Blok zamknięty blaszkami wbite na wcisk
Blok splanowany razem z blaszkami oraz tuleje powiększone na tłoki na pierwszy szlif (+0.5mm) tj 90,9 na 91,4 zwiększony luz tłok tuleja z seryjnego 0.035mm na 0.07mm
tłoki nural , bardzo dobre , miałem kiedyś założone dwa nowe i dwa seryjne i w dwóch seryjnych były pęknięte półki a te były całe
i w końcu kute korby
wagowo: seryjna 586g kuta 615g , korby krótsze o 1.6mm dla odprężenia cr zapewne w okolicy lekko poniżej 8
tutaj najważniejsze czyli zwiększenie szczeliny na pierścieniach z seryjnego 0.3 do 0.5 mm zapobiegnie to pękaniu półek
na tej fotce widać pierścienie do oringowania pod uszczelkę pod głowicę w celu lepszego trzymania , zamiast męczyć się z drutem zrobiłem na tokarce pierścienie pod wymiar wyszło idealnie
wauu naprawiony napawany i dorobione normalne wpusty
jeszcze dodatkowo loctite 3020
głowica to wiadomo z poprzednich fotek : twarde podwójne sprężyny , tytanowe talerzyki , mocny porting po 2mm na stronę , poler komory no i oringowanie do tego mechaniczne popychacze oraz sportowe wałki by świątek
regulacja luzu pod mechanikę zajęła 3 dni
mocno odchudzone koło wału z nakładką pod kompresor , mocno powiększone koło alternatora aby kompresora na fotce nie widać ;/ a i brak pompy wspomagania bo przecież jest elektryczna
kolektor i dp był już owinięty wcześniej ale dałem drugą warstwę tym razem aż 4mm bandaż
grubsza chłodnica wody
całość już od dwóch tygodni się dociera na spokojnie do 1.5 bara , muszę jeszcze zrobić wydech 3" bo tuner nie chce mi stroić na 2.5 , silnik bardzo ładnie chodzi równo , podciśnienie i kompresja w normie moc też ma ok na podciśnieniu , największa różnica to szybko wstająca turbina bar robi już przy 3100obr gtx30 z ar0.63 jest idealne do tego silnika reakcja na gaz i od razu doładowanie wstaje lepiej jak gt28 , trzeba obniżyć obroty wyłączania kompresora lub całkiem go wywalić bo nie czuję żeby był już potrzebny , teraz już od tygodnia jeżdżę na odłączonym i mogło by tak być
niedługo strojenie na 2 bary i jakieś wykresy filmiki ...