Strona 1 z 1

W203 2.6 V6

: 18 wrz 2021, o 20:09
autor: Bartek1994
Witam, proszę o pomoc w decyzji. Myślę, że tak czy siak pojadę obejrzeć auto, ale chciałem się poradzić.
https://m.olx.pl/d/oferta/mercedes-c240 ... LrV8V.html
Ogólnie autko mi pasuje, ale zastanawiają mnie dwie rzeczy mianowicie, po sprawdzeniu VIN w specyfikacji wyświetlił się kod 922 taxi engine... Nie wiem co o tym myśleć. Nie wyświetlił się natomiast kod 260 (usunięcie oznaczeń silnika na klapie bagażnika), a auto owych oznaczeń nie posiada. Chciałbym również zapytać o kwestię rozrządu przy tym silniku, jest to M112, ponieważ ciężko cokolwiek znaleźć. Samochód posiada dziesięcioletnią instalację LPG, właściciel przyznał, że silnik faluje przy postoju na gazie, co może być przyczyną? VIN podany w ogłoszeniu. Z góry dziękuję za pomoc.

Re: W203 2.6 V6

: 18 wrz 2021, o 21:13
autor: mienczyslaw2
Kod 922 to raczej "POWER REDUCTION, ENGINES". Pewnie w Belgi przy pełnej mocy wchodzi się w wyższą stawkę ubezpieczeniową.
Jak ja szukałem jakieś pół roku temu to wszystkie w okolicy tej ceny to były szroty. Więc jedź z kimś kto się choć trochę zna. Może się okazać, że silnik to mina i sobie z nim nie poradzisz. Ja po kupnie dołożyłem już około 4 tyś. PLN i to nie koniec, a 90% robocizny robię sam. Jeszcze trochę i dojdę do kwoty bazowej auta, ale ja lubię gwiazdy :rotfl:

Re: W203 2.6 V6

: 19 wrz 2021, o 04:18
autor: Przybek
922 to silnik o ograniczonej mocy a brak oznaczeń to kod M26. LPG ma 10 lat więc wymiana butli raczej niebawem. Przyczyn falowania może być milion - od zajechanych świec po umierające cewki, jakaś nieszczelność w dolocie, wycieki spod pokryw, nieszczelne/niedrożne odmy i kto wie co jeszcze (np wtryski gazowe do wymiany). Najlepiej podłączyć pod SD. Po za tym to tylne sprężyny do wymiany z tego co widać na szybko. Wymiana oleju "jak komputer zawoła" oznacza że od razu wskazana jest płukanka silnika przed pierwszą wymianą oleju po zakupie bo przy zmianach co 25 tysi to tam będzie syf aż miło popatrzeć. Na stan licznika nawet nie masz co patrzeć bo jak ma LPG od dziesięciu lat to zrobił na nim spokojnie ponad 150 a wcześniej 6 lat jeszcze jeździł w Belgii a tam nie kupuje się V6 do jazdy miejskiej tylko na długie i częste trasy :) Jak na to wyposażenie i wersje silnikową to auto jest zbyt tanie i może wymagać dużego wkładu. Ja bym podchodził ostrożnie.