Problemy z wrzuceniem pierwszego biegu przy zimnym silniku
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 1 lis 2011, o 18:26
- VIN:
- Lokalizacja: Dublin
-
- VIP
- Posty: 194
- Rejestracja: 9 gru 2011, o 21:42
- VIN:
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
-
- Użytkownik
- Posty: 302
- Rejestracja: 20 mar 2012, o 02:30
- VIN: WDB2030351A293663
- Lokalizacja: wawa
-
- Użytkownik
- Posty: 468
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 11:56
- VIN:
- Lokalizacja: olsztyn
-
- Użytkownik
- Posty: 302
- Rejestracja: 20 mar 2012, o 02:30
- VIN: WDB2030351A293663
- Lokalizacja: wawa
a czy w mercedesie jest cos takiego jak regulacja linki sprzegla?zauwazylem ze jak wciskam na maksa w podloge to biegi wchodza bez problemu wyfdaje mi sie ze linka sprzegla jest slabo naciagnieta gdzie tego szukac ? mialem tak kiedys w oplu po naciagnieciu linki problem ustal czekam na odp
mercedes 2003 sedan 2.0
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
- jjanicki
- VIP
- Posty: 780
- Rejestracja: 3 lip 2009, o 23:59
- VIN: WDD2122251A291175
- Lokalizacja: Szczecin, PL
A czy w Mercedesie jest w ogóle linka sprzęgła
Poszukaj Kolego tematów o odpowietrzaniu układu sprzęgła i o sprzęgle w ogóle...
Poszukaj Kolego tematów o odpowietrzaniu układu sprzęgła i o sprzęgle w ogóle...
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
-
- Użytkownik
- Posty: 302
- Rejestracja: 20 mar 2012, o 02:30
- VIN: WDB2030351A293663
- Lokalizacja: wawa
-
- Użytkownik
- Posty: 468
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 11:56
- VIN:
- Lokalizacja: olsztyn
- hardboyy
- Użytkownik
- Posty: 16
- Rejestracja: 21 sie 2011, o 17:37
- VIN:
- Lokalizacja: Sulęcin
Witam Wszystkich miłośników!
Mam podobny problem mianowicie gdy silnik jest zimny jedynka cieżko wchodzi. Co do 2 biegu brakuje mi słów. Drugi bieg wchodzi dopiero po zatrzymaniu się, podczas jazdy w ogóle nie chce wejść. Auto jest garażowane w garażu jest przeważnie ok 15 stopni i problem pokazuje zupełnie inne oblicze bo podczas wbijania 2 biegu coś chrupie.;/ Dlatego zazwyczaj albo przerzucam szybko na trzeci bieg albo ruszam z drugiego gdy silnik jesi zimny wolno wolno ale zawsze ruszy:)
Mam podobny problem mianowicie gdy silnik jest zimny jedynka cieżko wchodzi. Co do 2 biegu brakuje mi słów. Drugi bieg wchodzi dopiero po zatrzymaniu się, podczas jazdy w ogóle nie chce wejść. Auto jest garażowane w garażu jest przeważnie ok 15 stopni i problem pokazuje zupełnie inne oblicze bo podczas wbijania 2 biegu coś chrupie.;/ Dlatego zazwyczaj albo przerzucam szybko na trzeci bieg albo ruszam z drugiego gdy silnik jesi zimny wolno wolno ale zawsze ruszy:)
mercedes c 108 w 203
-
- Użytkownik
- Posty: 1
- Rejestracja: 12 maja 2012, o 11:48
- VIN:
- Lokalizacja: Poznań
Witam . Mam zamiar kupić mercedesa c180 129KM 2001r. .
Auto ma 100tys km przejechane na liczniku.
W tym aucie bieg pierwszy i drugi brzydko wchodzą . Takie wymęczone strasznie , jest taka hacząca i i tak na końcówce zarybia .Wygląda to tak jakby ktoś na siłe właczał te biegi . Jest cieplo na dworze , auto rozgrzane.
.Reszta biegów pięknie włącza "sprężyście " czuć synchronizację i tak normalnie wchodzi .
Sprzęgło wciska się normalnie bez oporów i nie haczy .
Mam pytanie czy takie skrzynie warto wógóle naprawiac czy kusić sie wymienić całą ?
http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-180-s ... 88804.html
WDB2030351A107204
Auto ma 100tys km przejechane na liczniku.
W tym aucie bieg pierwszy i drugi brzydko wchodzą . Takie wymęczone strasznie , jest taka hacząca i i tak na końcówce zarybia .Wygląda to tak jakby ktoś na siłe właczał te biegi . Jest cieplo na dworze , auto rozgrzane.
.Reszta biegów pięknie włącza "sprężyście " czuć synchronizację i tak normalnie wchodzi .
Sprzęgło wciska się normalnie bez oporów i nie haczy .
Mam pytanie czy takie skrzynie warto wógóle naprawiac czy kusić sie wymienić całą ?
http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-180-s ... 88804.html
WDB2030351A107204
- noc
- Ekspert
- Posty: 2082
- Rejestracja: 26 kwie 2009, o 17:20
- VIN: WDB2030461F911681
- Lokalizacja: Warszawa Drugi sort.
Jeżeli taki problem istnieje tylko na zimnej skrzyni, warto zmienić olej.Jest pewien problem w lepkości oleju w którymś roku, gdy fabryka zmieniła konstrukcję synchronizatorów.
Katalogi się spóźniły i stare podają za gęsty olej.Tam jest niuans, do nr. seryjnego skrzyni biegów olej x, od nr. seryjnego olej y.
Rzeczywiście skrzynia jeżeli się dobrą trafi, jest tańsza od naprawy.
Katalogi się spóźniły i stare podają za gęsty olej.Tam jest niuans, do nr. seryjnego skrzyni biegów olej x, od nr. seryjnego olej y.
Rzeczywiście skrzynia jeżeli się dobrą trafi, jest tańsza od naprawy.
Śniłem o księżniczkach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę, piękną Mercedes
małą srebrną W203 1,8 K
Naprawiam MB prawie pół wieku
13 certyfikatów MB - Stuttgart.
Warsztat W-wa/Ursus tel. (22)6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/
śliczną córkę, piękną Mercedes
małą srebrną W203 1,8 K
Naprawiam MB prawie pół wieku
13 certyfikatów MB - Stuttgart.
Warsztat W-wa/Ursus tel. (22)6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/
-
- Użytkownik
- Posty: 10
- Rejestracja: 3 lis 2013, o 13:25
- VIN:
- Lokalizacja: Inowrocław
WITAM WSZYSTKICH SERDECZNIE.
Posiadam mercedesa w203 coupe c180 2.0 benzyna 95kw i mam problem z wrzuceniem 1 biegu,prezjścia z 1 na 2 i wstecznego nic nie skrzypi tylkojest poprostu duzy opór.
Auto kupywałem w lato przejechalem sie nim dokładnie i nic nie zauwazylem dodam ze jestem zawodowym kierowca i mam jakies pojecie na samochodach ale to mnie boli najbardziej i nie moge do tego dojsc, dlatego tez licze na wasza pomoc.Oczywiście bym to naprawił ale nie wiem co.
Postaram sie opisac bardzo dokładnie moj problem.
Więc tak:
-Autko kupiłem w lato nic sie nie dzialo,teraz gdy jest zimno gdy silnik jest nie rozgrzany jest problem
-Dodam ze wymienilem olej na Mobil1 gl5 75w90 ponoc najwyzsza połko, nic to nie pomogło
-Jak silnik jest ciepły jedynke mozna bez problemu wrzucic i wszystkie wymienione biegi
Dzieje się to tak:
1.Jak mam zamiar wdusić jedynke czuja bardzo duzy opor, nie pomaga wduszanie sprzegla ponowna proba nic
2.Gdy auto jedzie porusza sie bardzo wolno np.10km/h to jedynka wchodzi pieknie
3.Jeszcze wchodzi prawidłowo kiedy np. mam zamiar ją wrzucić czuję opór dodaje lekko gazu to wchodzi ładnie tak jak powinna
4.Wchodzi jeszcze jak proboje ja wrzucic nie moge,daje znowu na luz i znowu probuje ja wdusic to wejdzie
5.Jeszcze jest dobrze np.wejdzie ta jedynka nie puszczam sprzegła tylko całczas mam wduszone to moge dac na luz na jedynke i wchodzi zawsze chyba ze puszcze sprzegło i znowu probuje ja wdusic to juz nie moge
6.Jak nie zrobie którejś z wymienionych wyzej operacji nie chce wejsć
7.Chyba ze silnik jest rozgrzany to wchodzi
Dodam ze kupiłem auto w lato i nic takiego nie było dopiero teraz gdy jest zimno zauwazylem tak uciazliwy bład
SPRZEGŁO:
-Działa poprawnie twardość jest idealna
-Odbija prawidłowo
-Nieślizga się
-Birze tak jak powinno w kazdym aucie
Bardzo proszeo pomoc ja równiez sluze pomoca.
Pozdrawiam
Posiadam mercedesa w203 coupe c180 2.0 benzyna 95kw i mam problem z wrzuceniem 1 biegu,prezjścia z 1 na 2 i wstecznego nic nie skrzypi tylkojest poprostu duzy opór.
Auto kupywałem w lato przejechalem sie nim dokładnie i nic nie zauwazylem dodam ze jestem zawodowym kierowca i mam jakies pojecie na samochodach ale to mnie boli najbardziej i nie moge do tego dojsc, dlatego tez licze na wasza pomoc.Oczywiście bym to naprawił ale nie wiem co.
Postaram sie opisac bardzo dokładnie moj problem.
Więc tak:
-Autko kupiłem w lato nic sie nie dzialo,teraz gdy jest zimno gdy silnik jest nie rozgrzany jest problem
-Dodam ze wymienilem olej na Mobil1 gl5 75w90 ponoc najwyzsza połko, nic to nie pomogło
-Jak silnik jest ciepły jedynke mozna bez problemu wrzucic i wszystkie wymienione biegi
Dzieje się to tak:
1.Jak mam zamiar wdusić jedynke czuja bardzo duzy opor, nie pomaga wduszanie sprzegla ponowna proba nic
2.Gdy auto jedzie porusza sie bardzo wolno np.10km/h to jedynka wchodzi pieknie
3.Jeszcze wchodzi prawidłowo kiedy np. mam zamiar ją wrzucić czuję opór dodaje lekko gazu to wchodzi ładnie tak jak powinna
4.Wchodzi jeszcze jak proboje ja wrzucic nie moge,daje znowu na luz i znowu probuje ja wdusic to wejdzie
5.Jeszcze jest dobrze np.wejdzie ta jedynka nie puszczam sprzegła tylko całczas mam wduszone to moge dac na luz na jedynke i wchodzi zawsze chyba ze puszcze sprzegło i znowu probuje ja wdusic to juz nie moge
6.Jak nie zrobie którejś z wymienionych wyzej operacji nie chce wejsć
7.Chyba ze silnik jest rozgrzany to wchodzi
Dodam ze kupiłem auto w lato i nic takiego nie było dopiero teraz gdy jest zimno zauwazylem tak uciazliwy bład
SPRZEGŁO:
-Działa poprawnie twardość jest idealna
-Odbija prawidłowo
-Nieślizga się
-Birze tak jak powinno w kazdym aucie
Bardzo proszeo pomoc ja równiez sluze pomoca.
Pozdrawiam
MERCEDES W203 C180 2.0 BENZYNA COUPE
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
-
- Użytkownik
- Posty: 10
- Rejestracja: 3 lis 2013, o 13:25
- VIN:
- Lokalizacja: Inowrocław
problem z wrzuceniem jedynki,dwojki wstecznego
Tak masz racje jest napisane ale nic dokladnego,ja podalem dlatego bardzo szczegolowo o problemie wiec moze ktos kto sie zna na temacie bedzie dokladniej mogł stwierdzic przyczyne
Na moje nie moze to byc synchronizator poniewaz by to sie dzialo zawsze bezroznicy czy silnik by byl cieply czy zimny,
olej rowniez wymienilem i nic nie pomoglo
sprzeglo chodzi tak jak powinno nie slizga sie bierze tak jak powinno nie slizga sie wiec mysle ze sprzeglo tez odpada
wiec co to moze byc bo cos jest nie tak ale bardzo mnie too dziwi czemu na cieplym chdzi dobrze
pomozcie Pozdrawiam wszystkich cierpiacych z tym uciazliwym problemem
[ Dodano: 2013-11-03, 18:21 ]
i jeszcze przy wytartych zebach w synchronizatorze (zniszczeniu go biegi by zgrzytaly)ale znowu to tak wyglada jak by to byl jednak synchronizator bo czuc taki opor jakby poprostu zeby nie trafily tam gzie powinny
ale czemu na ciplym jest dobrze.
Na moje nie moze to byc synchronizator poniewaz by to sie dzialo zawsze bezroznicy czy silnik by byl cieply czy zimny,
olej rowniez wymienilem i nic nie pomoglo
sprzeglo chodzi tak jak powinno nie slizga sie bierze tak jak powinno nie slizga sie wiec mysle ze sprzeglo tez odpada
wiec co to moze byc bo cos jest nie tak ale bardzo mnie too dziwi czemu na cieplym chdzi dobrze
pomozcie Pozdrawiam wszystkich cierpiacych z tym uciazliwym problemem
[ Dodano: 2013-11-03, 18:21 ]
i jeszcze przy wytartych zebach w synchronizatorze (zniszczeniu go biegi by zgrzytaly)ale znowu to tak wyglada jak by to byl jednak synchronizator bo czuc taki opor jakby poprostu zeby nie trafily tam gzie powinny
ale czemu na ciplym jest dobrze.
MERCEDES W203 C180 2.0 BENZYNA COUPE