Strona 12 z 12

Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^

: 4 gru 2018, o 09:54
autor: Meniu
Masz jakiś to gdzie jeździsz czy krecisz bączki po mieście?

Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^

: 4 gru 2018, o 19:56
autor: przecinek
Już tyle razy się powtarzam że jest to auto przede wszystkim na co dzień :) a latać bokiem można na każdym zakręcie jeśli nikogo nie ma w pobliżu :dokuczacz:

Wracając do układu hamulcowego tarczo bęben 330mm wygląda tak ( wytoczony bęben pod ręczny i na to przyjdzie tarcza)

Obrazek

Przód już postawiony na Brembo 4tłoczkowym ,głównie chodziło o to że musiałem kupić jakieś zaciski pod 330 więc od razu kupiłem 4 tłoczki zawsze to lepiej a dwutłoczek idzie na tył chyba że napotkam jakieś problemy to wtedy 4 tłoczek będzie na tyle , różnica 4t a 2t jest taka ze 2t trzeba dać 10mm więcej dystansu żeby felga nie obcierała więc nie wiem czy mi to się zmieści z tyłu gdzie na wyrolowanym nadkolu rant już lekko wystaje :D

Obrazek

Obrazek

CDN...

Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^

: 10 gru 2018, o 20:28
autor: przecinek
Tym się akurat nie chwaliłem wcześniej ale teraz bardzo się przydało , mianowicie tarcza kotwicza dorobiona na laserze ze stali kwasoodpornej gdyby nie to to ręcznego poprostu by nie było gdyż jak na fotce niżej trzeba w tym miejscu wyciąć pod zacisk :

Obrazek

Tak wygląda adapter przykręcony w miejscu starego zacisku :

Obrazek

i złożone :

Obrazek

Teraz coś o efektach :) ręczny nożny działa jak w serii , ręczny hydrauliczny blokuje koła pociągnięciem jednym palcem , a hamulec zasadniczy jest dużo lepszy , tył się nie blokuje bo było to moją obawą tak że same plusy +++ Poza jednym koniecznie muszę wymienić serwo i pompkę od hydrołapki na większe (większym tłoczkiem) gdyż pedał jest dużo miększy (później łapie) ale myślę że od amg coś powinno być większe ... Jeśli ktoś też chciał by taka modyfikację przeprowadzić to dużo łatwiej było by zrobić to wywalając ręczny nożny właściwie to brakowało by wam adaptera i wszystko p&p :) ale jednak ręczny jest często potrzebny poza tym nie przejdzie przeglądu a jeśli ręczny ma zostać jak u mnie to trzeba dorobić bęben i nową tarczę kotwiczą , dużo prościej było by też wstawić tam zacisk 4tłoczkowy z racji tego że nie ma między otworami tego łączenia

Tak że to była już ostatnia modyfikacja w tym aucie , więcej już nie planuję gdyż z racji słabego stanu blacharskiego nie ma sensu ratowania tego , na wiosnę auto zostanie rozebrane na części i te które się sprawdziły w tym przeswapuję do nowej bazy Clk w209 które będzie już bezbłędne dzięki doświadczeniu które zdobyłem przy tym projekcie :hejka:

Dodano 04.01.19

Seryjna pompa 20/23mm została zamieniona na większą łatwo dostępną od większych silników 20/25 a ta została "rozwiercona" na 23/25 + dotoczenie większego tłoczka i nowe uszczelniacze teraz pedał jest taki jak powinien do tego jeszcze zamontowany korektor z regulacją i hamuje idealnie :)

Obrazek

Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^

: 10 gru 2018, o 20:36
autor: lechita
@przecinek, jesteś niesamowity ze swoją pasją i umiejętnościami. :ok:

Re: Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^

: 10 gru 2018, o 22:02
autor: Dziki Mar
I wolnym czasem.