Re: Mercedes-benz CLK W209 projekt
: 20 sie 2019, o 13:47
Hej poskładałem nowy filmik zapraszam do oglądania
https://youtu.be/NyuPkcQFH0k
Wałki już wystrojone na 1.35 bara więcej nie ma sensu na obecnej turbinie, zapycha się spalinami poza tym kute korby są w drodze wiec tym bardziej nie ma sensu więcej pompować , jak wpłynęły wałki wg mojego odczucia to charakterystyka na podciśnieniu jest taka sama , turbina trochę później wstaje , między 1-3 tys jest trochę przymulona gdzie wcześniej w tym zakresie był bardziej elastyczny ale za to pow 4 czuć wielką różnicę a pow 6 już ogromną przepaść do tego co było wcześniej , zniknął dołek na mapie paliwa , charakterystyka jest jak w japońcach chciało by się go kręcić i kręcić w nieskończoność na razie odcinka 7 tys z racji miękkich sprężyn , obecnie spawam nowy kolektor i wstawiam większe turbo na ceramicznej kulce i lekkim wirniku cnc PowerSpirit PS600XR (GTX3076R) o wydajności do 600KM mam nadzieje że będzie wstawać podobnie i odetka górę na większym doładowaniu + kute korby i można będzie 2 bary atakować
Mam też pomiary wałków seryjnych i sportowych do końca jeszcze nie wiem czy są dobrze ustawione czy mogło by być lepiej ogólnie na ori ustawieniu na znaki nie dało się jechać ani nawet zostawić go na wolnych obrotach
https://youtu.be/NyuPkcQFH0k
Wałki już wystrojone na 1.35 bara więcej nie ma sensu na obecnej turbinie, zapycha się spalinami poza tym kute korby są w drodze wiec tym bardziej nie ma sensu więcej pompować , jak wpłynęły wałki wg mojego odczucia to charakterystyka na podciśnieniu jest taka sama , turbina trochę później wstaje , między 1-3 tys jest trochę przymulona gdzie wcześniej w tym zakresie był bardziej elastyczny ale za to pow 4 czuć wielką różnicę a pow 6 już ogromną przepaść do tego co było wcześniej , zniknął dołek na mapie paliwa , charakterystyka jest jak w japońcach chciało by się go kręcić i kręcić w nieskończoność na razie odcinka 7 tys z racji miękkich sprężyn , obecnie spawam nowy kolektor i wstawiam większe turbo na ceramicznej kulce i lekkim wirniku cnc PowerSpirit PS600XR (GTX3076R) o wydajności do 600KM mam nadzieje że będzie wstawać podobnie i odetka górę na większym doładowaniu + kute korby i można będzie 2 bary atakować
Mam też pomiary wałków seryjnych i sportowych do końca jeszcze nie wiem czy są dobrze ustawione czy mogło by być lepiej ogólnie na ori ustawieniu na znaki nie dało się jechać ani nawet zostawić go na wolnych obrotach