problem z domykaniem szyb z pilota

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
slawek
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 19 lut 2008, o 22:09
VIN:
Lokalizacja: krakow

problem z domykaniem szyb z pilota

Post autor: slawek »

Witam

mam problem z domykaniem szyb w w203 2002r cdi 270.

szyby nie chca mi sie domykac gdy zamykam auto pilotem. czy ktos wie co z tym zrobic???

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 21 mar 2009, o 11:20 przez slawek, łącznie zmieniany 1 raz.
mesio cdi 270 2002
mercedess_ml
VIP
Posty: 438
Rejestracja: 19 lis 2007, o 11:04
VIN:
Lokalizacja: RZEPIN
Kontakt:

Post autor: mercedess_ml »

kolega chyba niezbyt dokładnie czytał forum, skorzystaj z wyszukiwarki ... oto przykładowe dwa posty
viewtopic.php?t=22&highlight=domykanie+szyb
viewtopic.php?t=506&highlight=domykanie+szyb
Awatar użytkownika
homontos
Moderator VIP
Posty: 505
Rejestracja: 4 lis 2007, o 21:58
VIN:
Lokalizacja: gdynia

Post autor: homontos »

mercedess_ml a co powiesz na to że po wymianie akumulatora przestało mi to działać ?? jedyny wniosek nachodzi mi taki: trzeba to w jakiś magiczny sposób zaprogramować tak jak np szyby które też mi nie działały (naciśnięcie i nie chciały zjechać na dół, trzeba było przycisk trzymać cały czas wtedy zjeżdzały na sam dół ale po zaprogramowaniu ich przez wciśnięcie odpowiedniej ilości przycisku opuszczania szyb wszystkowróciło do normy)
Czy jest jakiś sposób na zaprogramowanie kombinacją przycisków w pilocie albo przyciskami opuszczania szyby ??? ??
mercedess_ml
VIP
Posty: 438
Rejestracja: 19 lis 2007, o 11:04
VIN:
Lokalizacja: RZEPIN
Kontakt:

Post autor: mercedess_ml »

homontos, nie wiem :smutny:
Awatar użytkownika
karkwiatek
Użytkownik
Posty: 51
Rejestracja: 18 kwie 2008, o 23:40
VIN:
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: karkwiatek »

cześć.

Tez mam c270 avangarde '02 na wypasie i tej funkcji nie mam, aczkolwiek podobno mozna gdzies ustawic.

pozdrawiam, KK.
Awatar użytkownika
Gerri
expert
Posty: 1230
Rejestracja: 15 paź 2007, o 19:39
VIN: WAUZZZ8P9BA087930
Lokalizacja: Limerick

Post autor: Gerri »

Szyby MUSZĄ być zaprogramowane, a w czasie domykania oczko pilota MUSI być skierowane w stronę czytnika w pojeździe (najczęściej przy klamce drzwi)
mercedess_ml
VIP
Posty: 438
Rejestracja: 19 lis 2007, o 11:04
VIN:
Lokalizacja: RZEPIN
Kontakt:

Post autor: mercedess_ml »

Gerri pisze:Szyby MUSZĄ być zaprogramowane, a w czasie domykania oczko pilota MUSI być skierowane w stronę czytnika w pojeździe (najczęściej przy klamce drzwi)
Gerri o tym to ja też wiem i o tym pisaliśmy już na forum, tylko koledze homontos o coś innego chodziło ... :mysli: a jesli juz tak piszesz to napisz jaka jest rzekoma kombinacja :tak:
jinjet
Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: 23 kwie 2008, o 18:35
VIN:
Lokalizacja: Białystok

Post autor: jinjet »

moje tez dzialaly na poczatku a teraz nie chca sie domyk alni otwierac z pilota. to sie chyba samo rozprogamowuje. :boisie:
c230 SPORT AMG
Awatar użytkownika
karkwiatek
Użytkownik
Posty: 51
Rejestracja: 18 kwie 2008, o 23:40
VIN:
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: karkwiatek »

Wszyscy wiemy, że sie roprogramowało ale czy ktoś wie jak zaprogramować w w203.

pozdrawiam, kk.
W203 C270 Avangarde '02, dodatki AMG.
4_master
Użytkownik
Posty: 52
Rejestracja: 19 mar 2008, o 10:35
VIN:
Lokalizacja: BL

Post autor: 4_master »

wyczytalem tu na forum ze wszystkie w 203 maja w standardzie domykanie szyb.dzisiaj w salonie w Białymstoku powiedzieli ze nie wszystkie maja taka opcje.wiec jak to jest bo u mnie tez nie dziala bo moze wogole nie ma takiej funkcji?
C220 CDI 2001r. Elegance
matthewue
VIP
Posty: 49
Rejestracja: 2 mar 2008, o 08:58
VIN:
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: matthewue »

u mnie tez tego nie ma albo nie dziala.
C220 CDI 2002
Awatar użytkownika
kSmuk
Użytkownik
Posty: 1968
Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
VIN:
Lokalizacja: Garmisch-P.

Post autor: kSmuk »

Witam.

U mnie raz dziala a raz nie dziala. Jak jest brzydka pogoda, to zaskakuje po skierowaniu pilota na klamke, a jak natomiast jest piekna, to wogole nie chce to zaskoczyc.
Pozdrawiam.

Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
Awatar użytkownika
ddaaffiidd
Użytkownik
Posty: 146
Rejestracja: 3 maja 2008, o 16:27
VIN:
Lokalizacja: Polska

Post autor: ddaaffiidd »

ja tez myslalem ze tego nie mam ale jednak jest, otoz przytrzymajcie zamknieta klodke przy zamykaniu auta i szyby sie zamkna....:)
C220 CDI AVANTGARDE 2000r
4_master
Użytkownik
Posty: 52
Rejestracja: 19 mar 2008, o 10:35
VIN:
Lokalizacja: BL

Post autor: 4_master »

ddaaffiidd pisze: otoz przytrzymajcie zamknieta klodke przy zamykaniu auta i szyby sie zamkna....:)
wlasnie tak robilem i nie działa :smutny:
C220 CDI 2001r. Elegance
Awatar użytkownika
ddaaffiidd
Użytkownik
Posty: 146
Rejestracja: 3 maja 2008, o 16:27
VIN:
Lokalizacja: Polska

Post autor: ddaaffiidd »

no raczej powinno dzialas gdyz masz mlodszy model od mojego...
C220 CDI AVANTGARDE 2000r
ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie, szyby, blachy”