Strona 1 z 1

Dziwne błędy po myjni - p0220, p3020, p0748, p0600

: 31 lip 2021, o 15:11
autor: rk4diusz
Jak w tytule. Byłem na myjni ciśnieniowej i po myciu zobaczyłem w miejscu miejsca na stopę wodę :uee: Przejechałem kilka kilometrów i kiedy chciałem kogoś wyprzedzić, nagle zorientowałem się, że nie mam kickdowna.

Teraz ani biegi się nie zmieniają, nie mogę zmienić opcji skrzyni z S na C, jak i również przełączył się w tryb awaryjny. Kasowanie błędów natychmiast mi je przywraca

Zbieg okoliczności? Pedal gazu? Wybierak? Płyta?

Re: Dziwne błędy po myjni - p0220, p3020, p0748, p0600

: 31 lip 2021, o 15:31
autor: Przybek
Zapchane odpływy pod SAMem i w podszybiu i zalana elektronika. Tak jakby zatopione auto...

Re: Dziwne błędy po myjni - p0220, p3020, p0748, p0600

: 31 lip 2021, o 15:36
autor: rk4diusz
Przybek pisze: 31 lip 2021, o 15:31 Zapchane odpływy pod SAMem i w podszybiu i zalana elektronika. Tak jakby zatopione auto...
Jak rozebrałem boczek gdzie się mieści podstopek to widziałem normalnie prześwit na kable, byc może nawet sam. Jak wlałem wodę lejkiem przez odpływ to sytuacja się powtórzyła - odpływ jest drożny, bo normalnie leci przez nadkole woda, ale część też spływa do elektroniki. Tam powinien iść jakiś wezyk, jak w przypadku innych odpływów?

A co z błędami? Minęło 8 godzin I nadal te same błędy. Czym się kierować?

Re: Dziwne błędy po myjni - p0220, p3020, p0748, p0600

: 31 lip 2021, o 15:42
autor: Przybek
Wytargać SAMa i zobaczyć czy wtyczki nie są mokre, a jak są to osuszyć całość z nadzieją że tylko tam zalało. Woda mogła zalać jeszcze jakieś łączenia elektryki w kabinie w tamtym rejonie.

Re: Dziwne błędy po myjni - p0220, p3020, p0748, p0600

: 31 lip 2021, o 21:00
autor: rk4diusz
Trochę już minelo, nadal zostały dwa z błędów.

P0748
P2059

Przy każdym odpaleniu. Wyciągam cale bsi, przeczyszczę i zobaczę co dalej. Dalej tryb awaryjny, brak funkcji C/S, manualnego zmieniania biegów.

Re: Dziwne błędy po myjni - p0220, p3020, p0748, p0600

: 1 sie 2021, o 10:03
autor: rk4diusz
Przybek pisze: 31 lip 2021, o 15:42 Wytargać SAMa i zobaczyć czy wtyczki nie są mokre, a jak są to osuszyć całość z nadzieją że tylko tam zalało. Woda mogła zalać jeszcze jakieś łączenia elektryki w kabinie w tamtym rejonie.
Nie wiem czy to może mieć związek, ale kilka dni wcześniej byłem u gazownika na regulacje i poprzemienial mi przewody ciśnieniowe z tego okrągłego reduktora twierdząc, że ktoś mi źle podlaczyl. Wcześniej nie miałem nigdy błędu "P2059 Reductant injection air pump control circtuit/open" czy w tym reduktorze jest coś, co powinno pchać ciśnienie do skrzyni? Albo jakiś odpowietrznik skrzyni korbowej.

To mój pierwszy automat. Wrzucam zdjęcie co mam pod Obrazek
Obrazek