ogrzewanie kabiny
: 19 lis 2021, o 11:25
Termostat działa - utrzymuje temperaturę silnika ponad 80 st.
Wąż zasilający nagrzewnicę gorący, powrót lekko ciepły.
Pokrętła ustawienia temperatury na maxa (jakim urządzeniem one sterują?
Potencjometry regulacji temperatury działają ponieważ mogę wyłączyć/zmniejszać ciepło.
Pompka wody postojowa działa.
Nawiew działa, reguluje opcjami nawiewu, czyli klapy ok.
Temperatura z nawiewu max 45 stopni przy pokrętłach ustawionych na maxa.
W kabinie mam zimno - przy dzisiejszych temperaturach do wytrzymania ale jak spadną mocno poniżej zera to nie pojadę.
W czym może być problem? Czy może w ustawieniach komputera jest, że ma grzać do zadanej temperatury?
Czy po drodze od pompy wodnej silnika do nagrzewnicy jest jakaś regulacja/zawór regulująca przepływ płynu?
Powtórzę pytanie; czym regulują potencjometry temperatury w panelu ogrzewania?
Czy jest możliwe, że układ jest zapowietrzony?
Wąż zasilający nagrzewnicę gorący, powrót lekko ciepły.
Pokrętła ustawienia temperatury na maxa (jakim urządzeniem one sterują?
Potencjometry regulacji temperatury działają ponieważ mogę wyłączyć/zmniejszać ciepło.
Pompka wody postojowa działa.
Nawiew działa, reguluje opcjami nawiewu, czyli klapy ok.
Temperatura z nawiewu max 45 stopni przy pokrętłach ustawionych na maxa.
W kabinie mam zimno - przy dzisiejszych temperaturach do wytrzymania ale jak spadną mocno poniżej zera to nie pojadę.
W czym może być problem? Czy może w ustawieniach komputera jest, że ma grzać do zadanej temperatury?
Czy po drodze od pompy wodnej silnika do nagrzewnicy jest jakaś regulacja/zawór regulująca przepływ płynu?
Powtórzę pytanie; czym regulują potencjometry temperatury w panelu ogrzewania?
Czy jest możliwe, że układ jest zapowietrzony?