SPRYSKIWACZE!! POMOŻE KTOŚ???
Moderator: Dziki Mar
- Gerri
- expert
- Posty: 1255
- Rejestracja: 15 paź 2007, o 19:39
- VIN: WAUZZZ8P9BA087930
- Lokalizacja: Limerick
W mojej "C" (i nie tylko w mojej - zjawisko obserwowałem również w W202 z "rybką") dzieje się często tak: uruchamiam silnik i chcę od razu uruchomić wycieraczki na pracy przerywanej - nie da się. Trzeba uruchomić na pracę ciągłą i wrócić na przerywaną. Wtedy wszystko zaczyna działać - praca przerywana i spryskiwacz. Zostawiam na razie temat w spokoju bo żadnego remedium w książkach nie znalazłem, a widzę że problem dotyczy nie tylko mojego auta.
-
- Użytkownik
- Posty: 81
- Rejestracja: 16 cze 2008, o 10:05
- VIN:
- Lokalizacja: Opole
Witam, a ja mam pytanie dotyczące średnicy przewodu który podaje płyn do spryskiwacza, czy wiecie jaka ona jest ? Chciałbym kupić zaworek zwrotny, tylko nie wiem za bardzo na jakie fi. I jeszcze jedno, czy ten przewód jest z czarnej gumy, czy może niebieskiego tworzywa (plastiku ?). Co do pompek to na pewna są dwie (osobno przód i tył). Próbowałem nawet zamienić przewody na pompkach, ale bez skutku, tak więc w pompce raczej zaworka nie ma bo tył działa dobrze a po zamianie byłoby źle .
-
- VIP
- Posty: 324
- Rejestracja: 15 gru 2009, o 18:45
- VIN: brak vin
- Lokalizacja: Gdańsk
Mam ten sam problem ze spryskiwaczami co OlO i takie same objawy ,jestem przekonany że to nie włącznik wycieraczek tylko być może przekaźnik tylko nie wiem gdzie go szukać ,może ktoś wie gdzie on się znajduje i jakie ma oznaczenie lub kolor?wyjmę dziada obejrzę może ma coś ze stykami ,nie obstawiam że to bezpiecznik.
[ Dodano: 2010-01-22, 17:00 ]
Ok już znalazłem na forum opis . Szukajka pomogła.
[ Dodano: 2010-01-22, 17:00 ]
Ok już znalazłem na forum opis . Szukajka pomogła.
Pozdrawiam
- damian94
- VIP
- Posty: 130
- Rejestracja: 3 sty 2009, o 15:09
- VIN:
- Lokalizacja: anglia
spryskiwacz reflektorów
prawdopodobnie zgubiła mi się "dysza" spryskiwacza prawego reflektora, bo płyn zamiast na reflektor leci do góry. piszę prawdopodobnie, bo spryskiwacze po spryskaniu zaraz się chowają w zderzaku i nic nie widac. jak zatrzymac je na zewnątrz żeby ich nie uszkodzic? czy ktoś miał taką przypadłośc w aucie? i czy "dysza" jest elementem wymiennym czy trzeba wymienic cały spryskwacz
auto z 2001 270CDI Avantgarde
dzięki za rady!
auto z 2001 270CDI Avantgarde
dzięki za rady!
C270 CDI 2001 AVANTGARDE
-
- Użytkownik
- Posty: 318
- Rejestracja: 24 kwie 2010, o 00:29
- VIN:
- Lokalizacja: Birmingham
Wystarczy, odchylić klapkę od spryskiwacza i wysunąć ręcznie dyszę, nic się nie stanie. Prawdopodobnie dysza nawaliła a nie zgubiła się. Dysze trzymają się na zatrzaskach więc same wyskoczyć nie dadzą rady. Jest to element wymienny, więc proponuję odpiąć dyszę i spróbuj ją przedmuchać ustami, jeśli zdołasz wydmuchać powietrze przez dyszę to jest do wymiany...
Było W203 220 CDI Avantgarde, 2000 rok
Był Łoś volvo S60 2.4 D5, 2005 r.
I znowu wróciła gwiazda tym razem w211
Był Łoś volvo S60 2.4 D5, 2005 r.
I znowu wróciła gwiazda tym razem w211
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
No ja u siebie wymieniałem spryskiwacze i musiałem zrzucać zderzak. Sama ta wyskakująca dysza nie jest dostępna jako część zamienna, tylko całe spryskiwacze.
LewyA2038600547
PrawyA2038600647
Numery znalazłem po moim VIN-ie
Cena w ASO w Polsce ok 240 zł/szt brutto
LewyA2038600547
PrawyA2038600647
Numery znalazłem po moim VIN-ie
Cena w ASO w Polsce ok 240 zł/szt brutto
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
-
- Użytkownik
- Posty: 318
- Rejestracja: 24 kwie 2010, o 00:29
- VIN:
- Lokalizacja: Birmingham
Dziwna sprawa z tymi spryskiwaczami, można je śmiało rozebrać w sensie że dysze da się odczepić, a nie są dostępne w sprzedaży. W tym przypadku to uważam że sprawę kiepsko rozwiązaliKompresssor pisze:Sama ta wyskakująca dysza nie jest dostępna jako część zamienna, tylko całe spryskiwacze.
Było W203 220 CDI Avantgarde, 2000 rok
Był Łoś volvo S60 2.4 D5, 2005 r.
I znowu wróciła gwiazda tym razem w211
Był Łoś volvo S60 2.4 D5, 2005 r.
I znowu wróciła gwiazda tym razem w211
- damian94
- VIP
- Posty: 130
- Rejestracja: 3 sty 2009, o 15:09
- VIN:
- Lokalizacja: anglia
-
- Użytkownik
- Posty: 33
- Rejestracja: 2 gru 2010, o 18:59
- VIN:
- Lokalizacja: warszawa
-
- VIP
- Posty: 324
- Rejestracja: 15 gru 2009, o 18:45
- VIN: brak vin
- Lokalizacja: Gdańsk
-
- Użytkownik
- Posty: 33
- Rejestracja: 2 gru 2010, o 18:59
- VIN:
- Lokalizacja: warszawa
-
- VIP
- Posty: 324
- Rejestracja: 15 gru 2009, o 18:45
- VIN: brak vin
- Lokalizacja: Gdańsk
-
- Użytkownik
- Posty: 33
- Rejestracja: 2 gru 2010, o 18:59
- VIN:
- Lokalizacja: warszawa
-
- Użytkownik
- Posty: 468
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 11:56
- VIN:
- Lokalizacja: olsztyn
-
- Użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 2 lis 2010, o 20:44
- VIN:
- Lokalizacja: Karniowice
- Kontakt:
Widzę że mam podobny problem więc się podłącze...
U mnie wygląda to tak:
na włączonym zapłonie(silnik nie włączony) sika elegancko, jak zapale silnik to naciskam i silnik pracuje przez pół sekundy, za drugim razem znów pół sekundy ale troszkę psiknie, a za trzecim razem leci już elegancko.
Co to może być że akurat po włączeniu silnika tak się dzieje?
U mnie wygląda to tak:
na włączonym zapłonie(silnik nie włączony) sika elegancko, jak zapale silnik to naciskam i silnik pracuje przez pół sekundy, za drugim razem znów pół sekundy ale troszkę psiknie, a za trzecim razem leci już elegancko.
Co to może być że akurat po włączeniu silnika tak się dzieje?
www.strona.soldach-pol.nazwa.pl --> indywidualne dachy i budynki !