Strona 1 z 5

Przełącznik kierunkowskazu nie trzyma

: 19 sie 2010, o 16:41
autor: wojmar
Jeżeli dźwignia przełącznika kierunkowskazu nie trzyma, wystarczy wymontować go, rozebrać i zamienić miejscami dwie plastikowe dźwigienki koloru czarnego - patrz foto:

: 20 sie 2010, o 20:38
autor: TomaszK
kolego podaj nr tych małych plasticzków :)

: 23 sie 2010, o 09:58
autor: wojmar
Nr jest na ostatnim zdjęciu - 238906 tylko to jest prawdopodobnie numer produkcyjny/montażowy producent, z drugiej strony na jednym jest - B□R 4 a na drugim B□R 2. Elementy te wizualnie są symetryczne i takie same, tak że jeden raz można zamienić, potem trzeba wymienić cały przełącznik.

: 18 lip 2011, o 14:58
autor: boskiLO
A w jaki sposób zdjąć kierownicę /odkręcić dwie śruby z lewej i prawej stony drążka?, bo rozumien, że do tego manewru będzie to niezbędne? Cos jeszcze wiedzieć powiniennem?

I jeszcze jedno, da się gdzieś dokupić te "gówienk", może z jakiegoś innego przełącznika?

: 22 lip 2011, o 00:02
autor: korzen
Instrukcja wymiany kierownicy jest fajnie opisana TUTAJ
Pozdrawiam
korzen

Duże piwo

: 8 mar 2012, o 15:32
autor: iversonsiasio
Kolego Wojmar... na jaki adres mam wysłać Piwo?? Jesteś genialny!
Po takim krótkim zabiegu jaki opisałeś znów mam przyjemność z jazdy samochodem :)
Wielkie dzięki wrzuć adres na priva - stawiam duze piwo!
Pozdrawiam

: 26 cze 2012, o 20:44
autor: frido
Wszystko super, kierunki chodzą ekstra. Niestety w bonusie wyskoczył mi błąd ESP. Wiem czujnik kąta skrętu, jednak nie wiem jak się z tym uporać. Czy tylko serwis mnie ratuje?

: 26 cze 2012, o 21:19
autor: noc
Uruchom silnik.Kierownica w lewo do oporu, w prawo do oporu, potem na środek i po kłopocie.
Oczywiście o ile wszystko poprawnie złożyłeś. :hejka:

: 26 cze 2012, o 22:16
autor: frido
Uruchom silnik.Kierownica w lewo do oporu, w prawo do oporu, potem na środek i po kłopocie.
Oczywiście o ile wszystko poprawnie złożyłeś.
Zrobiłem tak jak napisałeś. Po czym zdjąłem jeszcze raz kierownice i sprawdziłem wszystko, skręciłem i znowu kierownicą pokręciłem i nic. Stwierdziłem, że dosyć jade odstawić auto na parking. Pierwszy zakręt i błąd zniknął. Pojeździłem jeszcze, właśnie wróciłem i wszystko nadal jest ok.

: 27 cze 2012, o 18:41
autor: wojmar
Niektóre tak mają, kierownica w lewo do oporu, w prawo do oporu, i jazda do przodu z 10 metrów i błąd ESP znika - u mnie też tak jest

: 27 cze 2012, o 19:36
autor: noc
100% w warsztacie czasem pięć sztuk dziennie, odbywa się to bez jazdy, kontrolki gasną potem skasowanie przez SD błędu historycznego, żeby nikomu nie przeszkadzał. :dokuczacz:
Jakby coś mogę udowodnić w dowolnym modelu MB. :hurra:

: 13 paź 2012, o 19:49
autor: rafalmielanczyk
Witam,
proszę o pomoc zamieniłem miejscami czarne elementy kierunki ładnie łapią tylko lewy kierunek nie wybija proszę o pomoc może coś źle poskładałem???

: 28 paź 2012, o 14:19
autor: adaśko
rafalmielanczyk, spróbuj zamienić jeszcze te dwa białe plastiki miejscami, znając życie są symetryczne. Tak jak we wielu przełącznikach mają na sobie prowadnice, które powodują blokowanie. Jeżeli z drugiej strony wyglądają tak samo to zrób tak jak napisałem.

: 31 sty 2013, o 12:30
autor: Jacekn49
Koledzy właśnie zabralem się za kierunkowskazy (prawy nie trzymał ) zdjąłem kierownice odkręciłem trzy malenkie srubki i nie moge dalej zdjać takiego dekielka z przewodami, są jakieś zaczepy, jak je odblokować jesli są jakieś z góry dziekuje Jacek . Lub proszę mi podpowiedzieć gdzie to moge naprawić w okolicach częstochowy !

: 1 lut 2013, o 00:11
autor: Gerri
Jacekn49 pisze:nie moge dalej zdjać takiego dekielka z przewodami, są jakieś zaczepy, jak je odblokować
Lepiej to zostaw zanim nabroisz i poniesiesz koszty! Daj komuś zarobić kto się na tym zna, bo Twoja terminologia świadczy o tym, że należysz niestety do tej grupy społeczeństwa która na elektryce samochodowej jednak się nie zna. Ten dekielek to najprawdopodobniej taśma stykowa - jak ją źle potraktujesz to się rozsypie i będziesz musiał rozejrzeć się za następną.