zglupieje). Teraz pozostaje jechac na Star Diagnosis i wykasowac bledy (koszt: ?, do ASO lepiej nie jedz, zaplacisz 200zl za wykasowanie). Mozna jeszcze kombinowac Carsoft'em, niestety nie zawsze na cos sie to zda.

: 24 lut 2010, o 18:15
autor: bomard
No niestety wiem ze głupota ale szukałem bezpiecznika od podgrzewania lusterek i stało się. Oczywiście miałeś rację bez podłączenia pod kompa się nie obyło przed sekundą wróciłem koszt 30 zł Pozdrawiam

: 24 lut 2010, o 19:13
autor: kSmuk
Co do podgrzewania lusterek: viewtopic.php?t=1129
Bezpiecznik numer 21 i 22.

Błąd SRS

: 7 cze 2010, o 11:56
autor: effronte
Witam
W moim egzemplarzu w203 2002r 2.2cdi również sygnalizuje błąd SRS. Po odczytaniu carsoftem pokazało B1FA1. Niestety nigdzie nie mogę znaleźć żadnych informacji o tym błędzie. Jeśli ktoś z Was się z tym spotkał proszę o info. Dzięki

: 12 cze 2010, o 10:05
autor: kSmuk
A oprocz bledu jaki podalo tekst?

: 13 cze 2010, o 21:26
autor: effronte
Witam ponownie

Niestety wyświetliło tylko błąd brak jakiegokolwiek opisu który pomógłby w lokalizowaniu usterki.
Pozdrawiam

: 2 lis 2010, o 09:02
autor: juan77
Witam,
potrzebuję pomocy jeżeli chodzi o SRS, zapaliła się kontrolka i komunikat na komputerze SRS RESTRAINT SYSTEM FAULTY DRIVE TO WORKSHOP, posiadam MB C 200 z 2004 roku, kontrolka i komunikat zapaliły się po zgaszeniu samochodu, nie jestem pewien co do przeszłości pojazdu i nie wiem co robić
POMÓŻCIE
pozdrawiam :placz: