Tym się akurat nie chwaliłem wcześniej ale teraz bardzo się przydało , mianowicie tarcza kotwicza dorobiona na laserze ze stali kwasoodpornej gdyby nie to to ręcznego poprostu by nie było gdyż jak na fotce niżej trzeba w tym miejscu wyciąć pod zacisk :
Tak wygląda adapter przykręcony w miejscu starego zacisku :
i złożone :
Teraz coś o efektach
ręczny nożny działa jak w serii , ręczny hydrauliczny blokuje koła pociągnięciem jednym palcem , a hamulec zasadniczy jest dużo lepszy , tył się nie blokuje bo było to moją obawą tak że same plusy +++ Poza jednym koniecznie muszę wymienić serwo i pompkę od hydrołapki na większe (większym tłoczkiem) gdyż pedał jest dużo miększy (później łapie) ale myślę że od amg coś powinno być większe ... Jeśli ktoś też chciał by taka modyfikację przeprowadzić to dużo łatwiej było by zrobić to wywalając ręczny nożny właściwie to brakowało by wam adaptera i wszystko p&p
ale jednak ręczny jest często potrzebny poza tym nie przejdzie przeglądu a jeśli ręczny ma zostać jak u mnie to trzeba dorobić bęben i nową tarczę kotwiczą , dużo prościej było by też wstawić tam zacisk 4tłoczkowy z racji tego że nie ma między otworami tego łączenia
Tak że to była już ostatnia modyfikacja w tym aucie , więcej już nie planuję gdyż z racji słabego stanu blacharskiego nie ma sensu ratowania tego , na wiosnę auto zostanie rozebrane na części i te które się sprawdziły w tym przeswapuję do nowej bazy Clk w209 które będzie już bezbłędne dzięki doświadczeniu które zdobyłem przy tym projekcie
Dodano 04.01.19
Seryjna pompa 20/23mm została zamieniona na większą łatwo dostępną od większych silników 20/25 a ta została "rozwiercona" na 23/25 + dotoczenie większego tłoczka i nowe uszczelniacze teraz pedał jest taki jak powinien do tego jeszcze zamontowany korektor z regulacją i hamuje idealnie